eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazuń Nowy7/ZP/WOMP/ICH/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-19

Kazuń Nowy: 7/ZP/WOMP/ICH/2010
Numer ogłoszenia: 214354 - 2010; data zamieszczenia: 19.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 2189 , 05-154 Kazuń Nowy, woj. mazowieckie, tel. 022 6861010, faks 022 6861015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: jw2189zamowieniapubliczne@ip-point.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 7/ZP/WOMP/ICH/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią trzy - 3 główne część przedmiotu zamówienia, które zamawiający podzielił na części - pakiet. Wszystkich części jest 25. Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy P. z. p.: Część I na dostawę ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH i LABORATORYJNYCH oraz PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH nazwane przez Zamawiającego jako leki nr 1 i Nr 2 dla Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej w Modlinie. Oznaczenie wg CPV: 33696300-8, 33696500-0, 33600000-6. Przedmiot zamówienia zawiera się w części I z 9 części nazwanych przez Zamawiającego pakietami opisanymi szczegółowo w załącznikach Nr 1A i Nr 5A do SIWZ. Część II na dostawę SPRZĘTU I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH ORAZ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I NIE CHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE dla Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej w Modlinie. Oznaczenie wg CPV:33141000-0, 38000000-5,19520000-7,33790000-4. Przedmiot zamówienia zawiera się w części II z 14 części nazwanych przez Zamawiającego pakietami opisanymi szczegółowo w załącznikach Nr 1A i Nr 5A do SIWZ. Część III na dostawę URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH, DODATKOWYCH WYROBÓW ORTOPEDYCZNYCH , KOSZY NA ODPADY MEDYCZNE oraz APTECZKI SAMOCHODOWE i PRZEMYSŁOWE wraz z wyposażenie dla Jednostki Wojskowej 2189 w Kazuniu Nowym z przeznaczeniem dla Izby Chorych Oznaczenie wg CPV:33100000-1,33183000-6,34928480-8, 33141620-2,33141000-0. Przedmiot zamówienia zawiera się w części III z 2 części nazwanej przez Zamawiającego pakietem Nr 1 i Nr 2 opisanym szczegółowo w załączniku Nr 1B i Nr 5B do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze OFERTA CENOWA na poszczególne części zamówienia, które Zamawiający podzielił na pakiety stanowiące integralną część SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.14.10.00-0, 33.60.00.00-6, 34.92.84.80-0, 38.00.00.00-5, 38.40.00.00-9, 33.79.00.00-4, 19.52.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego określonego w Rozdziale III SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące i określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, które określają przepisy Ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie prowadzenia działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004r. Nr 173 poz. 1807 wraz z późn. zm.); b. posiadają wiedzę i doświadczenie; c. dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (zadania); d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania (zamówienia); e. nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 Ustawy P.z.p. f. w przypadku korzystania z podwykonawców Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w złożonej ofercie zakresu zamówienia, który zostanie powierzony podwykonawcy. g. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) h. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. i. Wykonawcy którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. j. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli: - jest niezgodna z ustawą, - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera błędy w obliczeniu ceny, - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. k. O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o oświadczenie o spełnianiu warunku, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o oświadczenie o spełnianiu warunku, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o oświadczenie o spełnianiu warunku, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o oświadczenie o spełnianiu warunku, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełnioną i podpisaną Ofertę Formularz Ofertowy wraz z Ofertą Cenową wg wzoru Zamawiającego - odpowiednio (Załączniki: Nr 1A i 1B, oraz Załączniki nr 5A i 5B do SIWZ na które Wykonawca składa Ofertę- Oferty dotyczącą danej Części - Pakietu. Parafowany wzór umowy wg Załącznika Nr 4 do SIWZ. Pełnomocnictwo dla osób(y) podpisującej ofertę w imieniu Wykonawcy; Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie (np. spółka cywilna) o udzielenie zamówienia wówczas zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; Kopię umowy lub inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum - spółki cywilnej, podpisanych przez wszystkich partnerów, przy czym termin na jaki została zawarta umowa konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ na wniosek złożony na adres siedziby Zamawiającego lub pobierany w siedzibie Zamawiającego - Budynek Sztabu JW 2189 nr 5, pok. nr 5; SIWZ przekazywany jest nieodpłatnie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego do kancelarii jawnej - budynek sztabu lub drogą pocztową - Jednostka Wojskowa 2189 w Kazuniu Nowym, 05-152 Czosnów. Koperta opisana zgodnie z rozdziałem XV SIWZ..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Odczynniki do ASA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Odczynniki chemiczne i laboratoryjne oraz produkty farmaceutyczne - leki. Kwas azotowy do analizy śladowej metali BAKER INSTRA-ANALYZED op 0,5dm3, certyfikat. Szczegółowe wymagania określono w załączniku Nr 5A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Testy lateksowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - ODCZYNNIKI CHEMICZNE I LABORATORYJNE ORAZ PRODUKTY FARMACEUTYCZNE - LEKI. Opis przedmiotu zamówienia - materiał, jego ilości i szczegółowe wymagania zamawiający określił w załączniku nr 5A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Surowice do diagnostyki do badań na nosicielstwo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - ODCZYNNIKI CHEMICZNE I LABORATORYJNE ORAZ PRODUKTY FARMACEUTYCZNE - LEKI. Opis przedmiotu zamówienia asortymentu - materiału jego ilości i szczegółowe wymagania zamawiający określił w załączniku Nr 5A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Odczynniki do Real Time PCR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - ODCZYNNIKI CHEMICZNE I LABORATORYJNE ORAZ PRODUKTY FARMACEUTYCZNE - LEKI. Opis przedmiotu zamówienia asortyment - materiał jego ilości i szczegółowe wymagania zamawiający określił w załączniku nr 5A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - Odczynniki do kontroli procesu sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - ODCZYNNIKI CHEMICZNE I LABORATORYJNE ORAZ PRODUKTY FARMACEUTYCZNE - LEKI. Opis przedmiotu zamówienia asortyment - materiał, jego ilości i szczegółowe wymagania zamawiający określił w załączniku nr 5A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 Szczepy Wzorcowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - ODCZYNNIKI CHEMICZNE I LABORATORYJNE ORAZ produkty farmaceutyczne - leki. