eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwonak › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dotyczącymi budowy dróg, chodników oraz oświetlenia drogowego na terenie Gminy Czerwonak wg 7 (siedmiu) części przedmiotu zamówienia.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-20

Czerwonak: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dotyczącymi budowy dróg, chodników oraz oświetlenia drogowego na terenie Gminy Czerwonak wg 7 (siedmiu) części przedmiotu zamówienia.
Numer ogłoszenia: 214356 - 2015; data zamieszczenia: 20.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170884 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerwonak, ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie, tel. 61 6544204, faks 61 8120270.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dotyczącymi budowy dróg, chodników oraz oświetlenia drogowego na terenie Gminy Czerwonak wg 7 (siedmiu) części przedmiotu zamówienia..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Do zakresu zamówień objętych nadzorami inwestorskimi należą w szczególności: 1) analiza prawidłowości wykonania dokumentacji projektowej, weryfikację projektów budowlanych w zakresie zgodności z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.), dalej Prawo budowlane, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz umową zawartą z Generalnym Wykonawcą (dalej GW); 2) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu oraz przyjętych w nim rozwiązań - w imieniu Zamawiającego; 3) weryfikacja i zatwierdzanie, przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych, projektów (budowlanych, wykonawczych), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów, poprzez pisemną akceptację na każdym z tych dokumentów; 4) ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach występujących w inwestycji oraz inspektora koordynatora zgodnie z przyjętą ofertą oraz z przepisem art. 27 Prawa budowlanego; 5) wyegzekwowanie od GW wymaganych przez Zamawiającego, ubezpieczeń z tytułu szkód oraz od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonych robót budowlanych; 6) wyegzekwowanie od GW bieżącego utrzymania czystości dróg dojazdowych oraz przyległego terenu i zaplecza budowy; 7) wyegzekwowanie od GW zapewnienia wykonania tymczasowego dojścia oraz grodzenia, wzdłuż prowadzonych prac oraz informowania mieszkańców o utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami; 8) wyegzekwowania od GW zapewnienia bezpiecznych warunków na placu budowy oraz w jego otoczeniu zapewniając jednocześnie, w okresie prowadzenia robót, jak i w okresie wstrzymania robót, możliwość dojazdu pojazdów asenizacyjnych, pojazdów zaopatrzenia przedszkola oraz wywóz odpadów z posesji, a także umożliwiając dojazd do posesji po zakończeniu prac w danym dniu; 9) wyegzekwowania od GW aktualizacji projektu organizacji ruchu z uwzględnieniem tymczasowych miejsc parkingowych dla samochodów dojeżdżających do przedszkola; 10) wyegzekwowanie od GW prawidłowej obsługi geodezyjnej; 11) realizacja postulatów Zamawiającego odnośnie materiałów, urządzeń, poprawek w trakcie realizacji inwestycji; 12) kontrola umowy Zamawiającego z GW w zakresie wszelkich odstępstw w wykonywaniu robót, kontrola terminów rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych etapów robót oraz zakończenia inwestycji; 13) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny prawidłowego wykonania robót; 14) obecność na terenie budowy inspektora-koordynatora lub inspektora go zastępującego, a w czasie wykonywania robót w zakresie poszczególnych branż, również inspektorów branżowych - na bieżąco, w celu realizacji kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej; 15) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz w sposób niezgodny z ich przeznaczeniem; 16) sprawdzanie przed wbudowaniem stosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania zgodnie z wymogami określonym w art. 10 Prawa budowlanego; 17) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuniętych wad; 18) udzielanie odpowiedzi w terminie do 2 dni robocze na każdy wpis do dziennika budowy; 19) przybycie inspektorów nadzoru inwestorskiego na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i GW, w zakresie robót objętych nadzorem, brak obecności inspektora nadzoru nie może powodować opóźnień w realizacji robót przez GW; 20) obowiązek kontrolowania prawidłowości wykonywanych robót zgodnie z terminami określonymi przez Zamawiającego i odnotowanie każdorazowo tego faktu w dzienniku budowy; 21) informowanie Zamawiającego o sytuacjach mogących spowodować opóźnienie robót w stosunku do przyjętego terminu wykonania robót; 22) organizowanie testów jakości przez specjalistyczne podmioty, na polecenie Zamawiającego; 23) rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy oraz Zamawiającym wątpliwości natury technicznej, powstałych w trakcie realizacji robót, zasięgając opinii autora projektu bądź niezależnych rzeczoznawców; 24) w ramach pełnienia obowiązków wynikających z niniejszego przedmiotu umowy inspektor nadzoru budowlanego ma prawo: a) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenie potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń; wykonania prób, badań, także wymagających odkrycia elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych; dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; b) żądać od kierowników budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 25) analiza korespondencji od GW oraz innych uczestników procesu inwestycyjnego, poprzez przedstawienie Zamawiającemu propozycji stanowiska; 26) prowadzenie dokumentacji fotograficznej (metodą cyfrową) dla robót zanikających lub ulegających zakryciu przygotowanej w formie papierowej i/lub elektronicznej; przedmiotowa dokumentacja winna być załączona do każdego protokołu odbioru robót; 27) dokonywanie inwentaryzacji robót, w sytuacji, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczenia z Zamawiającym; 28) ustalanie zakresu robót nieprzewidzianych w umowie z GW, opracowanie protokołów konieczności wraz z uzasadnieniem w celu uzyskania akceptacji przez Zamawiającego; 29) pisemne lub za pośrednictwem poczty elektronicznej powiadamianie Zamawiającego o planowanych odbiorach: a) robót zanikających i ulegających zakryciu - z wyprzedzeniem 24 godzin, b) robót częściowych - z wyprzedzeniem 3 dni roboczych, c) końcowym - z wyprzedzeniem co najmniej 5 dni roboczych, d) gwarancyjnych - z wyprzedzeniem co najmniej 5 dni roboczych; 30) przeprowadzenie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorów częściowych, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych; 31) koordynowanie odbiorów wykonanych robót z uwzględnieniem odbioru dokumentacji powykonawczej, świadectw, atestów, instrukcji obsługi urządzeń, oraz innych dokumentów odbiorowych i ich sprawdzenie pod względem merytorycznym i faktycznym oraz pisemna akceptacja ich kompletności; 32) organizowanie i dokonywanie odbiorów końcowego i gwarancyjnych w ramach gwarancji udzielonej przez GW przy udziale Zamawiającego; 33) sporządzanie protokołów z przeprowadzonych odbiorów; 34) w razie stwierdzenia w trakcie odbiorów wad nienadających się do usunięcia, ustalenia zasady oraz wysokości kwoty, o jaką cena ryczałtowa winna ulec obniżeniu; 35) obowiązek udziału w naradach zgodnie z terminami określonymi przez Zamawiającego; 36) nadzór nad przestrzeganiem przepisów ppoż., bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów z zakresu ochrony środowiska przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego; 37) uczestniczenie w imieniu Zamawiającego w postępowaniu mającym na celu uzyskanie pozwolenia na użytkowanie; 38) przejęcie od kierownika budowy dziennika budowy i przekazanie go Zamawiającemu; 39) występowanie przed sądami w sprawach dotyczących zobowiązań umownych uczestników procesu; 40) występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji w zakresie przedmiotowym, związanym z realizacją inwestycji; 41) opiniowanie projektów aneksów do umowy z GW i ich parafowanie; 42) realizacja uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi i gwarancji; 43) zachowanie poufności informacji; 44) kontrola kosztów inwestycji: a) analiza wraz z potwierdzeniem zasadności wystawionych faktur przez GW, sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym, b) analiza jakości i cen materiałów oraz urządzeń, c) kontrola prawidłowości wystawionych faktur w zakresie przesłanek ich wystawienia, zakresu i kwoty na zasadach określonych w umowie z GW, w terminie do 7 dni, d) obliczanie wysokości kar umownych dla GW, wraz z uzasadnieniem oraz przekazywanie Zamawiającemu w celu ich wyegzekwowania, e) ustalanie podstaw i wysokości obniżenia wynagrodzenia GW z powodu obniżenia jakości robót, wraz z ich uzasadnieniem, f) wykonanie rozliczeń końcowych przy udziale Zamawiającego, g) weryfikacja na bieżąco wykazów robót wykonanych częściowo przez GW, których zbiorcze zestawienie stanowić będzie podstawę do odbioru robót GW, w rozliczeniu kosztorysowym budowy (dotyczy części I przedmiotu zamówienia), h) wykazy robót, o którym mowa w ppkt powyżej są na bieżąco akceptowane i korygowane przez Inspektora nadzoru inwestorskiego na podstawie obmiaru rzeczywiście wykonanych i odebranych robót (dotyczy części I przedmiotu zamówienia)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Budowa ul. Kolejowej w Miękowie od końca istniejącej nawierzchni z kostki do ul. Majowej wraz z odcinkiem ul. Ogrodowej do skrzyżowania z ul. Leśną

