Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-25
Ryki: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI DOTYCZĄCEJ AKTYWIZACJI EDUKACYJNEJ ORAZ SPOŁECZNEJ
W FORMIE STACJONARNEJ
Numer ogłoszenia: 214488 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Rykach , ul. Wyczółkowskiego 10a, 08-500 Ryki, woj. lubelskie, tel. 81 865 47 06, faks 865 48 52.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprryki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI DOTYCZĄCEJ AKTYWIZACJI EDUKACYJNEJ ORAZ SPOŁECZNEJ W FORMIE STACJONARNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowej usługi dotyczącej aktywizacji edukacyjnej oraz społecznej w formie stacjonarnej w ramach realizacji projektu Program upowszechniania aktywnej integracji wśród osób niepełnosprawnych oraz wychowanków opuszczających placówki i rodziny zastępcze, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Rykach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Celem uczestnictwa jest aktywizacja edukacyjna oraz społeczna osób z powiatu ryckiego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1, 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0, 98.32.21.40-9, 80.58.00.00-3, 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten spełni wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał, co najmniej jedną usługę o charakterze porównywalnym z usługą stanowiącą przedmiot zamówienia tj: - dla pakietu 1 - kurs komputerowy; - dla pakietu 2 - trening kompetencji i umiejętności społecznych; - dla pakietu 3 - kurs prawa jazdy; - dla pakietu 4 - kurs nauki języka obcego; - dla pakietu 5 - kurs obsługi wózków widłowych; - dla pakietu 6 - kurs gastronomiczny; - dla pakietu 7 - kurs bukieciarstwa; - dla pakietu 8 - kurs wizażu; - dla pakietu 9 - kurs masażu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony ww. warunek, jeżeli wykonawca zapewni przy realizacji zamówienia udział osób posiadających minimalne kwalifikacje wymagane przez zamawiającego opisane w SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten spełni wykonawca, który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, gdzie minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia OC wynosi 50 000 zł. lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie. W celu obliczenia równowartości kwoty ubezpieczenia, Zamawiający zastosuje średni kurs NBP na dzień upływu terminu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może ulec zmianie w przypadku zmniejszenia liczby uczestników z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem: a) rezygnacji kandydata z udziału w kursie pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie, b) niestawienia się kandydata pomimo wezwania Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Rykach, c) przerwania uczestnictwa (choroba, rezygnacja z uczestnictwa), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, d) stwierdzenia niezdolności do uczestnictwa w kursie przez lekarza medycyny. W powyższych przypadkach w umowie zmianie ulega przeliczenie kosztu kursu. W takim przypadku koszt stanowi iloczyn kosztu kursu dla jednego uczestnika oraz rzeczywistej ilości osób, które ukończyły kurs. W przypadku przerwania uczestnictwa koszty udziału takiej osoby ustala się w wysokości proporcjonalnej do liczby niewykorzystanych dni. Zmiana umowy dokonuje się w trybie aneksu do umowy podpisanej przez Zamawiającego i Wykonawcę. 2. Zamawiający poza okolicznościami wskazanymi w § 3 ust. 4 umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: a) zmianie terminu zakończenia zamówienia spowodowanej warunkami atmosferycznymi - w przypadku klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne uniemożliwiają wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z oferty; b) zmianie terminu wykonania zamówienia spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia którego strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwią Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań; c) zmianie warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych Instytucji Wdrażającej dotyczących realizacji projektu; d) zmianie osób upoważnionych do współpracy w sprawach związanych z wykonaniem umowy, o których mowa w § 9 umowy; e) za zgodą Zamawiającego zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca realizować będzie zamówienie, wynikającej z ważnych przyczyn, które nie mogły być wcześniej przewidziane, z zastrzeżeniem, że proponowane przez Wykonawcę osoby będą spełniały warunki określone w SIWZ; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy; f) zmianie, w przypadku wystąpienia innych nieprzewidzianych okoliczności mających wpływ na możliwość wykonania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprryki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Rykach,
ul. Wyczółkowskiego 10a,
08-500 Ryki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Rykach, ul. Wyczółkowskiego 10a, 08-500 Ryki Pokój nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program upowszechniania aktywnej integracji wśród osób niepełnosprawnych oraz wychowanków opuszczających placówki i rodziny zastępcze, realizowany przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Rykach, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowej usługi dotyczącej aktywizacji edukacyjnej oraz społecznej w formie stacjonarnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kurs komputerowy dla początkujących w wymiarze 60 godzin Termin: 22.08.2011 r. - 01.09.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Dęblin. Liczba osób - 7 w tym jedna osoba niedowidząca, komputer dostosowany do potrzeb tej osoby. 2. Kurs komputerowy dla początkujących w wymiarze 60 godzin Termin: 22.08.2011 r. - 01.09.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki. Liczba osób - 15 3. Kurs komputerowy dla średnio-zaawansowanych w wymiarze 60 godzin Termin: 22.08.2011 r. - 01.09.