Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-08
Stare Juchy: Dostawa artykułów żywnościowych
Numer ogłoszenia: 214371 - 2011; data zamieszczenia: 08.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Samorządowych , ul. Mazurska 11, 19-330 Stare Juchy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6199026.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkola w roku szkolnym 2011/2012 - 7 pakietów. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie. Zamawiający zastrzega prawo zakupienia mniejszej ilości towaru, niż określona w umowach zawartych w wyniku niniejszego postępowania. Zamawiający przewiduje możliwość waloryzacji cen o kwartalny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3, 03.10.00.00-2, 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.33.00.00-1, 15.20.00.00-0, 15.33.11.70-9, 15.50.00.00-3, 15.80.00.00-6, 15.61.21.00-2, 15.87.12.70-7, 15.62.10.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ, formularze cenowe - załącznik nr 3.a - 3.g do SIWZ, dokument, z którego wynikać będzie umocowanie Wykonawcy do podpisania oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadkach: a)gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, b)jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego, Powyższe zmiany treści niniejszej Umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy, Zamawiający może odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zssstarejuchy.boo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Samorządowych w Starych Juchach ul. Mazurska 11, 19-330 Stare Juchy -sekretariat szkoły..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2011 godzina 08:15, miejsce: Zespół Szkół Samorządowych w Starych Juchach ul. Mazurska 11, 19-330 Stare Juchy - sekretariat szkoły.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa drobiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkola w roku szkolnym 2011/2012.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.00-7, 15.11.21.30-9, 15.13.11.35-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkola w roku szkolnym 2011/2012.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3, 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mrożonek, ryb.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkola w roku szkolnym 2011/2012.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mięso i jego wyroby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkola w roku szkolnym 2011/2012.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00-3, 15.13.11.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa artykułów różnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkola w roku szkolnym 2011/2012.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00-2, 15.61.21.00-2, 15.87.12.70-7, 15.62.10.00-7, 15.83.12.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa produktów mleczarskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkola w roku szkolnym 2011/2012.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3, 15.89.80.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa pieczywa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkola w roku szkolnym 2011/2012.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.81.11.00-7, 15.81.14.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI STARE JUCHY
więcej: przetargi STARE JUCHY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Dostawy wędlin, mięsa, podrobów oraz ryb dla Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu.
- Zakup i dostawa żywności (różne produkty spożywcze) na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Janowicach Wielkich.
- "SUKCESYWNA DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MYSIADLE W OKRESIE 01.09.2025-31.08.2026 "
- Dostawa mrożonek dla SPZOZ w Sanoku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 4 w Chorzowie, ul. Długa 32a - I/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.