To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-10
Lędziny: ROZBUDOWA I MODERNIZACJA BUDYNKU MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 2 W LĘDZINACH- WYPOSAŻENIE KUCHNI
Numer ogłoszenia: 214599 - 2010; data zamieszczenia: 10.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 189145 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, woj. śląskie, tel. , faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA I MODERNIZACJA BUDYNKU MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 2 W LĘDZINACH- WYPOSAŻENIE KUCHNI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest : wyposażenia kuchni do Miejskiego Przedszkola Nr 2 w Lędzinach. Asortyment będący przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy , nieużywany. 2.Wymagania szczegółowe do przedmiotu zamówienia: 2.1 W przypadku bloków wielostanowiskowych, wymagane jest takie dobranie poszczególnych urządzeń aby zachowana została jedna linia ustawienia wyposażenia. 2.2 Wykonawca dostarczy na własny koszt i własne ryzyko oraz zamontuje fabrycznie nowe profesjonalne urządzenia kuchenne o wysokiej jakości i trwałości o klasie energetycznej AA, rok produkcji nie wcześniej niż 2010 rok, o parametrach materiałowych i użytkowych wymaganych przez zamawiającego, wskazanych w załączniku Nr 1 do SIWZ. Tabela wyposażenia kuchni i kalkulacja ceny ofertowej. 2.3 Wykonawca winien skalkulować ewentualną konieczność przystosowania już istniejących instalacji do wymogów wyposażenia zgodnie z technologią. 2.4 Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia wskazane jest by Wykonawca przeprowadził wizję lokalną oraz wykonania niezbędnych pomiarów w celu uzyskania informacji koniecznych do prawidłowego przygotowania oferty pod względem cenowym oraz technicznym. Wszystkie koszty związane z jej przeprowadzeniem ponosi Wykonawca. 2.5. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia prób zainstalowanego wyposażenia kuchni na własny koszt. 2.6 Wszystkie szkody spowodowane przez Wykonawcę i powstałe w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się usunąć na własny koszt. 2.7 Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na dostarczone urządzenia oraz wykonane prace instalacyjne na okres 24 miesięcy, jeżeli gwarancja producenta urządzenia jest dłuższa obowiązuje gwarancja producenta. 2.8 Serwis gwarancyjny wynosi: 2.8.1 maksymalny czas liczony od chwili zgłoszenia awarii do chwili przybycia serwisanta - 24 godziny, -do chwili usunięcia awarii - 7 dni, w przypadku naprawy przekraczającej 7 dni kalendarzowych Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż urządzenie naprawiane. 2.8.2 Wykonawca wykona naprawę w pierwszej kolejności u Zamawiającego, a jeżeli nie jest to możliwe to w autoryzowanym serwisie. 2.8.3. Wykonawca przeprowadzi bezpłatny przegląd w okresie gwarancji min. 1 raz w roku, czyli min. 2 razy w okresie trwania gwarancji. 2.8.4 Wykonawca w okresie gwarancyjnym , tj. 24 miesięcy zobowiązany będzie do bezpłatnego przeszkolenia personelu kuchni w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń. 2.8.5 W całym okresie udzielonej gwarancji Wykonawca zapewni przyjmowanie zgłoszeń telefonicznie lub faksem w dni robocze w godz. : 8:00-16:00. 2.9. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia kart gwarancyjnych dostarczonego sprzętu, instrukcję obsługi w języku polskim i certyfikatów CE..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.14.14.00 - Kuchnie do zabudowy 39.14.11.00 - Regały .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DANUTA ROBACZEWSKA "ROBIN" HURTOWNIA
jakie przetargi wygrała firma
DANUTA ROBACZEWSKA "ROBIN" HURTOWNIA
- Hurtownia ROBIN Danuta Robaczewska, ul. Łączna 39, 41-303 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 153298,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 117654,99
Oferta z najniższą ceną: 117654,99 / Oferta z najwyższą ceną: 134862,92
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LĘDZIN
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych wraz z dzierżawą kontenerów, powstających na terenie KWK Piast- Ziemowit Ruch Ziemowit.
- Kompleksowa realizacja wizyt studyjnych dla uczestników projektu "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23
- Remont obiektu zbiornika kamienia zlokalizowanego na terenie PGG S.A. Oddział KWK Piast-Ziemowit Ruch Ziemowit w Lędzinach
więcej: przetargi w Lędzinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP-9/25 Wyposażenie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Adaptacja dwóch pomieszczeń na potrzeby pracowni żywieniowej w Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia biurowego i kuchennego, TP-43/25/JP
- Dostawa i montaż regałów przesuwnych, stałych i przyściennych, zakup i montaż zabudowy pomieszczeń magazynowych, zamówienie i montaż wyposażenia warsztatowego garażu w piwnicy i garażach dla WiMBP
- Sukcesywne dostawy baterii, małego AGD, krzeseł i innych artykułów gospodarczych
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.