eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RykiZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI DOTYCZĄCEJ AKTYWIZACJI EDUKACYJNEJ ORAZ SPOŁECZNEJ W FORMIE STACJONARNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-25

Ryki: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI DOTYCZĄCEJ AKTYWIZACJI EDUKACYJNEJ ORAZ SPOŁECZNEJ W FORMIE STACJONARNEJ
Numer ogłoszenia: 214488 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Rykach , ul. Wyczółkowskiego 10a, 08-500 Ryki, woj. lubelskie, tel. 81 865 47 06, faks 865 48 52.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprryki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI DOTYCZĄCEJ AKTYWIZACJI EDUKACYJNEJ ORAZ SPOŁECZNEJ W FORMIE STACJONARNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowej usługi dotyczącej aktywizacji edukacyjnej oraz społecznej w formie stacjonarnej w ramach realizacji projektu Program upowszechniania aktywnej integracji wśród osób niepełnosprawnych oraz wychowanków opuszczających placówki i rodziny zastępcze, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Rykach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Celem uczestnictwa jest aktywizacja edukacyjna oraz społeczna osób z powiatu ryckiego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1, 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0, 98.32.21.40-9, 80.58.00.00-3, 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełni wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał, co najmniej jedną usługę o charakterze porównywalnym z usługą stanowiącą przedmiot zamówienia tj: - dla pakietu 1 - kurs komputerowy; - dla pakietu 2 - trening kompetencji i umiejętności społecznych; - dla pakietu 3 - kurs prawa jazdy; - dla pakietu 4 - kurs nauki języka obcego; - dla pakietu 5 - kurs obsługi wózków widłowych; - dla pakietu 6 - kurs gastronomiczny; - dla pakietu 7 - kurs bukieciarstwa; - dla pakietu 8 - kurs wizażu; - dla pakietu 9 - kurs masażu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony ww. warunek, jeżeli wykonawca zapewni przy realizacji zamówienia udział osób posiadających minimalne kwalifikacje wymagane przez zamawiającego opisane w SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełni wykonawca, który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, gdzie minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia OC wynosi 50 000 zł. lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie. W celu obliczenia równowartości kwoty ubezpieczenia, Zamawiający zastosuje średni kurs NBP na dzień upływu terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może ulec zmianie w przypadku zmniejszenia liczby uczestników z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem: a) rezygnacji kandydata z udziału w kursie pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie, b) niestawienia się kandydata pomimo wezwania Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Rykach, c) przerwania uczestnictwa (choroba, rezygnacja z uczestnictwa), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, d) stwierdzenia niezdolności do uczestnictwa w kursie przez lekarza medycyny. W powyższych przypadkach w umowie zmianie ulega przeliczenie kosztu kursu. W takim przypadku koszt stanowi iloczyn kosztu kursu dla jednego uczestnika oraz rzeczywistej ilości osób, które ukończyły kurs. W przypadku przerwania uczestnictwa koszty udziału takiej osoby ustala się w wysokości proporcjonalnej do liczby niewykorzystanych dni. Zmiana umowy dokonuje się w trybie aneksu do umowy podpisanej przez Zamawiającego i Wykonawcę. 2. Zamawiający poza okolicznościami wskazanymi w § 3 ust. 4 umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: a) zmianie terminu zakończenia zamówienia spowodowanej warunkami atmosferycznymi - w przypadku klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne uniemożliwiają wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z oferty; b) zmianie terminu wykonania zamówienia spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia którego strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwią Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań; c) zmianie warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych Instytucji Wdrażającej dotyczących realizacji projektu; d) zmianie osób upoważnionych do współpracy w sprawach związanych z wykonaniem umowy, o których mowa w § 9 umowy; e) za zgodą Zamawiającego zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca realizować będzie zamówienie, wynikającej z ważnych przyczyn, które nie mogły być wcześniej przewidziane, z zastrzeżeniem, że proponowane przez Wykonawcę osoby będą spełniały warunki określone w SIWZ; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy; f) zmianie, w przypadku wystąpienia innych nieprzewidzianych okoliczności mających wpływ na możliwość wykonania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprryki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Rykach, ul. Wyczółkowskiego 10a, 08-500 Ryki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Rykach, ul. Wyczółkowskiego 10a, 08-500 Ryki Pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program upowszechniania aktywnej integracji wśród osób niepełnosprawnych oraz wychowanków opuszczających placówki i rodziny zastępcze, realizowany przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Rykach, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowej usługi dotyczącej aktywizacji edukacyjnej oraz społecznej w formie stacjonarnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kurs komputerowy dla początkujących w wymiarze 60 godzin Termin: 22.08.2011 r. - 01.09.