eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NadarzynUsługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w Szkole Podstawowej w Nadarzynie, w Szkole Podstawowej w Młochowie, w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej, w Gimnazjum w Nadarzynie, Gmina Nadarzyn realizowane od 01.09.2014 do 30.06.2015 w ramach projektu systemowego partnerskiego pn.Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-26

Nadarzyn: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w Szkole Podstawowej w Nadarzynie, w Szkole Podstawowej w Młochowie, w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej, w Gimnazjum w Nadarzynie, Gmina Nadarzyn realizowane od 01.09.2014 do 30.06.2015 w ramach projektu systemowego partnerskiego pn.: Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Numer ogłoszenia: 214374 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nadarzyn , ul. Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie, tel. 22 7298185, faks 22 7298175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nadarzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w Szkole Podstawowej w Nadarzynie, w Szkole Podstawowej w Młochowie, w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej, w Gimnazjum w Nadarzynie, Gmina Nadarzyn realizowane od 01.09.2014 do 30.06.2015 w ramach projektu systemowego partnerskiego pn.: Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla uczniów szkół podstawowych (klas I-VI) i gimnazjum (klasa III) prowadzonych przez Gminę Nadarzyn w ramach projektu systemowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny, realizowanego w partnerstwie przez Samorząd Województwa Mazowieckiego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zadanie nr 1 Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno- wyrównawczych według zdiagnozowanych potrzeb oraz zatwierdzonych przez Urząd Marszałkowski programów zajęć pozalekcyjnych, będących podstawą oceny projektów przyjętych do realizacji w Szkole Podstawowej w Nadarzynie - w ramach projektu: Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość Termin realizacji od dnia 01.09.2014r. do dnia 30.06.2015r. 20 godzin miesięcznie w grupie projektowej 16 uczniów klas II: - język angielski - godz. 9 - zajęcia matematyczno-przyrodnicze - godz. 9 - zajęcia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym - godz. 2 Zajęcia obejmują 10 bloków tematycznych w zakresie: 1. W szkole i w domu, 2. Jesień w parku i w lesie, 3. Przygotowania do zimy, 4. Święta coraz bliżej, 5. Żywioły całego świata, 6. Od stóp do głów, 7. Co słychać na wiosnę?, 8. Nasza zielona Planeta, 9. Na farmie, 10. Palcem po mapie. Część 1: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki i przyrody - mające na celu zapewnienie uczniom uzupełnienie treści nauczania z przyrody i matematyki zawartych w podstawie programowej, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć w 10 blokach tematycznych - 90 godzin łącznie (9 godzin w miesiącu dla grupy projektowej 16 uczniów z klas II) Część 2: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze języka angielskiego - kształcenie umiejętności posługiwania się językiem angielskim w sytuacjach codziennych, opanowanie słownictwa, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć w 10 blokach tematycznych - 90 godziny łącznie (9 godzin w miesiącu dla grupy projektowej 16 uczniów z klas II) Część 3: zajęcia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym; zajęcia mające na celu zapoznanie z zawodami, zainteresowanie różnymi rodzajami wykonywania zawodu, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć w 10 blokach tematycznych - 20 godzin łącznie (2 godziny w miesiącu dla grupy projektowej 16 uczniów z klas II) Zadanie nr 2 Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno- wyrównawczych według zdiagnozowanych potrzeb oraz zatwierdzonych przez Urząd Marszałkowski programów zajęć pozalekcyjnych, będących podstawą oceny projektów przyjętych do realizacji w Gimnazjum w Nadarzynie - w ramach projektu: Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość Termin realizacji od dnia 01.09.2014r. do dnia 30.06.2015r. 20 godzin miesięcznie w grupie projektowej 16 uczniów klas III: - język angielski - godz. 6 - zajęcia z matematyki - godz. 6 - zajęcia z przyrody - godz. 6 - zajęcia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym - godz. 2 Część 4: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki- mające na celu zapewnienie uczniom uzupełnienie treści nauczania z matematyki zawartych w podstawie programowej, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć - 60 godzin łącznie (6 godzin w miesiącu dla grupy projektowej 16 uczniów z klas III) Część 5: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przyrody - mające na celu zapewnienie uczniom uzupełnienie treści nauczania z przyrody zawartych w podstawie programowej, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć - 60 godzin łącznie (6 godzin w miesiącu dla grupy projektowej 16 uczniów z klas III) Część 6: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze języka angielskiego - kształcenie umiejętności posługiwania się językiem angielskim w sytuacjach codziennych, opanowanie słownictwa, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć - 60 godziny łącznie (6 godzin w miesiącu dla grupy projektowej 16 uczniów z klas III) Część 7: zajęcia z doradztwa edukacyjno - zawodowego - mające na celu kształcenie umiejętności określenia swoich zainteresowań, wyboru dalszej drogi edukacyjnej i zawodowej, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć - 20 godzin łącznie (2 godzin w miesiącu dla grupy projektowej 16 uczniów z klas III); Zadanie nr 3 Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno- wyrównawczych według zdiagnozowanych potrzeb oraz zatwierdzonych przez Urząd Marszałkowski programów zajęć pozalekcyjnych, będących podstawą oceny projektów przyjętych do realizacji w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej - w ramach projektu: Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość Termin realizacji od dnia 01.09.2014r. do dnia 30.06.2015r. 20 godzin miesięcznie w grupie projektowej 15 uczniów klas IV-VI: - język angielski - godz. 11 - zajęcia matematyczne - godz. 4 - zajęcia przyrodnicze - godz. 4 - zajęcia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym - godz. 1 Część 8: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki- mające na celu zapewnienie uczniom uzupełnienie treści nauczania z matematyki zawartych w podstawie programowej, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć - 40 godzin łącznie (4 godzin w miesiącu dla grupy projektowej 15 uczniów z klas IV-VI) Część 9: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przyrody - mające na celu zapewnienie uczniom uzupełnienie treści nauczania z przyrody zawartych w podstawie programowej, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć - 40 godzin łącznie (4 godzin w miesiącu dla grupy projektowej 15 uczniów z klas IV-VI) Część 10: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze języka angielskiego - kształcenie umiejętności posługiwania się językiem angielskim w sytuacjach codziennych, opanowanie słownictwa, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć - 110 godziny łącznie (11 godzin w miesiącu dla grupy projektowej 15 uczniów z klas IV-VI) Część 11: zajęcia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym; zajęcia mające na celu zapoznanie z zawodami, zainteresowanie różnymi rodzajami wykonywania zawodu, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć - 10 godzin łącznie (1 godzina w miesiącu dla grupy projektowej 15 uczniów z klas IV-VI) Zadanie nr 4 Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno- wyrównawczych