Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-19
Rzeszów: Dostawa oprogramowania, niszczarki, drukarki laserowej, depozytora na klucze oraz zestawu komputerowego dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 214675 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie , ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 867 12 08, faks 017 867 19 66.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania, niszczarki, drukarki laserowej, depozytora na klucze oraz zestawu komputerowego dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania, niszczarki, drukarki laserowej, depozytora na klucze oraz zestawu komputerowego w tym: cz. I zamówienia: Licencja na MS Windows Server Standard 2008R2 ENG - 1 szt. Licencja na MS SQL Server Standard 2008 ENG - 1 szt. Licencja CAL per User na MS SQL Server Standard 2008 ENG - 31 szt. cz. II zamówienia: Niszczarka - 1 szt. cz. III zamówienia: Drukarka laserowa kolorowa A4 - 1 szt. cz. IV zamówienia: Depozytor - 1 szt. cz. V zamówienia: zestaw komputerowy - 1 szt. drukarka laserowa czarno - biała - 1 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.21.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci 30.19.14.00 - Niszczarki 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 44.42.13.00 - Sejfy 30.21.30.00 - Komputery osobiste .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy - będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także ww. Wykonawcy występujący wspólnie - spełniający warunki określone w uPzp oraz w SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2. Wykonawcy, o których mowa w ust. 1, mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,(Zamawiający pozytywnie oceni sytuację ekonomiczną i finansową tych Wykonawców, którzy udokumentują w ofercie fakt posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej (lub obydwu tych form łącznie) w kwocie nie mniejszej niż: na I część zamówienia - 28.000,00 PLN; na II część zamówienia - 12.000,00 PLN; na III cześć zamówienia - 3.000,00 PLN; na IV cześć zamówienia - 21.000,00 PLN; na V część zamówienia - 5.000,00 PLN; W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia należy zsumować powyższe wartości.) 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 uPzp. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wchodzących w skład oferty, o których mowa w § 6 części A SIWZ. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą spełniać wspólnie warunki określone w ust. 2 pkt 2) i 3) natomiast każdy z partnerów musi spełnić warunki i załączyć dokumenty takie jak pojedynczy Wykonawca w zakresie wynikającym z ust. 2 pkt 1) i 4). 5. Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (art. 24 uPzp)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy, że spełnia on warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 uPzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 uPzp (zał. nr 1 do oferty - wg wzoru); 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z realizacją niniejszego zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie następującego dokumentu: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 2 do oferty); 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następującego dokumentu: 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 3); 4. W celu potwierdzenia, iż oferowana dostawa odpowiada określonym normom i specyfikacjom technicznym, szczegółowo opisanym w części B SIWZ, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Zaświadczenia uprawnionego podmiotu potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom i specyfikacjom technicznym, (Cześć B SIWZ, zał. nr 5 do V części zamówienia, sekcja Gwarancja na jednostkę centralna wraz z klawiaturą i myszką, zał. nr 4 do oferty); 2) specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu, wraz ze wskazaniem oferowanego modelu (zał. nr 5 do oferty);.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzeszow.uw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie ul. J. Styki 3, pok. nr 2, tel. 017 853 44 28 lub za zaliczeniem pocztowym (cena 5 zł).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie, ul. Grunwaldzka 15, 35 - 959 Rzeszów, sekretariat Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego pok. 205. Termin dot. także ofert składanych drogą pocztową..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oprogramowanie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Licencja na MS Windows Server Standard 2008R2 ENG - 1 szt. Licencja na MS SQL Server Standard 2008 ENG - 1 szt. Licencja CAL per User na MS SQL Server Standard 2008 ENG - 31 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.21.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Niszczarka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Niszczarka - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drukarka laserowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka laserowa kolorowa - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Depozytor.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Depozytor - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw komputerowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy - 1 szt. Drukarka laserowa czarno - biała - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Szkolenie studentów PRz w sezonie 2025 poza OKL PRz - część II.
- Remont pomieszczeń budynku RCKiK w Rzeszowie oraz w Terenowych Oddziałach
- Świadczenie usługi polegającej na wykonaniu badań w ramach zadania badawczego "Ocena biozgodności in vitro, farmakokinetyki i biodystrybucji in vivo kapsułek o przedłużonym uwalnianiu z cytyzyną na
- Świadczenie usług kierowcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie - I postępowanie
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 878 Rzeszów - Dylągówka polegająca na budowie chodnika w km 6+426 - 6+560 w miejscowości Tyczyn str. prawa
- Sprzedaż i dostawa odczynników do realizacji zajęć dydaktycznych na Wydziale Biotechnologii
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Rudy Śląskiej" - z podziałem na III części
- Dostawa wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na V części
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego - POWTÓRZONY
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Przedłużenie licencji posiadanego przez Zamawiającego systemu Firewall dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: Niszczarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.