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 - leki - produkty farmaceutyczne Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - ODCZYNNIKI CHEMICZNE I LABORATORYJNE ORAZ produkty farmaceutyczne - leki. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.13.00-3, 33.66.11.00-2, 33.61.00.00-9, 33.61.70.00-8, 33.63.00.00-5, 33.66.21.00-9, 33.69.12.00-2, 33.65.16.90-1, 33.64.22.00-4, 33.69.12.00-2, 33.63.10.00-2, 33.60.00.00-6, 33.63.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 - leki - produkty farmaceutyczne Nr II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - ODCZYNNIKI CHEMICZNE I LABORATORYJNE ORAZ produkty farmaceutyczne - leki. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.10.00-2, 33.63.00.00-5, 33.61.00.00-9, 33.65.16.90-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 - Dodatkowe odczynniki do badań z ognisk epidemiologicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - ODCZYNNIKI CHEMICZNE I LABORATORYJNE ORAZ produkty farmaceutyczne - leki. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 1 - waga oraz rozwieracz szczękowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - SPRZĘT I MATERIAŁY MEDYCZNE ORAZ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ ,JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.92.31.10-9, 33.13.11.13-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 2 - łaźnie termostatyczne i akcesoria.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - SPRZĘT I MATERIAŁY MEDYCZNE ORAZ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ ,JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.94.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 3 aparatura do czyszczenia pod ciśnieniem, nosze, pulsoksymetr weterynaryjny, lampa kieszonkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - SPRZĘT I MATERIAŁY MEDYCZNE ORAZ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ ,JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.92.47.30-5, 33.14.10.00-0, 33.19.21.60-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Sprzęt Laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - SPRZĘT I MATERIAŁY MEDYCZNE ORAZ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE. wytrząsarka typu Vortex z wyposażeniem do próbówek typu Vortex, typ TKS3, ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 5 - Sprzęt Laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - SPRZĘT I MATERIAŁY MEDYCZNE ORAZ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE. Dalmierz Laserowy. SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 6 Sprzęt Laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - SPRZĘT I MATERIAŁY MEDYCZNE ORAZ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE - Miernik Temperatury, OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ ,JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 7 Sprzęt Laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - SPRZĘT I MATERIAŁY MEDYCZNE ORAZ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE - Automat pompowy - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ ,JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet Nr 8 Przyrządy laboratoryjne i laboratoryjne wyroby szklane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - SPRZĘT I MATERIAŁY MEDYCZNE ORAZ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE - Półautomatyczny licznik koloni drobnoustrojów, lejki szklane, zestaw do filtracji wody - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ ,JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9, 33.79.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet Nr 9 Laboratoryjne wyroby z tworzyw sztucznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - SPRZĘT I MATERIAŁY MEDYCZNE ORAZ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE - Szpatułki - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ ,JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet Nr 10 Laboratoryjne wyroby z tworzyw sztucznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - SPRZĘT I MATERIAŁY MEDYCZNE ORAZ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE - Torebki na odpady - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ ,JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet Nr 11 Laboratoryjne wyroby z tworzyw sztucznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - SPRZĘT I MATERIAŁY MEDYCZNE ORAZ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE - Skrzynka Narzędziowa - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ ,JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet Nr 12 - Jednorazowe niechemiczne artykuły i materiały medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - SPRZĘT I MATERIAŁY MEDYCZNE ORAZ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE - Gaza w metrach i gaziki - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ ,JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet Nr 13 Jednorazowe niechemiczne artykuły i materiały medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - SPRZĘT I MATERIAŁY MEDYCZNE ORAZ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE - igły, strzykawki, kompresy gazowe - jałowe, rękawiczki - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ ,JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet Nr 14 Jednorazowe niechemiczne artykuły i materiały medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - SPRZĘT I MATERIAŁY MEDYCZNE ORAZ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ ,JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5A DO SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet Nr 1 Urządzenia medyczne z przeznaczeniem dla Izby Chorych Jw 2189 Kazuń Nowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - Urządzenia Medyczne, dodatkowe wyroby ortopedyczne, kosze na odpady i apteczki samochodowe i przemysłowe. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ ,JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5B DO SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.18.30.00-6, 34.92.84.80-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet Nr 2 Apteczki samochodowe i przemysłowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - Urządzenia Medyczne, dodatkowe wyroby ortopedyczne, kosze na odpady i apteczki samochodowe i przemysłowe. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ASORTYMENT - MATERIAŁ ,JEGO ILOŚCI I SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCY OKREŚLIŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 5B DO SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.