Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-26
Wyszków: Wydanie przewodnika turystycznego Gminy Wyszków w ramach projektu pn. Przygotowanie kompleksowej oferty turystycznej na terenie gminy Wyszków
Numer ogłoszenia: 214584 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wyszków , Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7424201, faks 029 7424209.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydanie przewodnika turystycznego Gminy Wyszków w ramach projektu pn. Przygotowanie kompleksowej oferty turystycznej na terenie gminy Wyszków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje m.in.: 1. Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje: 1. Przygotowanie graficzne, skład i druk oraz dostarczenie do siedziby zamawiającego przewodnika turystycznego Gminy Wyszków (obejmującego tereny i miejscowości położone w Gminie Wyszków). 2. Opracowanie wstępnego zarysu koncepcji redakcyjnej tekstu folderu do zatwierdzenia przez zamawiającego. 3. Opracowanie szaty graficznej z uwzględnieniem symboli gminy Wyszków: herbu Gminy i logo, które dostarczy w formie elektronicznej Zamawiający. 4. Przetłumaczenie tekstów zamieszczonych w przewodniku z języka polskiego na język angielski. 5. Umieszczenie w przewodniku wersji polskiej i angielskiej tekstów bezpośrednio obok siebie. 6. Wykonanie zdjęć do publikacji lub zakupienia zdjęć oraz ich opracowanie (wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zamieszczone zdjęcia i ich opis). 7. Opracowanie merytoryczne tekstów do przewodnika. 8. Zamawiający udostępni materiał opisowy i zdjęciowy, który może być wykorzystany w przewodniku. 9. W przewodniku muszą znaleźć się w nim m.in. opisy szlaków turystycznych objętych projektem, dane teleadresowe podmiotów związanych z turystyką, zabytki, ciekawostki dotyczące fauny i flory, informacje o bazie turystycznej, noclegowej i gastronomicznej Gminy Wyszków, oddzielna mapa turystyczna ( przygotowana i wydana przez zamawiającego w innym zamówieniu) 10. Opracowanie dwóch wkładek zawierających oferty turystyczno-rekreacyjno-kulturalne . Jedna na sezon wiosna/lato, druga na sezon jesień / zima. 11. Przedstawienia zamawiającemu do zatwierdzenia projekt planu rzeczowego - spisu treści przewodnika będącego przedmiotem zamówienia w terminie 30 dni od daty podpisania umowy. 12. Wykonawca w ramach ustalonego wynagrodzenia zapisanego w umowie na wydanie przewodnika turystycznego Gminy Wyszków, przenosi na zamawiającego na zasadzie wyłączności wszelkie autorskie prawa majątkowe oraz prawa pokrewne do nieograniczonego w czasie i w pełni korzystania i rozporządzania całością lub fragmentem zrealizowanego przedmiotu zamówienia w kraju i za granicą. 13. Wykonanie zgodne z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie działań informacyjno-promocyjnych w ramach RPO WM 2007-2013. 14. Przed przystąpieniem do produkcji docelowej przewodnika turystycznego objętego przedmiotem zamówienia Wykonawca przedstawi zamawiającemu do akceptacji projekt przewodnika oraz próbki materiałów użytych do jego wykonania odpowiadające wymogom Zamawiającego co do kolorystyki, wymiarów, użytych zdjęć i ich opisów oraz treści merytorycznej tekstów użytych w folderze. 2. Specyfikacja Wydruk o parametrach: 1. Format A5 poziom. 2. Ilość stron 4+32. 3. Okładka: kreda mat 350g, laminowany awers - druk 4+4. 4. Środek: kreda mat 170g - druk 4+4. 5. Oprawa spiralowa. 6. Liczba wydruku przewodnika 2000 egzemplarzy. 7. Druk dwustronny. 8. Kieszeń na dostarczoną mapę turystyczną w formacie B2 (48x68), składaną w harmonijkę do formatu 20,6x 14,4cm. 9. Wkładka dwustronna sezon wiosna/lato w formacie A5 , 2000szt. 10. Wkładka dwustronna sezon jesień/zima w formacie A5, 2000szt.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego i stanowiącego zakres określony w SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.85.20.00 - Foldery 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.20.00 - Usługi składu 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań. Ocena tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań. Ocena tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań. Ocena tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań. Ocena tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zmiany w zakresie ceny przedmiotu zamówienia, jeśli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa w szczególności zmiany stawek podatku VAT, 2) Zmiany terminu realizacji umowy w przypadku: a) jeżeli wykonanie zamówienia dodatkowego lub zamiennych wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, b) wystąpienia okoliczności wynikających z siły wyższej (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze, itp. warunków pogodowych), uniemożliwiających realizację usługi. c) potrzeby opóźnienia rozpoczęcia lub wstrzymania zadania z przyczyn niezależnych od Zamawiającego np. przedłużającej się procedury przetargowej, 3) Zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz zmiany wynagrodzenia w przypadku: a) koniczności wykonania usług, które nie było przewidziane, a których wykonanie jest niezbędne do realizacji zamówienia,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wyszkowie
Aleja Róż 2
07-200 Wyszków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wyszkowie Aleja Róż 2 07-200 Wyszków Kancelaria Urzędu 145.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane w ramach projektu Przygotowanie kompleksowej oferty turystycznej na terenie gminy Wyszków współfinansowanego z europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VI. Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturowych dla rozwoju turystyki i rekreacji. Działanie 6.2. Turystyka RPO WM 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- "Wykonanie kompleksowych dokumentacji projektowych budowy drogi powiatowej Nr 2648W na odcinku Chrzczanka Włościańska - Nowa Wieś -Nury - Stary Lubiel - Nowy Lubiel".
- "Modernizacja krytej pływalni 'Błękitna' w Wyszkowie - remont schodów wejściowych' w ramach programu " Sportowa Polska - program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej - edycja 2023".
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
- "USŁUGA SKŁADU I DRUKU MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH I INFORMACYJNYCH DLA TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE "
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- Wykonanie materiałów informacyjno-edukacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie w ramach projektu "Żyj i Pracuj w Małopolsce (etap 1)"
- Usługa druku i oprawy 2 tytułów książek
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
więcej: Foldery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.