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Dęblin. Liczba osób - 7 w tym jedna osoba niedowidząca, komputer dostosowany do potrzeb tej osoby. 2. Kurs komputerowy dla początkujących w wymiarze 60 godzin Termin: 22.08.2011 r. - 01.09.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki. Liczba osób - 15 3. Kurs komputerowy dla średnio-zaawansowanych w wymiarze 60 godzin Termin: 22.08.2011 r. - 01.09.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Dęblin. Liczba osób - 6 4. Kurs komputerowy dla średnio-zaawansowanych w wymiarze 60 godzin Termin: 22.08.2011 r. - 01.09.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki. Liczba osób - 12 5. Kurs grafiki komputerowej z tworzeniem stron www w wymiarze 80 godzin Termin: 22.08.2011 r. - 01.09.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki. Liczba osób - 9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowej usługi dotyczącej aktywizacji edukacyjnej oraz społecznej w formie stacjonarnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Trening kompetencji i umiejętności społecznych w wymiarze 24 godzin Termin: 05.09.2011 r. - 07.09.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Dęblin. Liczba osób - 6 2. Trening kompetencji i umiejętności społecznych w wymiarze 24 godzin Termin: 05.09.2011 r. - 07.09.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki. Liczba osób - 14 3. Trening kompetencji i umiejętności społecznych w wymiarze 24 godzin Termin: 13.10.2011 r. - 15.10.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki. Liczba osób - 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowej usługi dotyczącej aktywizacji edukacyjnej oraz społecznej w formie stacjonarnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kurs prawa jazdy kat. B (30 h teorii, 30 h praktycznej nauki jazdy) Termin: od 01.10.2011 r. do 15.12.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki. Liczba osób - 5 2. Kurs prawa jazdy kat. B (30 h teorii, 30 h praktycznej nauki jazdy) Termin: od 01.10.2011 r. do 15.12.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Dęblin. Liczba osób - 4 3. Kurs prawa jazdy kat. C (20 h teorii, 30 h praktycznej nauki jazdy) Termin: od 01.10.2011 r. do 15.12.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki. Liczba osób - 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowej usługi dotyczącej aktywizacji edukacyjnej oraz społecznej w formie stacjonarnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kurs j. angielskiego dla początkujących w wymiarze 80 godzin Termin: od 01.10.2011 r. do 15.12.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki. Liczba osób - 6 2. Kurs j. angielskiego dla średnio-zaawansowanych w wymiarze 80 godzin Termin: od 01.10.2011 r. do 15.12.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki. Liczba osób - 6 3. Kurs j. angielskiego dla zaawansowanych w wymiarze 80 godzin Termin: od 01.10.2011 r. do 15.12.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Dęblin. Liczba osób - 4 4. Kurs j. niemieckiego dla początkujących w wymiarze 80 godzin Termin: od 01.10.2011 r. do 15.12.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki. Liczba osób - 3 5. Kurs j. niemieckiego dla średnio-zaawansowanych w wymiarze 80 godzin Termin: od 01.10.2011 r. do 15.12.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki. Liczba osób - 5 6. Kurs j. niemieckiego dla zaawansowanych w wymiarze 80 godzin Termin: od 01.10.2011 r. do 15.12.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki. Liczba osób - 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowej usługi dotyczącej aktywizacji edukacyjnej oraz społecznej w formie stacjonarnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs obsługi wózków widłowych (52 h teorii, 15 h praktycznej nauki jazdy) Termin: od 01.10.2011 r. do 15.12.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki. Liczba osób - 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowej usługi dotyczącej aktywizacji edukacyjnej oraz społecznej w formie stacjonarnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Mała gastronomia z elementami cateringu w wymiarze 80 godzin Termin: od 01.10.2011 r. do 15.12.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki lub Dęblin. Liczba osób - 11.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowej usługi dotyczącej aktywizacji edukacyjnej oraz społecznej w formie stacjonarnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Bukieciarstwo i aranżacje roślinne w wymiarze 80 godzin Termin: od 01.10.2011 r. do 15.12.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki lub Dęblin. Liczba osób - 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowej usługi dotyczącej aktywizacji edukacyjnej oraz społecznej w formie stacjonarnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Wizaż i stylizacja paznokci w wymiarze 80 godzin Termin: od 01.10.2011 r. do 15.12.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki lub Dęblin. Liczba osób - 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.32.21.40-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowej usługi dotyczącej aktywizacji edukacyjnej oraz społecznej w formie stacjonarnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs masażu w wymiarze 80 godzin Termin: od 01.10.2011 r. do 15.12.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki lub Dęblin. Liczba osób - 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.