Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-07
Radom: Zakup i dostawa pojazdów służbowych dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu
Numer ogłoszenia: 214499 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3453103, fax 048 3452002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowiecka.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pojazdów służbowych dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr 1 - Zakup i dostawa 2 sztuk samochodów osobowych nieoznakowanych w policyjnej wersji RD - VIDEO - zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 1.1 część A ZADANIE Nr 2 - Zakup i dostawa 1 sztuki samochodu osobowo terenowego w policyjnej wersji nieoznakowany , zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 1.2 część A ZADANIE Nr 3 - Zakup i dostawa 2 sztuk samochodów osobowych w policyjnej wersji OPP , zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 1.3 część A Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 ) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2 ) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3 ) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4 ) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A ) oświadczenie o nie podleganiu przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnieniu warunków art.22 ust 1 cyt. Ustawy ( wzór stanowi Załącznik Nr 2 ). B) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert ) a w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby wymienione w/w dokumentach, upoważnione do reprezentowania oferenta. C ) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D ) kompletne świadectwo homologacji na oferowane pojazdy ( wraz ze wszystkimi załącznikami )
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mazowiecka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji zs.w Radomiu, 26-600 Radom ul. 11 Listopada 37/59 Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji zs.w Radomiu, 26-600 Radom ul. 11 Listopada 37/59 Sekcja Zamówień Publicznych, pokój 801.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa pojazdów służbowych gla potrzeb KWP zs. w Radomiu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr 1 - Zakup i dostawa 2 sztuk samochodów osobowych nieoznakowanych w policyjnej wersji RD - VIDEO - zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 1.1 część A.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.33.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa pojazdów służbowych dla potrzeb KWP zs. w Radomiu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr 2 - Zakup i dostawa 1 sztuki samochodu osobowo terenowego w policyjnej wersji nieoznakowany , zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 1.2 część A.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.33.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa pojazdów służbowych dla potrzeb KWP zs. w Radomiu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr 3 - Zakup i dostawa 2 sztuk samochodów osobowych w policyjnej wersji OPP , zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 1.3 część A.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.33.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu na rok 2025
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2025 r.
- Dostawę zastawek do zabiegów kardiochirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. Z O.O. w Radomiu
- Dostawy produktów farmaceutycznych
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej w Radomiu przy ulicy Gołębiowskiej.
- "Zakup i dostawa urządzenia Email Secure Gateway wraz z pakietem szkolenia" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup fabrycznie nowego samochodu dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Tczewie
- Zakup Quadów 6x6 z platformą ratunkową oraz wyposażeniem w ramach Projektu: "Rozwijanie systemu ratownictwa na terenie gm. Skołyszyn poprzez doposażenie jednostek OSP w sprzęt i pojazdy w celu...
- Dostawa samochodów fabrycznie nowych.
więcej: Pojazdy terenowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.