według zdiagnozowanych potrzeb oraz zatwierdzonych przez Urząd Marszałkowski programów zajęć pozalekcyjnych, będących podstawą oceny projektów przyjętych do realizacji w Szkole Podstawowej w Młochowie - w ramach projektu: Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość Termin realizacji od dnia 01.09.2014r. do dnia 30.06.2015r. 20 godzin miesięcznie w grupie projektowej 16 uczniów klas VI: - język hiszpański - godz. 16 - zajęcia matematyczne - godz. 2 - zajęcia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym - godz. 2 Część 12: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki - mające na celu zapewnienie uczniom uzupełnienie treści nauczania z matematyki zawartych w podstawie programowej, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć - 20 godzin łącznie (2 godziny w miesiącu dla grupy projektowej 16 uczniów z klas VI) Część 13: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze języka hiszpańskiego - poznanie podstaw języka hiszpańskiego, kształcenie umiejętności posługiwania się językiem hiszpańskim w sytuacjach codziennych, opanowanie słownictwa, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć - 160 godzin łącznie (16 godzin w miesiącu dla grupy projektowej 16 uczniów z klas VI) Część 14: zajęcia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym; zajęcia mające na celu zapoznanie z zawodami, zainteresowanie różnymi rodzajami wykonywania zawodu, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć - 20 godzin łącznie (2 godziny w miesiącu dla grupy projektowej 16 uczniów z klas VI) 2. Opis ogólny do zajęć pozalekcyjnych: a) zajęcia pozalekcyjne metodą tradycyjną prowadzone będą w salach wyznaczonych przez Dyrektora szkoły, w której realizowany jest projekt, b) za godzinę lekcyjną uważa się 45 lub 60 minut w zależności od prowadzonego zajęci, zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 23.04.2013r. c) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, listy obecności, sporządzać raporty, przeprowadzać ewaluację zajęć na końcu trwania projektu i dostarczyć w formie pisemnej Dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, d) zajęcia dodatkowe mają odbywać się 5 dni tygodniu (dni powszednie), termin zajęć zostanie dostosowany do planu zajęć uczniów objętych wsparciem oraz rytmu pracy szkoły (dostępność sal lekcyjnych, inne uwarunkowania), e) Wykonawca we własnym zakresie uzyska Program zajęć pozalekcyjnych zatwierdzonych przez Urząd Marszałkowski, będących podstawą oceny projektów przyjętych do realizacji we wskazanych placówkach oświatowych, dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. Programy zostaną przedłożone dyrektorowi szkoły do końcowej akceptacji nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem zajęć; f) zajęcia odbywać się będą zgodnie z Harmonogramem realizacji projektu; g) ilość godzin lekcyjnych przeznaczonych na zajęcia w danym dniu zostanie ustalona w porozumieniu z dyrektorem danej szkoły; h) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, i) obligatoryjna obecność Wykonawcy na zebraniach zespołów wychowawczych; j) w przypadku niedyspozycji - złego samopoczucia w podczas prowadzenia zajęć w szkole, osoba prowadząca zajęcia pozalekcyjne jest zobowiązana wcześniej poinformować Koordynatora projektu oraz Dyrektora szkoły. k) sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Osoby prowadzące zajęcia mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Dla zadania nr 1 Części 1,2,3 : - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi edukacyjne w klasach I-III trwające przez okres co najmniej 5 miesięcy, których zakres jest zgodny z rodzajem zajęć i przedmiotem nauczania, na który składana jest oferta; Do każdej części zamówienia ww. zapisy należy stosować odpowiednio. Dla zadania nr 2, Części 4,5,6,7 - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi edukacyjne w gimnazjum trwające przez okres co najmniej 5 miesięcy, których zakres jest zgodny z rodzajem zajęć i przedmiotem nauczania, na który składana jest oferta; Do każdej części zamówienia ww. zapisy należy stosować odpowiednio. Dla zadania nr 3 Części 8,9,10,11 i Zadanie 4 części 12, 13, 14: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi edukacyjne w klasach IV-VI trwające przez okres co najmniej 5 miesięcy, których zakres jest zgodny z rodzajem zajęć i przedmiotem nauczania, na który składana jest oferta; Do każdej części zamówienia ww. zapisy należy stosować odpowiednio. 1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) załącznik nr 2- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) załącznik nr 3 - wykaz wykonanych lub wykonywanych, głównych usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usług zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Za główne usługi uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt VIII. a) Dowodami są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. b) Jeżeli Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie - załączniku nr 3, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. c) W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz usług lub dowody, o których mowa powyżej, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. 3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów, w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Dla zadania nr 1 Części 1,2,3 : - dysponują lub będą dysponować co najmniej po 1 osobie (dotyczy każdej części oddzielnie) posiadającej co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w nauczaniu dzieci szkół podstawowych w klasach I-III oraz kwalifikacje do wykonania zamówienia, uprawniające do prowadzenia zajęć na daną część, na którą Wykonawca składa ofertę, określone w obowiązujących przepisach, Dla zadania nr 2, Części 4,5,6,7 - dysponują lub będą dysponować co najmniej po 1 osobie (dotyczy każdej części oddzielnie) posiadającej co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w nauczaniu w gimnazjum oraz kwalifikacje do wykonania zamówienia, uprawniające do prowadzenia zajęć na daną część, na którą Wykonawca składa ofertę, określone w obowiązujących przepisach, Dla zadania nr 3 Części 8,9,10,11 i Zadanie 4 części 12, 13, 14: - dysponują lub będą dysponować co najmniej po 1 osobie (dotyczy każdej części oddzielnie) posiadającej co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w nauczaniu dzieci szkół podstawowych w klasach IV-VI oraz kwalifikacje do wykonania zamówienia, uprawniające do prowadzenia zajęć na daną część, na którą Wykonawca składa ofertę, określone w obowiązujących przepisach, 1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) załącznik nr 2- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) załącznik nr 4 - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami 3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów, w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 2) zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy), na którego zasobach Wykonawca potwierdził spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, 3) zmiany podwykonawców lub zakresu usług wykonywanych przez podwykonawców zgłoszonych przez Wykonawcę, 4) w przypadku konieczności zmiany osoby prowadzącej zajęcia, za zgodą Zamawiającego, 5) zmian w zakresie liczebności poszczególnych grup szkoleniowych, 6) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nadarzyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY NADARZYN, 05-830 NADARZYN, ul. MSZCZONOWSKA 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2014 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY NADARZYN, 05-830 NADARZYN, ul. MSZCZONOWSKA 24, pokój nr 100.