To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-21
Lublin: Dostawa blankietów elektronicznej legitymacji studenckiej i doktoranckiej wraz z pakietem SDK, materiałów eksploatacyjnych do drukarek Fargo HDP600-LC oraz usługa przeglądu i konserwacji drukarek
Numer ogłoszenia: 214592 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151458 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: KOŚCIELNA SZKOŁA WYŻSZA O PEŁNYCH PRAWACH PUBLICZNYCH SZKÓŁ WYŻSZYCH.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa blankietów elektronicznej legitymacji studenckiej i doktoranckiej wraz z pakietem SDK, materiałów eksploatacyjnych do drukarek Fargo HDP600-LC oraz usługa przeglądu i konserwacji drukarek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa blankietów elektronicznej legitymacji studenckiej i doktoranckiej wraz z pakietem SDK, materiałów eksploatacyjnych do drukarek Fargo HDP600-LC oraz usługa przeglądu i konserwacji drukarek: Część 1 - Dostawa blankietów elektronicznej legitymacji studenckiej i doktoranckiej wraz z pakietem SDK, zgodnie z Formularzem opisu przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. 1a do SIWZ, Część 2 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Fargo HDP600-LC , zgodnie z Formularzem opisu przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 2a do SIWZ, Część 3 - Usługa przeglądu i konserwacji drukarek, zgodnie z Formularzem opisu przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 3a do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.31 - Karty elektroniczne 30.16.20.00 - Karty ?inteligentne? 49.98.30.00 - 49.98.30.00 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 50.32.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji komputerów osobistych 50.32.31.00 - Konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa blankietów elektronicznej legitymacji studenckiej i doktoranckiej wraz z pakietem SDK
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Control System FMN Sp. z o.o., Al. Komisji Edukacji Narodowej 96 U-15, 02-777 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97849,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 111786,09
Oferta z najniższą ceną: 111786,09 / Oferta z najwyższą ceną: 111786,09
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Fargo HDP600-LC
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Control System FMN Sp. z o.o., Al. Komisji Edukacji Narodowej 96 U-15, 02-777 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30704,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23252,95
Oferta z najniższą ceną: 23252,95 / Oferta z najwyższą ceną: 25879,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Usługa przeglądu i konserwacji drukarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Control System FMN Sp. z o.o., Al. Komisji Edukacji Narodowej 96 U-15, 02-777 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2460,00
Oferta z najniższą ceną: 2460,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2460,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.