eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaIFPS/02/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-31

Warszawa: IFPS/02/2008
Numer ogłoszenia: 21440 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu, ul. Pstrowskiego 1, 01-943 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8356670, fax 022 8355214.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ifps.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: IFPS/02/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEBUDOWA I NADBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU UZDROWISKOWEGO ZACHĘTA Z PRZEZNACZENIEM NA CENTRUM REHABILITACJI SŁUCHU I MOWY PRZY UL.J. PIŁSUDSKIEGO 5 W CIECHOCINKU

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.51.20 - Specjalne budynki medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.20 - Roboty budowlane w zakresie specjalnych budynków medycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Kwota wadium dla całego przedmiotu zamówienia wynosi 50.000 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych ). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu lub b) poręczeniach bankowych lub c) gwarancjach bankowych lub d) gwarancjach ubezpieczeniowych lub e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w banku: PKO BP V/O Warszawa Nr r-ku: 57 10 20 10 55 0000 9102 0015 9426 z dopiskiem: Wadium IFPS 02 2008 W przypadku wpłaty wadium w formie przelewu, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty potwierdzenie realizacji przelewu. Wykonawca winien dokonać przelewu odpowiednio wcześniej, aby uzyskać z banku wymaganie potwierdzenie dokonania przelewu. Terminem wniesienia wadium jest data uznania rachunku zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt 2 ppkt b, c, d, e wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopię gwarancji bądź poręczenia. Oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą nie zszyty. W przypadku, gdy oryginał dokumentu będzie zszyty, zbindowany lub w inny sposób trwale złączony z ofertą zamawiający nie dokona jego zwrotu. Termin ważności zobowiązania gwaranta lub poręczyciela wynikający z dokumentu nie może upływać wcześniej niż termin związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. 5. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania w przypadku, gdy złożona przez niego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w jednej z form określonych w pkt 2 ppkt a, b, c, d, e lub, gdy wadium zostanie wniesione po upływie terminu składania ofert. Wykonawca zostanie również wykluczony z postępowania w przypadku wniesienia wadium w kwocie niższej niż wskazana w pkt 1. 6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w pkt 2 ppkt a, w ofercie należy podać nazwę i adres banku, numer konta, na jakie zamawiający dokonuje zwrotu wadium. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego, jeżeli: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający niżej wskazane warunki. a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w rozumieniu odpowiednich przepisów. b) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny wypis z rejestru właściwego ze względu na formę prawną wykonawcy lub aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu wystawione bądź zaktualizowane przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum): a) pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z zamawiającym, składania i odbierania wszelkich oświadczeń w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania oraz składania protestów, b) dokumenty, o których mowa w punkcie 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9,10 niniejszego rozdziału wystawione dla każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. 3. Zaświadczenie z właściwego dla siedziby wykonawcy Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego dla siedziby wykonawcy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4, 5, 6, 7, 8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja wystawiona dla osób fizycznych, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 4 ustawy dotyczy w szczególności wszystkich wspólników spółki cywilnej. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu otwarcia ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub łącznie wykonawcy występujący wspólnie dysponował osobami jak niżej i aby: -osoba do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadała uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wymagane doświadczenie zawodowe minimum 10 lat. - osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót sieci i instalacji sanitarnych, posiadała uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych obejmujące sieci, instalacje i urządzenia cieplne, wentylacyjne, wodociągowe i kanalizacyjne, wymagane doświadczenie zawodowe minimum 5 lat, ponadto - osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót sieci, instalacji urządzeń elektrycznych, posiadała uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wymagane doświadczenie zawodowe minimum 5 lat. Ww. osoby musza być członkami odpowiedniej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa , co należy potwierdzić aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę. 8. Wykaz wykonanych (zakończonych) robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.( np. referencje, protokoły odbioru - bez zastrzeżeń) Zamawiający wymaga wykazania co najmniej 3 robót tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 800.000 PLN każda 9. Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy podaną kwota (liczbą w PLN) - nie mniejszą niż 2.000.000 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 10. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Kwota ubezpieczenia nie mniejsza niż 500.000 PLN 11. Dowód wniesienia wadium. 12. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy w postaci wypełnionego załącznika Nr 2 specyfikacji. W razie działania wykonawcy przez pełnomocnika - dokument pełnomocnictwa zawierający umocowanie obejmujące swym zakresem dokonywanie wszelkich czynności w postępowaniu. Dokumenty, wymienione w niniejszym rozdziale należy złożyć w oryginale lub w formie odpisu lub wyciągu. Dopuszcza się składanie ww. dokumentów w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego poprzez umieszczenie na dokumencie imiennej pieczątki wraz podpisem i dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania Zamawiający wymaga, aby użyte materiały budowlane przeznaczone do realizacji zamówienia posiadały atesty i aprobaty techniczne (dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych z dn. 16.04.2004 r. Dz. U. Nr 92, poz. 881). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, sporządzi i dostarczy atesty i aprobaty techniczne użytych materiałów, na każde żądanie zamawiającego (lub inspektora nadzoru budowlanego). Przed protokolarnym odbiorem robót wykonawca przekaże zamawiającemu wykaz użytych materiałów budowlanych wraz z atestami i aprobatami technicznymi II.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art.24 ust.1ustawy, wymagane od Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: 1.Odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) wobec wykonawcy nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości.. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2. W zakresie dokumentu(ów) o którym mowa w punkcie I 5. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy. 3. Dokumenty o których mowa w pkcie II/1 litera a i c oraz pkcie II/2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Dokument o którym mowa w punkcie II/1 litera b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pktach II/1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis z pktu II/ 3. stosuje się odpowiednio. Dokumenty, o których mowa w pkt.3.1 3.3 są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski , sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 1. Wypełniony poprawnie formularz oferty (załączniki nr 1. do specyfikacji). 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 3. ustawy (załączniki nr 2. do specyfikacji). 4. Harmonogram rzeczowo-finansowy (z zaznaczeniem zakresu robót, które Wykonawca będzie wykonywał osobiście lub za pomocą podwykonawców) 5. Wycenione przez Wykonawcę przedmiary robót (załącznik nr 3 do specyfikacji) 6. Zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 4. do specyfikacji). 7. Informacja Oferenta wskazująca części zamówienia , której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ifps.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego pokój nr 25 ( sekretariat ) na I piętrze.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2008 godzina 09:30, miejsce: siedziba zamawiającego pokój nr 25 ( sekretariat ) na I piętrze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.