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach projektu systemowego partnerskiego pn.: Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w partnerstwie przez Samorząd Województwa Mazowieckiego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2.Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki i przyrody - mające na celu zapewnienie uczniom uzupełnienie treści nauczania z przyrody i matematyki zawartych w podstawie programowej, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć w 10 blokach tematycznych - 90 godzin łącznie (9 godzin w miesiącu dla grupy projektowej 16 uczniów z klas II).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla uczniów szkół podstawowych (klas I-VI) i gimnazjum (klasa III) prowadzonych przez Gminę Nadarzyn w ramach projektu systemowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny, realizowanego w partnerstwie przez Samorząd Województwa Mazowieckiego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zadanie nr 1 Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno- wyrównawczych według zdiagnozowanych potrzeb oraz zatwierdzonych przez Urząd Marszałkowski programów zajęć pozalekcyjnych, będących podstawą oceny projektów przyjętych do realizacji w Szkole Podstawowej w Nadarzynie - w ramach projektu:Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość Termin realizacji od dnia 01.09.2014r. do dnia 30.06.2015r. 20 godzin miesięcznie w grupie projektowej 16 uczniów klas II: - język angielski - godz. 9 - zajęcia matematyczno-przyrodnicze - godz. 9 - zajęcia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym - godz. 2 Zajęcia obejmują 10 bloków tematycznych w zakresie: 1. W szkole i w domu, 2. Jesień w parku i w lesie, 3. Przygotowania do zimy, 4. Święta coraz bliżej, 5. Żywioły całego świata, 6. Od stóp do głów, 7. Co słychać na wiosnę?, 8. Nasza zielona Planeta, 9. Na farmie, 10. Palcem po mapie. Część 1: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki i przyrody - mające na celu zapewnienie uczniom uzupełnienie treści nauczania z przyrody i matematyki zawartych w podstawie programowej, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć w 10 blokach tematycznych - 90 godzin łącznie (9 godzin w miesiącu dla grupy projektowej 16 uczniów z klas II) 2. Opis ogólny do zajęć pozalekcyjnych: a) zajęcia pozalekcyjne metodą tradycyjną prowadzone będą w salach wyznaczonych przez Dyrektora szkoły, w której realizowany jest projekt, b) za godzinę lekcyjną uważa się 45 lub 60 minut w zależności od prowadzonego zajęci, zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 23.04.2013r. c) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, listy obecności, sporządzać raporty, przeprowadzać ewaluację zajęć na końcu trwania projektu i dostarczyć w formie pisemnej Dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, d) zajęcia dodatkowe mają odbywać się 5 dni tygodniu (dni powszednie), termin zajęć zostanie dostosowany do planu zajęć uczniów objętych wsparciem oraz rytmu pracy szkoły (dostępność sal lekcyjnych, inne uwarunkowania), e) Wykonawca we własnym zakresie uzyska Program zajęć pozalekcyjnych zatwierdzonych przez Urząd Marszałkowski, będących podstawą oceny projektów przyjętych do realizacji we wskazanych placówkach oświatowych, dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. Programy zostaną przedłożone dyrektorowi szkoły do końcowej akceptacji nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem zajęć; f) zajęcia odbywać się będą zgodnie z Harmonogramem realizacji projektu; g) ilość godzin lekcyjnych przeznaczonych na zajęcia w danym dniu zostanie ustalona w porozumieniu z dyrektorem danej szkoły; h) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, i) obligatoryjna obecność Wykonawcy na zebraniach zespołów wychowawczych; j) w przypadku niedyspozycji - złego samopoczucia w podczas prowadzenia zajęć w szkole, osoba prowadząca zajęcia pozalekcyjne jest zobowiązana wcześniej poinformować Koordynatora projektu oraz Dyrektora szkoły. k) sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Osoby prowadzące zajęcia mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze języka angielskiego - kształcenie umiejętności posługiwania się językiem angielskim w sytuacjach codziennych, opanowanie słownictwa, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć w 10 blokach tematycznych - 90 godziny łącznie (9 godzin w miesiącu dla grupy projektowej 16 uczniów z klas II).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla uczniów szkół podstawowych (klas I-VI) i gimnazjum (klasa III) prowadzonych przez Gminę Nadarzyn w ramach projektu systemowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny, realizowanego w partnerstwie przez Samorząd Województwa Mazowieckiego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zadanie nr 1 Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno- wyrównawczych według zdiagnozowanych potrzeb oraz zatwierdzonych przez Urząd Marszałkowski programów zajęć pozalekcyjnych, będących podstawą oceny projektów przyjętych do realizacji w Szkole Podstawowej w Nadarzynie - w ramach projektu: Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość Termin realizacji od dnia 01.09.2014r. do dnia 30.06.2015r. 20 godzin miesięcznie w grupie projektowej 16 uczniów klas II: - język angielski - godz. 9 - zajęcia matematyczno-przyrodnicze - godz. 9 - zajęcia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym - godz. 2 Zajęcia obejmują 10 bloków tematycznych w zakresie: 1. W szkole i w domu, 2. Jesień w parku i w lesie, 3. Przygotowania do zimy, 4. Święta coraz bliżej, 5. Żywioły całego świata, 6. Od stóp do głów, 7. Co słychać na wiosnę?, 8. Nasza zielona Planeta, 9. Na farmie, 10. Palcem po mapie. Część 2: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze języka angielskiego - kształcenie umiejętności posługiwania się językiem angielskim w sytuacjach codziennych, opanowanie słownictwa, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć w 10 blokach tematycznych - 90 godziny łącznie (9 godzin w miesiącu dla grupy projektowej 16 uczniów z klas II). 2. Opis ogólny do zajęć pozalekcyjnych: a) zajęcia pozalekcyjne metodą tradycyjną prowadzone będą w salach wyznaczonych przez Dyrektora szkoły, w której realizowany jest projekt, b) za godzinę lekcyjną uważa się 45 lub 60 minut w zależności od prowadzonego zajęci, zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 23.04.2013r. c) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, listy obecności, sporządzać raporty, przeprowadzać ewaluację zajęć na końcu trwania projektu i dostarczyć w formie pisemnej Dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, d) zajęcia dodatkowe mają odbywać się 5 dni tygodniu (dni powszednie), termin zajęć zostanie dostosowany do planu zajęć uczniów objętych wsparciem oraz rytmu pracy szkoły (dostępność sal lekcyjnych, inne uwarunkowania), e) Wykonawca we własnym zakresie uzyska Program zajęć pozalekcyjnych zatwierdzonych przez Urząd Marszałkowski, będących podstawą oceny projektów przyjętych do realizacji we wskazanych placówkach oświatowych, dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. Programy zostaną przedłożone dyrektorowi szkoły do końcowej akceptacji nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem zajęć; f) zajęcia odbywać się będą zgodnie z Harmonogramem realizacji projektu; g) ilość godzin lekcyjnych przeznaczonych na zajęcia w danym dniu zostanie ustalona w porozumieniu z dyrektorem danej szkoły; h) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, i) obligatoryjna obecność Wykonawcy na zebraniach zespołów wychowawczych; j) w przypadku niedyspozycji - złego samopoczucia w podczas prowadzenia zajęć w szkole, osoba prowadząca zajęcia pozalekcyjne jest zobowiązana wcześniej poinformować Koordynatora projektu oraz Dyrektora szkoły. k) sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Osoby prowadzące zajęcia mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3: zajęcia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym; zajęcia mające na celu zapoznanie z zawodami, zainteresowanie różnymi rodzajami wykonywania zawodu, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć w 10 blokach tematycznych - 20 godzin łącznie (2 godziny w miesiącu dla grupy projektowej 16 uczniów z klas II).