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OBSŁUGA PROJEKTÓW JAROSŁAW JARYSZ, Sosnowa 18, Promnice, 62-005 Owińska, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18943,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 157440,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Budowa ulic Świerczewskiego (od Zielonej do Ogrodowej), Ogrodowej (od Świerczewskiego do Poprzecznej) oraz Poprzecznej w Bolechowie Osiedlu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OBSŁUGA PROJEKTÓW JAROSŁAW JARYSZ, Sosnowa 18, Promnice, 62-005 Owińska, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22926,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 129150,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Budowa chodnika na ul. Okrężnej w Kicinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OBSŁUGA PROJEKTÓW JAROSŁAW JARYSZ, Sosnowa 18, Promnice, 62-005 Owińska, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4146,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 99630,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Rozbudowa ul. Polnej w Czerwonaku w zakresie budowy chodnika i ciągu pieszo-rowerowego - etap I: wybudowanie chodnika po południowej stronie ulicy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OBSŁUGA PROJEKTÓW JAROSŁAW JARYSZ, Sosnowa 18, Promnice, 62-005 Owińska, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2032,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 950,00

  • Oferta z najniższą ceną: 950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Budowa oświetlenia drogowego na odcinku od ul. Cysterek do ul. Kolejowej, ul. Kolejowa od ul. Poznańskiej do torów kolejowej oraz ul. Dworcowa odcinek od ul. Kolejowej do ul. Poprzecznej, ul. Bydgoska - od ul. Kolejowej do początku ścieżki rowerowej w Owińskach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Leszek Przybyłek Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Ragama Zakład Elektroinstalacyjny Usługi Ogólnobudowlane, Chabrowa 18, 64-610 Rogoźno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7073,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2214,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2214,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66420,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Budowa oświetlenia zejścia z os. 40-lecia PRL na ul. Okrężną, wraz z ul. Okrężną w Czerwonaku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jerzy Żmuda-Trzebiatowski, Gertrudy Konatkowskiej 39, 60-465 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66420,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Budowa oświetlenia drogi do miejscowości Annowo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Leszek PrzybyłekPrzedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Ragama Zakład Elektroinstalacyjny Usługi Ogólnobudowlane, Chabrowa 18, 64-610 Rogoźno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3495,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1230,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1230,00 / Oferta z najwyższą ceną: 99630,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.