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Dęblin. Liczba osób - 6 4. Kurs komputerowy dla średnio-zaawansowanych w wymiarze 60 godzin Termin: 22.08.2011 r. - 01.09.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki. Liczba osób - 12 5. Kurs grafiki komputerowej z tworzeniem stron www w wymiarze 80 godzin Termin: 22.08.2011 r. - 01.09.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki. Liczba osób - 9.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowej usługi dotyczącej aktywizacji edukacyjnej oraz społecznej w formie stacjonarnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Trening kompetencji i umiejętności społecznych w wymiarze 24 godzin Termin: 05.09.2011 r. - 07.09.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Dęblin. Liczba osób - 6 2. Trening kompetencji i umiejętności społecznych w wymiarze 24 godzin Termin: 05.09.2011 r. - 07.09.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki. Liczba osób - 14 3. Trening kompetencji i umiejętności społecznych w wymiarze 24 godzin Termin: 13.10.2011 r. - 15.10.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki. Liczba osób - 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowej usługi dotyczącej aktywizacji edukacyjnej oraz społecznej w formie stacjonarnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kurs prawa jazdy kat. B (30 h teorii, 30 h praktycznej nauki jazdy) Termin: od 01.10.2011 r. do 15.12.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki. Liczba osób - 5 2. Kurs prawa jazdy kat. B (30 h teorii, 30 h praktycznej nauki jazdy) Termin: od 01.10.2011 r. do 15.12.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Dęblin. Liczba osób - 4 3. Kurs prawa jazdy kat. C (20 h teorii, 30 h praktycznej nauki jazdy) Termin: od 01.10.2011 r. do 15.12.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki. Liczba osób - 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowej usługi dotyczącej aktywizacji edukacyjnej oraz społecznej w formie stacjonarnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kurs j. angielskiego dla początkujących w wymiarze 80 godzin Termin: od 01.10.2011 r. do 15.12.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki. Liczba osób - 6 2. Kurs j. angielskiego dla średnio-zaawansowanych w wymiarze 80 godzin Termin: od 01.10.2011 r. do 15.12.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki. Liczba osób - 6 3. Kurs j. angielskiego dla zaawansowanych w wymiarze 80 godzin Termin: od 01.10.2011 r. do 15.12.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Dęblin. Liczba osób - 4 4. Kurs j. niemieckiego dla początkujących w wymiarze 80 godzin Termin: od 01.10.2011 r. do 15.12.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki. Liczba osób - 3 5. Kurs j. niemieckiego dla średnio-zaawansowanych w wymiarze 80 godzin Termin: od 01.10.2011 r. do 15.12.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki. Liczba osób - 5 6. Kurs j. niemieckiego dla zaawansowanych w wymiarze 80 godzin Termin: od 01.10.2011 r. do 15.12.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki. Liczba osób - 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowej usługi dotyczącej aktywizacji edukacyjnej oraz społecznej w formie stacjonarnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs obsługi wózków widłowych (52 h teorii, 15 h praktycznej nauki jazdy) Termin: od 01.10.2011 r. do 15.12.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki. Liczba osób - 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowej usługi dotyczącej aktywizacji edukacyjnej oraz społecznej w formie stacjonarnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Mała gastronomia z elementami cateringu w wymiarze 80 godzin Termin: od 01.10.2011 r. do 15.12.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki lub Dęblin. Liczba osób - 11.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowej usługi dotyczącej aktywizacji edukacyjnej oraz społecznej w formie stacjonarnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Bukieciarstwo i aranżacje roślinne w wymiarze 80 godzin Termin: od 01.10.2011 r. do 15.12.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki lub Dęblin. Liczba osób - 15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowej usługi dotyczącej aktywizacji edukacyjnej oraz społecznej w formie stacjonarnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Wizaż i stylizacja paznokci w wymiarze 80 godzin Termin: od 01.10.2011 r. do 15.12.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki lub Dęblin. Liczba osób - 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.32.21.40-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowej usługi dotyczącej aktywizacji edukacyjnej oraz społecznej w formie stacjonarnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs masażu w wymiarze 80 godzin Termin: od 01.10.2011 r. do 15.12.2011 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki lub Dęblin. Liczba osób - 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI RYKI
- Cyfryzacja Kina Renesans w Rykach
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Ryki w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa leków dla Szpitala Powiatowego w Rykach Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy grysu bazaltowego do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Ryckiego.
- Wynajem maszyn i urządzeń wraz z operatorem w 2025 roku
więcej: przetargi RYKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- OPIEKUNKA DZIECIĘCA
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców w 2025 roku w ramach projektu pt. "Twój los w Twoich rękach - wsparcie społeczne i zawodowe cudzoziemców"
- Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego.
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.