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla uczniów szkół podstawowych (klas I-VI) i gimnazjum (klasa III) prowadzonych przez Gminę Nadarzyn w ramach projektu systemowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny, realizowanego w partnerstwie przez Samorząd Województwa Mazowieckiego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zadanie nr 1 Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno- wyrównawczych według zdiagnozowanych potrzeb oraz zatwierdzonych przez Urząd Marszałkowski programów zajęć pozalekcyjnych, będących podstawą oceny projektów przyjętych do realizacji w Szkole Podstawowej w Nadarzynie - w ramach projektu: Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość Termin realizacji od dnia 01.09.2014r. do dnia 30.06.2015r. 20 godzin miesięcznie w grupie projektowej 16 uczniów klas II: - język angielski - godz. 9 - zajęcia matematyczno-przyrodnicze - godz. 9 - zajęcia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym - godz. 2 Zajęcia obejmują 10 bloków tematycznych w zakresie: 1. W szkole i w domu, 2. Jesień w parku i w lesie, 3. Przygotowania do zimy, 4. Święta coraz bliżej, 5. Żywioły całego świata, 6. Od stóp do głów, 7. Co słychać na wiosnę?, 8. Nasza zielona Planeta, 9. Na farmie, 10. Palcem po mapie. Część 3: zajęcia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym; zajęcia mające na celu zapoznanie z zawodami, zainteresowanie różnymi rodzajami wykonywania zawodu, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć w 10 blokach tematycznych - 20 godzin łącznie (2 godziny w miesiącu dla grupy projektowej 16 uczniów z klas II) 2. Opis ogólny do zajęć pozalekcyjnych: a) zajęcia pozalekcyjne metodą tradycyjną prowadzone będą w salach wyznaczonych przez Dyrektora szkoły, w której realizowany jest projekt, b) za godzinę lekcyjną uważa się 45 lub 60 minut w zależności od prowadzonego zajęci, zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 23.04.2013r. c) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, listy obecności, sporządzać raporty, przeprowadzać ewaluację zajęć na końcu trwania projektu i dostarczyć w formie pisemnej Dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, d) zajęcia dodatkowe mają odbywać się 5 dni tygodniu (dni powszednie), termin zajęć zostanie dostosowany do planu zajęć uczniów objętych wsparciem oraz rytmu pracy szkoły (dostępność sal lekcyjnych, inne uwarunkowania), e) Wykonawca we własnym zakresie uzyska Program zajęć pozalekcyjnych zatwierdzonych przez Urząd Marszałkowski, będących podstawą oceny projektów przyjętych do realizacji we wskazanych placówkach oświatowych, dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. Programy zostaną przedłożone dyrektorowi szkoły do końcowej akceptacji nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem zajęć; f) zajęcia odbywać się będą zgodnie z Harmonogramem realizacji projektu; g) ilość godzin lekcyjnych przeznaczonych na zajęcia w danym dniu zostanie ustalona w porozumieniu z dyrektorem danej szkoły; h) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, i) obligatoryjna obecność Wykonawcy na zebraniach zespołów wychowawczych; j) w przypadku niedyspozycji - złego samopoczucia w podczas prowadzenia zajęć w szkole, osoba prowadząca zajęcia pozalekcyjne jest zobowiązana wcześniej poinformować Koordynatora projektu oraz Dyrektora szkoły. k) sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Osoby prowadzące zajęcia mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki- mające na celu zapewnienie uczniom uzupełnienie treści nauczania z matematyki zawartych w podstawie programowej, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć - 60 godzin łącznie (6 godzin w miesiącu dla grupy projektowej 16 uczniów z klas III).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno- wyrównawczych według zdiagnozowanych potrzeb oraz zatwierdzonych przez Urząd Marszałkowski programów zajęć pozalekcyjnych, będących podstawą oceny projektów przyjętych do realizacji w Gimnazjum w Nadarzynie - w ramach projektu: Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość Termin realizacji od dnia 01.09.2014r. do dnia 30.06.2015r. 20 godzin miesięcznie w grupie projektowej 16 uczniów klas III: - język angielski - godz. 6 - zajęcia z matematyki - godz. 6 - zajęcia z przyrody - godz. 6 - zajęcia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym - godz. 2 Część 4: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki- mające na celu zapewnienie uczniom uzupełnienie treści nauczania z matematyki zawartych w podstawie programowej, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć - 60 godzin łącznie (6 godzin w miesiącu dla grupy projektowej 16 uczniów z klas III) 2. Opis ogólny do zajęć pozalekcyjnych: a) zajęcia pozalekcyjne metodą tradycyjną prowadzone będą w salach wyznaczonych przez Dyrektora szkoły, w której realizowany jest projekt, b) za godzinę lekcyjną uważa się 45 lub 60 minut w zależności od prowadzonego zajęci, zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 23.04.2013r. c) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, listy obecności, sporządzać raporty, przeprowadzać ewaluację zajęć na końcu trwania projektu i dostarczyć w formie pisemnej Dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, d) zajęcia dodatkowe mają odbywać się 5 dni tygodniu (dni powszednie), termin zajęć zostanie dostosowany do planu zajęć uczniów objętych wsparciem oraz rytmu pracy szkoły (dostępność sal lekcyjnych, inne uwarunkowania), e) Wykonawca we własnym zakresie uzyska Program zajęć pozalekcyjnych zatwierdzonych przez Urząd Marszałkowski, będących podstawą oceny projektów przyjętych do realizacji we wskazanych placówkach oświatowych, dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. Programy zostaną przedłożone dyrektorowi szkoły do końcowej akceptacji nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem zajęć; f) zajęcia odbywać się będą zgodnie z Harmonogramem realizacji projektu; g) ilość godzin lekcyjnych przeznaczonych na zajęcia w danym dniu zostanie ustalona w porozumieniu z dyrektorem danej szkoły; h) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, i) obligatoryjna obecność Wykonawcy na zebraniach zespołów wychowawczych; j) w przypadku niedyspozycji - złego samopoczucia w podczas prowadzenia zajęć w szkole, osoba prowadząca zajęcia pozalekcyjne jest zobowiązana wcześniej poinformować Koordynatora projektu oraz Dyrektora szkoły. k) sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Osoby prowadzące zajęcia mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przyrody - mające na celu zapewnienie uczniom uzupełnienie treści nauczania z przyrody zawartych w podstawie programowej, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć - 60 godzin łącznie (6 godzin w miesiącu dla grupy projektowej 16 uczniów z klas III).