eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potulice › Usługi wywozu odpadów (znak sprawy 28/2009)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-19

Potulice: Usługi wywozu odpadów (znak sprawy 28/2009)
Numer ogłoszenia: 214627 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , Aleja Parkowa 1, 89-120 Potulice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5874440, faks 052 5874400.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wywozu odpadów (znak sprawy 28/2009).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Grupa 1: 1) Usługa wywozu sprasowanych niesegregowanych odpadów komunalnych - kod 200301 (nomenklatura CPV: 90511000-2) z prasokontenera na odpady typu MPC 5 P/E kombi (poj. 5 m3) nr 0766. Wywóz odbywałby się około 2 razy w tygodniu (113 razy - ilość szacunkowa w czasie trwania umowy) z terenu ZK w Potulicach. Termin wywozu przekazywany będzie wykonawcy zgodnie z umową, uzależniony od stopnia zapełnienia prasokontenera i odbywałby się w dni robocze: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 14:30. Po opróżnieniu w/w prasokontenera Wykonawca dostarcza go w stanie niepogorszonym, w dniu świadczenia usługi do godz. 14:30 do ZK w Potulicach. 2. Grupa 2: 1) Usługa wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych - kod 200301 (nomenklatura CPV: 90511000-2) z Oddziału Zewnętrznego w Strzelewie. Wywóz odbywałby się około dwa razy w tygodniu, z 4 pojemników na odpady o poj. 1,1 m3 (wywóz odpadów z 336 pojemników - ilość szacunkowa w czasie trwania umowy). Termin wywozu przekazywany będzie Wykonawcy zgodnie z umową, uzależniony od stopnia zapełnienia pojemników i odbywałby się w dni robocze: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 14:30. 2) Usługa wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych - kod 200301 (nomenklatura CPV: 90511000-2) z Oddziału Zewnętrznego w Potulicach. Wywóz odbywałby się około dwa razy w tygodniu z 1 pojemnika na odpady o poj. 1,1 m3 (wywóz odpadów z 118 pojemników - ilość szacunkowa w czasie trwania umowy). Termin wywozu przekazywany będzie Wykonawcy zgodnie z umową, uzależniony od stopnia zapełnienia pojemnika i odbywałby się w dni robocze: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 14:30. 3. Ilość dotycząca liczby wywozu i opróżniania prasokontenera oraz pojemników jest wartością szacunkową i może ulec zmianie w trakcie trwania umowy, rzeczywista ilość będzie uzależniona od potrzeb zamawiającego. 4. Miejsce, sposób, terminy wykonywania usługi oraz forma i termin płatności. 1) Wykonawca zobowiązuje się, że transport oraz utylizacja odpadów odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2) Wykonawca na czas trwania umowy bezpłatnie użyczy zamawiającemu pojemniki do gromadzenia odpadów, dotyczy tylko grupy 2 oraz na wniosek zamawiającego przeprowadzi ich dezynfekcję. 3) Termin płatności za wykonaną usługę wynosi 30 dni, forma płatności przelew..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń wyszczególnionych w rozdziale IX siwz. 3) Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów lub oświadczeń (wyszczególnionych w rozdziale IX siwz) potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, albo wykonawca złoży dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie wykonawcę z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp do ich uzupełnienia. Jeżeli w wyznaczonym terminie wykonawca ich nie dostarczy, to zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualną decyzję wydaną przez uprawniony organ, która potwierdzi, że wykonawca jest uprawniony do świadczenia usługi wywozu odpadów, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2. Wykonawca do oferty składa podpisane oświadczenie, o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Wykonawca do oferty składa podpisane oświadczenie o zapoznaniu się i zaakceptowaniu warunków umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny, Aleja Parkowa 1, 89-120 Potulice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Usługa wywozu sprasowanych niesegregowanych odpadów komunalnych - kod 200301 (nomenklatura CPV: 90511000-2) z prasokontenera na odpady typu MPC 5 P/E kombi (poj. 5 m3) nr 0766. Wywóz odbywałby się około 2 razy w tygodniu (113 razy - ilość szacunkowa w czasie trwania umowy) z terenu ZK w Potulicach. Termin wywozu przekazywany będzie wykonawcy zgodnie z umową, uzależniony od stopnia zapełnienia prasokontenera i odbywałby się w dni robocze: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 14:30. Po opróżnieniu w/w prasokontenera Wykonawca dostarcza go w stanie niepogorszonym, w dniu świadczenia usługi do godz. 14:30 do ZK w Potulicach..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Usługa wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych - kod 200301 (nomenklatura CPV: 90511000-2) z Oddziału Zewnętrznego w Strzelewie. Wywóz odbywałby się około dwa razy w tygodniu, z 4 pojemników na odpady o poj. 1,1 m3 (wywóz odpadów z 336 pojemników - ilość szacunkowa w czasie trwania umowy). Termin wywozu przekazywany będzie Wykonawcy zgodnie z umową, uzależniony od stopnia zapełnienia pojemników i odbywałby się w dni robocze: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 14:30. b) Usługa wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych - kod 200301 (nomenklatura CPV: 90511000-2) z Oddziału Zewnętrznego w Potulicach. Wywóz odbywałby się około dwa razy w tygodniu z 1 pojemnika na odpady o poj. 1,1 m3 (wywóz odpadów z 118 pojemników - ilość szacunkowa w czasie trwania umowy). Termin wywozu przekazywany będzie Wykonawcy zgodnie z umową, uzależniony od stopnia zapełnienia pojemnika i odbywałby się w dni robocze: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 14:30..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.