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno- wyrównawczych według zdiagnozowanych potrzeb oraz zatwierdzonych przez Urząd Marszałkowski programów zajęć pozalekcyjnych, będących podstawą oceny projektów przyjętych do realizacji w Gimnazjum w Nadarzynie - w ramach projektu: Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość Termin realizacji od dnia 01.09.2014r. do dnia 30.06.2015r. 20 godzin miesięcznie w grupie projektowej 16 uczniów klas III: - język angielski - godz. 6 - zajęcia z matematyki - godz. 6 - zajęcia z przyrody - godz. 6 - zajęcia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym - godz. 2 Część 5: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przyrody - mające na celu zapewnienie uczniom uzupełnienie treści nauczania z przyrody zawartych w podstawie programowej, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć - 60 godzin łącznie (6 godzin w miesiącu dla grupy projektowej 16 uczniów z klas III) 2. Opis ogólny do zajęć pozalekcyjnych: a) zajęcia pozalekcyjne metodą tradycyjną prowadzone będą w salach wyznaczonych przez Dyrektora szkoły, w której realizowany jest projekt, b) za godzinę lekcyjną uważa się 45 lub 60 minut w zależności od prowadzonego zajęci, zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 23.04.2013r. c) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, listy obecności, sporządzać raporty, przeprowadzać ewaluację zajęć na końcu trwania projektu i dostarczyć w formie pisemnej Dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, d) zajęcia dodatkowe mają odbywać się 5 dni tygodniu (dni powszednie), termin zajęć zostanie dostosowany do planu zajęć uczniów objętych wsparciem oraz rytmu pracy szkoły (dostępność sal lekcyjnych, inne uwarunkowania), e) Wykonawca we własnym zakresie uzyska Program zajęć pozalekcyjnych zatwierdzonych przez Urząd Marszałkowski, będących podstawą oceny projektów przyjętych do realizacji we wskazanych placówkach oświatowych, dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. Programy zostaną przedłożone dyrektorowi szkoły do końcowej akceptacji nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem zajęć; f) zajęcia odbywać się będą zgodnie z Harmonogramem realizacji projektu; g) ilość godzin lekcyjnych przeznaczonych na zajęcia w danym dniu zostanie ustalona w porozumieniu z dyrektorem danej szkoły; h) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, i) obligatoryjna obecność Wykonawcy na zebraniach zespołów wychowawczych; j) w przypadku niedyspozycji - złego samopoczucia w podczas prowadzenia zajęć w szkole, osoba prowadząca zajęcia pozalekcyjne jest zobowiązana wcześniej poinformować Koordynatora projektu oraz Dyrektora szkoły. k) sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Osoby prowadzące zajęcia mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze języka angielskiego - kształcenie umiejętności posługiwania się językiem angielskim w sytuacjach codziennych, opanowanie słownictwa, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć - 60 godziny łącznie (6 godzin w miesiącu dla grupy projektowej 16 uczniów z klas III).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno- wyrównawczych według zdiagnozowanych potrzeb oraz zatwierdzonych przez Urząd Marszałkowski programów zajęć pozalekcyjnych, będących podstawą oceny projektów przyjętych do realizacji w Gimnazjum w Nadarzynie - w ramach projektu: Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość Termin realizacji od dnia 01.09.2014r. do dnia 30.06.2015r. 20 godzin miesięcznie w grupie projektowej 16 uczniów klas III: - język angielski - godz. 6 - zajęcia z matematyki - godz. 6 - zajęcia z przyrody - godz. 6 - zajęcia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym - godz. 2 Część 6: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze języka angielskiego - kształcenie umiejętności posługiwania się językiem angielskim w sytuacjach codziennych, opanowanie słownictwa, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć - 60 godziny łącznie (6 godzin w miesiącu dla grupy projektowej 16 uczniów z klas III) 2. Opis ogólny do zajęć pozalekcyjnych: a) zajęcia pozalekcyjne metodą tradycyjną prowadzone będą w salach wyznaczonych przez Dyrektora szkoły, w której realizowany jest projekt, b) za godzinę lekcyjną uważa się 45 lub 60 minut w zależności od prowadzonego zajęci, zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 23.04.2013r. c) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, listy obecności, sporządzać raporty, przeprowadzać ewaluację zajęć na końcu trwania projektu i dostarczyć w formie pisemnej Dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, d) zajęcia dodatkowe mają odbywać się 5 dni tygodniu (dni powszednie), termin zajęć zostanie dostosowany do planu zajęć uczniów objętych wsparciem oraz rytmu pracy szkoły (dostępność sal lekcyjnych, inne uwarunkowania), e) Wykonawca we własnym zakresie uzyska Program zajęć pozalekcyjnych zatwierdzonych przez Urząd Marszałkowski, będących podstawą oceny projektów przyjętych do realizacji we wskazanych placówkach oświatowych, dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. Programy zostaną przedłożone dyrektorowi szkoły do końcowej akceptacji nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem zajęć; f) zajęcia odbywać się będą zgodnie z Harmonogramem realizacji projektu; g) ilość godzin lekcyjnych przeznaczonych na zajęcia w danym dniu zostanie ustalona w porozumieniu z dyrektorem danej szkoły; h) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, i) obligatoryjna obecność Wykonawcy na zebraniach zespołów wychowawczych; j) w przypadku niedyspozycji - złego samopoczucia w podczas prowadzenia zajęć w szkole, osoba prowadząca zajęcia pozalekcyjne jest zobowiązana wcześniej poinformować Koordynatora projektu oraz Dyrektora szkoły. k) sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Osoby prowadzące zajęcia mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7: zajęcia z doradztwa edukacyjno - zawodowego - mające na celu kształcenie umiejętności określenia swoich zainteresowań, wyboru dalszej drogi edukacyjnej i zawodowej, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć - 20 godzin łącznie (2 godzin w miesiącu dla grupy projektowej 16 uczniów z klas III);.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno- wyrównawczych według zdiagnozowanych potrzeb oraz zatwierdzonych przez Urząd Marszałkowski programów zajęć pozalekcyjnych, będących podstawą oceny projektów przyjętych do realizacji w Gimnazjum w Nadarzynie - w ramach projektu: Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość Termin realizacji od dnia 01.09.2014r. do dnia 30.06.2015r. 20 godzin miesięcznie w grupie projektowej 16 uczniów klas III: - język angielski - godz. 6 - zajęcia z matematyki - godz. 6 - zajęcia z przyrody - godz. 6 - zajęcia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym - godz. 2 Część 7: zajęcia z doradztwa edukacyjno - zawodowego - mające na celu kształcenie umiejętności określenia swoich zainteresowań, wyboru dalszej drogi edukacyjnej i zawodowej, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć - 20 godzin łącznie (2 godzin w miesiącu dla grupy projektowej 16 uczniów z klas III); 2. Opis ogólny do zajęć pozalekcyjnych: a) zajęcia pozalekcyjne metodą tradycyjną prowadzone będą w salach wyznaczonych przez Dyrektora szkoły, w której realizowany jest projekt, b) za godzinę lekcyjną uważa się 45 lub 60 minut w zależności od prowadzonego zajęci, zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 23.04.2013r. c) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, listy obecności, sporządzać raporty, przeprowadzać ewaluację zajęć na końcu trwania projektu i dostarczyć w formie pisemnej Dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, d) zajęcia dodatkowe mają odbywać się 5 dni tygodniu (dni powszednie), termin zajęć zostanie dostosowany do planu zajęć uczniów objętych wsparciem oraz rytmu pracy szkoły (dostępność sal lekcyjnych, inne uwarunkowania), e) Wykonawca we własnym zakresie uzyska Program zajęć pozalekcyjnych zatwierdzonych przez Urząd Marszałkowski, będących podstawą oceny projektów przyjętych do realizacji we wskazanych placówkach oświatowych, dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. Programy zostaną przedłożone dyrektorowi szkoły do końcowej akceptacji nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem zajęć; f) zajęcia odbywać się będą zgodnie z Harmonogramem realizacji projektu; g) ilość godzin lekcyjnych przeznaczonych na zajęcia w danym dniu zostanie ustalona w porozumieniu z dyrektorem danej szkoły; h) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, i) obligatoryjna obecność Wykonawcy na zebraniach zespołów wychowawczych; j) w przypadku niedyspozycji - złego samopoczucia w podczas prowadzenia zajęć w szkole, osoba prowadząca zajęcia pozalekcyjne jest zobowiązana wcześniej poinformować Koordynatora projektu oraz Dyrektora szkoły. k) sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Osoby prowadzące zajęcia mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część 8: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki- mające na celu zapewnienie uczniom uzupełnienie treści nauczania z matematyki zawartych w podstawie programowej, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć - 40 godzin łącznie (4 godzin w miesiącu dla grupy projektowej 15 uczniów z klas IV-VI).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno- wyrównawczych według zdiagnozowanych potrzeb oraz zatwierdzonych przez Urząd Marszałkowski programów zajęć pozalekcyjnych, będących podstawą oceny projektów przyjętych do realizacji w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej - w ramach projektu: Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość Termin realizacji od dnia 01.09.2014r. do dnia 30.06.2015r. 20 godzin miesięcznie w grupie projektowej 15 uczniów klas IV-VI: - język angielski - godz. 11 - zajęcia matematyczne - godz. 4 - zajęcia przyrodnicze - godz. 4 - zajęcia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym - godz. 1 Część 8: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki- mające na celu zapewnienie uczniom uzupełnienie treści nauczania z matematyki zawartych w podstawie programowej, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć - 40 godzin łącznie (4 godzin w miesiącu dla grupy projektowej 15 uczniów z klas IV-VI) 2. Opis ogólny do zajęć pozalekcyjnych: a) zajęcia pozalekcyjne metodą tradycyjną prowadzone będą w salach wyznaczonych przez Dyrektora szkoły, w której realizowany jest projekt, b) za godzinę lekcyjną uważa się 45 lub 60 minut w zależności od prowadzonego zajęci, zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 23.04.2013r. c) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, listy obecności, sporządzać raporty, przeprowadzać ewaluację zajęć na końcu trwania projektu i dostarczyć w formie pisemnej Dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, d) zajęcia dodatkowe mają odbywać się 5 dni tygodniu (dni powszednie), termin zajęć zostanie dostosowany do planu zajęć uczniów objętych wsparciem oraz rytmu pracy szkoły (dostępność sal lekcyjnych, inne uwarunkowania), e) Wykonawca we własnym zakresie uzyska Program zajęć pozalekcyjnych zatwierdzonych przez Urząd Marszałkowski, będących podstawą oceny projektów przyjętych do realizacji we wskazanych placówkach oświatowych, dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. Programy zostaną przedłożone dyrektorowi szkoły do końcowej akceptacji nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem zajęć; f) zajęcia odbywać się będą zgodnie z Harmonogramem realizacji projektu; g) ilość godzin lekcyjnych przeznaczonych na zajęcia w danym dniu zostanie ustalona w porozumieniu z dyrektorem danej szkoły; h) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, i) obligatoryjna obecność Wykonawcy na zebraniach zespołów wychowawczych; j) w przypadku niedyspozycji - złego samopoczucia w podczas prowadzenia zajęć w szkole, osoba prowadząca zajęcia pozalekcyjne jest zobowiązana wcześniej poinformować Koordynatora projektu oraz Dyrektora szkoły. k) sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Osoby prowadzące zajęcia mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część 9: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przyrody - mające na celu zapewnienie uczniom uzupełnienie treści nauczania z przyrody zawartych w podstawie programowej, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć - 40 godzin łącznie (4 godzin w miesiącu dla grupy projektowej 15 uczniów z klas IV-VI).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno- wyrównawczych według zdiagnozowanych potrzeb oraz zatwierdzonych przez Urząd Marszałkowski programów zajęć pozalekcyjnych, będących podstawą oceny projektów przyjętych do realizacji w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej - w ramach projektu: Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość Termin realizacji od dnia 01.09.2014r. do dnia 30.06.2015r. 20 godzin miesięcznie w grupie projektowej 15 uczniów klas IV-VI: - język angielski - godz. 11 - zajęcia matematyczne - godz. 4 - zajęcia przyrodnicze - godz. 4 - zajęcia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym - godz. 1 Część 9: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przyrody - mające na celu zapewnienie uczniom uzupełnienie treści nauczania z przyrody zawartych w podstawie programowej, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć - 40 godzin łącznie (4 godzin w miesiącu dla grupy projektowej 15 uczniów z klas IV-VI) 2. Opis ogólny do zajęć pozalekcyjnych: a) zajęcia pozalekcyjne metodą tradycyjną prowadzone będą w salach wyznaczonych przez Dyrektora szkoły, w której realizowany jest projekt, b) za godzinę lekcyjną uważa się 45 lub 60 minut w zależności od prowadzonego zajęci, zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 23.04.2013r. c) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, listy obecności, sporządzać raporty, przeprowadzać ewaluację zajęć na końcu trwania projektu i dostarczyć w formie pisemnej Dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, d) zajęcia dodatkowe mają odbywać się 5 dni tygodniu (dni powszednie), termin zajęć zostanie dostosowany do planu zajęć uczniów objętych wsparciem oraz rytmu pracy szkoły (dostępność sal lekcyjnych, inne uwarunkowania), e) Wykonawca we własnym zakresie uzyska Program zajęć pozalekcyjnych zatwierdzonych przez Urząd Marszałkowski, będących podstawą oceny projektów przyjętych do realizacji we wskazanych placówkach oświatowych, dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. Programy zostaną przedłożone dyrektorowi szkoły do końcowej akceptacji nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem zajęć; f) zajęcia odbywać się będą zgodnie z Harmonogramem realizacji projektu; g) ilość godzin lekcyjnych przeznaczonych na zajęcia w danym dniu zostanie ustalona w porozumieniu z dyrektorem danej szkoły; h) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, i) obligatoryjna obecność Wykonawcy na zebraniach zespołów wychowawczych; j) w przypadku niedyspozycji - złego samopoczucia w podczas prowadzenia zajęć w szkole, osoba prowadząca zajęcia pozalekcyjne jest zobowiązana wcześniej poinformować Koordynatora projektu oraz Dyrektora szkoły. k) sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Osoby prowadzące zajęcia mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część 10: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze języka angielskiego - kształcenie umiejętności posługiwania się językiem angielskim w sytuacjach codziennych, opanowanie słownictwa, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć - 110 godziny łącznie (11 godzin w miesiącu dla grupy projektowej 15 uczniów z klas IV-VI).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno- wyrównawczych według zdiagnozowanych potrzeb oraz zatwierdzonych przez Urząd Marszałkowski programów zajęć pozalekcyjnych, będących podstawą oceny projektów przyjętych do realizacji w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej - w ramach projektu: Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość Termin realizacji od dnia 01.09.2014r. do dnia 30.06.2015r. 20 godzin miesięcznie w grupie projektowej 15 uczniów klas IV-VI: - język angielski - godz. 11 - zajęcia matematyczne - godz. 4 - zajęcia przyrodnicze - godz. 4 - zajęcia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym - godz. 1 Część 10: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze języka angielskiego - kształcenie umiejętności posługiwania się językiem angielskim w sytuacjach codziennych, opanowanie słownictwa, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć - 110 godziny łącznie (11 godzin w miesiącu dla grupy projektowej 15 uczniów z klas IV-VI) 2. Opis ogólny do zajęć pozalekcyjnych: a) zajęcia pozalekcyjne metodą tradycyjną prowadzone będą w salach wyznaczonych przez Dyrektora szkoły, w której realizowany jest projekt, b) za godzinę lekcyjną uważa się 45 lub 60 minut w zależności od prowadzonego zajęci, zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 23.04.2013r. c) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, listy obecności, sporządzać raporty, przeprowadzać ewaluację zajęć na końcu trwania projektu i dostarczyć w formie pisemnej Dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, d) zajęcia dodatkowe mają odbywać się 5 dni tygodniu (dni powszednie), termin zajęć zostanie dostosowany do planu zajęć uczniów objętych wsparciem oraz rytmu pracy szkoły (dostępność sal lekcyjnych, inne uwarunkowania), e) Wykonawca we własnym zakresie uzyska Program zajęć pozalekcyjnych zatwierdzonych przez Urząd Marszałkowski, będących podstawą oceny projektów przyjętych do realizacji we wskazanych placówkach oświatowych, dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. Programy zostaną przedłożone dyrektorowi szkoły do końcowej akceptacji nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem zajęć; f) zajęcia odbywać się będą zgodnie z Harmonogramem realizacji projektu; g) ilość godzin lekcyjnych przeznaczonych na zajęcia w danym dniu zostanie ustalona w porozumieniu z dyrektorem danej szkoły; h) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, i) obligatoryjna obecność Wykonawcy na zebraniach zespołów wychowawczych; j) w przypadku niedyspozycji - złego samopoczucia w podczas prowadzenia zajęć w szkole, osoba prowadząca zajęcia pozalekcyjne jest zobowiązana wcześniej poinformować Koordynatora projektu oraz Dyrektora szkoły. k) sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Osoby prowadzące zajęcia mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część 11: zajęcia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym; zajęcia mające na celu zapoznanie z zawodami, zainteresowanie różnymi rodzajami wykonywania zawodu, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć - 10 godzin łącznie (1 godzina w miesiącu dla grupy projektowej 15 uczniów z klas IV-VI).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno- wyrównawczych według zdiagnozowanych potrzeb oraz zatwierdzonych przez Urząd Marszałkowski programów zajęć pozalekcyjnych, będących podstawą oceny projektów przyjętych do realizacji w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej - w ramach projektu: Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość Termin realizacji od dnia 01.09.2014r. do dnia 30.06.2015r. 20 godzin miesięcznie w grupie projektowej 15 uczniów klas IV-VI: - język angielski - godz. 11 - zajęcia matematyczne - godz. 4 - zajęcia przyrodnicze - godz. 4 - zajęcia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym - godz. 1 Część 11: zajęcia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym; zajęcia mające na celu zapoznanie z zawodami, zainteresowanie różnymi rodzajami wykonywania zawodu, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć - 10 godzin łącznie (1 godzina w miesiącu dla grupy projektowej 15 uczniów z klas IV-VI) 2. Opis ogólny do zajęć pozalekcyjnych: a) zajęcia pozalekcyjne metodą tradycyjną prowadzone będą w salach wyznaczonych przez Dyrektora szkoły, w której realizowany jest projekt, b) za godzinę lekcyjną uważa się 45 lub 60 minut w zależności od prowadzonego zajęci, zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 23.04.2013r. c) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, listy obecności, sporządzać raporty, przeprowadzać ewaluację zajęć na końcu trwania projektu i dostarczyć w formie pisemnej Dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, d) zajęcia dodatkowe mają odbywać się 5 dni tygodniu (dni powszednie), termin zajęć zostanie dostosowany do planu zajęć uczniów objętych wsparciem oraz rytmu pracy szkoły (dostępność sal lekcyjnych, inne uwarunkowania), e) Wykonawca we własnym zakresie uzyska Program zajęć pozalekcyjnych zatwierdzonych przez Urząd Marszałkowski, będących podstawą oceny projektów przyjętych do realizacji we wskazanych placówkach oświatowych, dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. Programy zostaną przedłożone dyrektorowi szkoły do końcowej akceptacji nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem zajęć; f) zajęcia odbywać się będą zgodnie z Harmonogramem realizacji projektu; g) ilość godzin lekcyjnych przeznaczonych na zajęcia w danym dniu zostanie ustalona w porozumieniu z dyrektorem danej szkoły; h) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, i) obligatoryjna obecność Wykonawcy na zebraniach zespołów wychowawczych; j) w przypadku niedyspozycji - złego samopoczucia w podczas prowadzenia zajęć w szkole, osoba prowadząca zajęcia pozalekcyjne jest zobowiązana wcześniej poinformować Koordynatora projektu oraz Dyrektora szkoły. k) sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Osoby prowadzące zajęcia mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część 12: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki - mające na celu zapewnienie uczniom uzupełnienie treści nauczania z matematyki zawartych w podstawie programowej, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć - 20 godzin łącznie (2 godziny w miesiącu dla grupy projektowej 16 uczniów z klas VI).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno- wyrównawczych według zdiagnozowanych potrzeb oraz zatwierdzonych przez Urząd Marszałkowski programów zajęć pozalekcyjnych, będących podstawą oceny projektów przyjętych do realizacji w Szkole Podstawowej w Młochowie - w ramach projektu: Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość Termin realizacji od dnia 01.09.2014r. do dnia 30.06.2015r. 20 godzin miesięcznie w grupie projektowej 16 uczniów klas VI: - język hiszpański - godz. 16 - zajęcia matematyczne - godz. 2 - zajęcia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym - godz. 2 Część 12: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki - mające na celu zapewnienie uczniom uzupełnienie treści nauczania z matematyki zawartych w podstawie programowej, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć - 20 godzin łącznie (2 godziny w miesiącu dla grupy projektowej 16 uczniów z klas VI) 2. Opis ogólny do zajęć pozalekcyjnych: a) zajęcia pozalekcyjne metodą tradycyjną prowadzone będą w salach wyznaczonych przez Dyrektora szkoły, w której realizowany jest projekt, b) za godzinę lekcyjną uważa się 45 lub 60 minut w zależności od prowadzonego zajęci, zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 23.04.2013r. c) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, listy obecności, sporządzać raporty, przeprowadzać ewaluację zajęć na końcu trwania projektu i dostarczyć w formie pisemnej Dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, d) zajęcia dodatkowe mają odbywać się 5 dni tygodniu (dni powszednie), termin zajęć zostanie dostosowany do planu zajęć uczniów objętych wsparciem oraz rytmu pracy szkoły (dostępność sal lekcyjnych, inne uwarunkowania), e) Wykonawca we własnym zakresie uzyska Program zajęć pozalekcyjnych zatwierdzonych przez Urząd Marszałkowski, będących podstawą oceny projektów przyjętych do realizacji we wskazanych placówkach oświatowych, dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. Programy zostaną przedłożone dyrektorowi szkoły do końcowej akceptacji nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem zajęć; f) zajęcia odbywać się będą zgodnie z Harmonogramem realizacji projektu; g) ilość godzin lekcyjnych przeznaczonych na zajęcia w danym dniu zostanie ustalona w porozumieniu z dyrektorem danej szkoły; h) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, i) obligatoryjna obecność Wykonawcy na zebraniach zespołów wychowawczych; j) w przypadku niedyspozycji - złego samopoczucia w podczas prowadzenia zajęć w szkole, osoba prowadząca zajęcia pozalekcyjne jest zobowiązana wcześniej poinformować Koordynatora projektu oraz Dyrektora szkoły. k) sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Osoby prowadzące zajęcia mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część 13: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze języka hiszpańskiego - poznanie podstaw języka hiszpańskiego, kształcenie umiejętności posługiwania się językiem hiszpańskim w sytuacjach codziennych, opanowanie słownictwa, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć - 160 godzin łącznie (16 godzin w miesiącu dla grupy projektowej 16 uczniów z klas VI).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno- wyrównawczych według zdiagnozowanych potrzeb oraz zatwierdzonych przez Urząd Marszałkowski programów zajęć pozalekcyjnych, będących podstawą oceny projektów przyjętych do realizacji w Szkole Podstawowej w Młochowie - w ramach projektu: Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość Termin realizacji od dnia 01.09.2014r. do dnia 30.06.2015r. 20 godzin miesięcznie w grupie projektowej 16 uczniów klas VI: - język hiszpański - godz. 16 - zajęcia matematyczne - godz. 2 - zajęcia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym - godz. 2 Część 13: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze języka hiszpańskiego - poznanie podstaw języka hiszpańskiego, kształcenie umiejętności posługiwania się językiem hiszpańskim w sytuacjach codziennych, opanowanie słownictwa, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć - 160 godzin łącznie (16 godzin w miesiącu dla grupy projektowej 16 uczniów z klas VI) 2. Opis ogólny do zajęć pozalekcyjnych: a) zajęcia pozalekcyjne metodą tradycyjną prowadzone będą w salach wyznaczonych przez Dyrektora szkoły, w której realizowany jest projekt, b) za godzinę lekcyjną uważa się 45 lub 60 minut w zależności od prowadzonego zajęci, zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 23.04.2013r. c) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, listy obecności, sporządzać raporty, przeprowadzać ewaluację zajęć na końcu trwania projektu i dostarczyć w formie pisemnej Dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, d) zajęcia dodatkowe mają odbywać się 5 dni tygodniu (dni powszednie), termin zajęć zostanie dostosowany do planu zajęć uczniów objętych wsparciem oraz rytmu pracy szkoły (dostępność sal lekcyjnych, inne uwarunkowania), e) Wykonawca we własnym zakresie uzyska Program zajęć pozalekcyjnych zatwierdzonych przez Urząd Marszałkowski, będących podstawą oceny projektów przyjętych do realizacji we wskazanych placówkach oświatowych, dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. Programy zostaną przedłożone dyrektorowi szkoły do końcowej akceptacji nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem zajęć; f) zajęcia odbywać się będą zgodnie z Harmonogramem realizacji projektu; g) ilość godzin lekcyjnych przeznaczonych na zajęcia w danym dniu zostanie ustalona w porozumieniu z dyrektorem danej szkoły; h) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, i) obligatoryjna obecność Wykonawcy na zebraniach zespołów wychowawczych; j) w przypadku niedyspozycji - złego samopoczucia w podczas prowadzenia zajęć w szkole, osoba prowadząca zajęcia pozalekcyjne jest zobowiązana wcześniej poinformować Koordynatora projektu oraz Dyrektora szkoły. k) sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Osoby prowadzące zajęcia mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część 14: zajęcia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym; zajęcia mające na celu zapoznanie z zawodami, zainteresowanie różnymi rodzajami wykonywania zawodu, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć - 20 godzin łącznie (2 godziny w miesiącu dla grupy projektowej 16 uczniów z klas VI).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno- wyrównawczych według zdiagnozowanych potrzeb oraz zatwierdzonych przez Urząd Marszałkowski programów zajęć pozalekcyjnych, będących podstawą oceny projektów przyjętych do realizacji w Szkole Podstawowej w Młochowie - w ramach projektu: Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość Termin realizacji od dnia 01.09.2014r. do dnia 30.06.2015r. 20 godzin miesięcznie w grupie projektowej 16 uczniów klas VI: - język hiszpański - godz. 16 - zajęcia matematyczne - godz. 2 - zajęcia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym - godz. 2 Część 14: zajęcia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym; zajęcia mające na celu zapoznanie z zawodami, zainteresowanie różnymi rodzajami wykonywania zawodu, zgodnie z zatwierdzonym programem zajęć - 20 godzin łącznie (2 godziny w miesiącu dla grupy projektowej 16 uczniów z klas VI) 2. Opis ogólny do zajęć pozalekcyjnych: a) zajęcia pozalekcyjne metodą tradycyjną prowadzone będą w salach wyznaczonych przez Dyrektora szkoły, w której realizowany jest projekt, b) za godzinę lekcyjną uważa się 45 lub 60 minut w zależności od prowadzonego zajęci, zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 23.04.2013r. c) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, listy obecności, sporządzać raporty, przeprowadzać ewaluację zajęć na końcu trwania projektu i dostarczyć w formie pisemnej Dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, d) zajęcia dodatkowe mają odbywać się 5 dni tygodniu (dni powszednie), termin zajęć zostanie dostosowany do planu zajęć uczniów objętych wsparciem oraz rytmu pracy szkoły (dostępność sal lekcyjnych, inne uwarunkowania), e) Wykonawca we własnym zakresie uzyska Program zajęć pozalekcyjnych zatwierdzonych przez Urząd Marszałkowski, będących podstawą oceny projektów przyjętych do realizacji we wskazanych placówkach oświatowych, dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. Programy zostaną przedłożone dyrektorowi szkoły do końcowej akceptacji nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem zajęć; f) zajęcia odbywać się będą zgodnie z Harmonogramem realizacji projektu; g) ilość godzin lekcyjnych przeznaczonych na zajęcia w danym dniu zostanie ustalona w porozumieniu z dyrektorem danej szkoły; h) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, i) obligatoryjna obecność Wykonawcy na zebraniach zespołów wychowawczych; j) w przypadku niedyspozycji - złego samopoczucia w podczas prowadzenia zajęć w szkole, osoba prowadząca zajęcia pozalekcyjne jest zobowiązana wcześniej poinformować Koordynatora projektu oraz Dyrektora szkoły. k) sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Osoby prowadzące zajęcia mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.