Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-26
Warszawa: Wynajem 4 autokarów na potrzeby trasy koncertowej
I, CULTURE Orchestra 2014. Przewóz muzyków.
Numer ogłoszenia: 214688 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Adama Mickiewicza , ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4476100, faks 022 4476152.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem 4 autokarów na potrzeby trasy koncertowej I, CULTURE Orchestra 2014. Przewóz muzyków..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem 4 autokarów na potrzeby trasy koncertowej I, CULTURE Orchestra 2014. Przewóz muzyków na trasach: 1.Gdańsk Polska, Akademia Muzyczna ul. Łąkowa 1 przez 2- Kassel Niemcy, Hotel Ramada City Center, Baumbachstraße 2: data: 9 sierpnia 2014r. - 1 autokar ok. 40 osób; łącznie 4 autokary na ok 160 miejsc, ok 946 km 2.Kassel Niemcy, Hotel Ramada City Center, Baumbachstraße 2 - Novotel Beaumanoir Rue Marcel Arnaud - Résidence Beaumanoir - 13100 AIX-EN-PROVENCE : data: 11 sierpnia 2014r - 1 autokar ok. 40 osób; łącznie 2 autokary na ok 80 miejsc, ok. 1180 km 3.Kassel Niemcy, Hotel Ramada City Center, Baumbachstraße 2 - Novotel Pont de l Arc Avenue de l Arc de Meyran - 13100 AIX-EN-PROVENCE: data: 11 sierpnia 2014r - 1 autokar ok. 40 osób; łącznie 2 autokary na ok 80 miejsc, ok 1180 km 4.Novotel Beaumanoir Rue Marcel Arnaud - Résidence Beaumanoir - 13100 AIX-ENPROVENCE - Marsylia Francja, Port lotniczy MRS: data: 13 sierpnia 2014r. - 1 autokar ok. 40 osób; łącznie 2 autokary na ok 80 miejsc, ok. 30 km 5.Novotel Pont de l Arc Avenue de l Arc de Meyran - 13100 AIX-ENPROVENCE - Marsylia Francja, Port lotniczy MRS: data: 13 sierpnia 2014r. - 1 autokar ok. 40 osób; łącznie 2 autokary na ok 80 miejsc, ok 30 km...
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełni posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli przedstawi: Licencję lub dokument równoważny na przewozy krajowe i zagraniczne osób.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający stwierdzi, iż wykonawca spełnił warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, jeśli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej 3 usługi, porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający przez usługę porównywalną rozumie zrealizowanie usług przewozu międzynarodowych i krajowych. Spełnienie warunku należy potwierdzić dokumentami (referencjami), że usługi zostały wykonane należycie,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełni warunki dotyczące dysponowania następującym potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia: a)minimum 4 autokarami o liczbie nie mniej niz po 49+2 miejsca, b)możliwości przewozu 25 kg bagażu osobistego na każdą osobę, w tym przewozu bagażu podręcznego w salonie autokarów (mogą być to instrumenty muzyczne) c)Wykorzystane do realizacji zamówienia autokary muszą: posiadać aktualne badania stanu technicznego pojazdu, a zwłaszcza posiadać konieczne zezwolenia na przejazdy autokarami na terenie Europy (w tym wjazdu do miast), posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NW, być wyprodukowane po roku 1999 - data produkcji nie wcześniejsza niż od 2000 roku, o odpowiednim stanie wizualnym i czystości, być wyposażone w system audio-wideo z funkcją mikrofonu, być wyposażone w miejsce dla pilota, być wyposażone w fotele pasażerskie o podwyższonym standardzie (fotele uchylne z możliwością głębokiego odchylenia w tył, przewoźnik odpowiedzialny jest za posiadanie ważnych dokumentów wymaganych przez odpowiednie władze w krajach, przez które autokar przejeżdża i wypełnienia tych dokumentów, d)posiadać wysoki standard wyposażenia tzn. posiadać działające WC, klimatyzację z indywidualną obsługą, monitory i odtwarzacze DVD, e)Autokary muszą być wyposażone w system ABS, f)Autokary muszą posiadać nawigację GPS, g)Autokary muszą posiadać retarder tempomat, h)autokary muszą mieć możliwość przewożenia w lukach, oprócz bagażu osobistego, także minimum 3 sztuk ładunku Zamawiającego (instrumenty muzyczne),tj. skrzyń o gabarytach 1,05 m x 1,05m x 1,05m, i)wszystkie autokary muszą być w kolorze białym, j)Wykaz autokarów według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełni warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) dysponować odpowiednią ilością kierowców, posiadających niezbędne uprawnienia do przewozu osób i prowadzenia autokarów na 49+2 miejsca, tj. przedstawi certyfikat kompetencji zawodowych i licencję kierowców, b) każdy główny kierowca musi posiadać telefon komórkowy z roamingiem, w celu ewentualnej komunikacji Wykonawcy z Zamawiającym podczas wykonania usługi przewozu, c) Wykaz kierowców wraz z posiadanymi kwalifikacjami według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz autokarów - załącznik nr 7 do SIWZ; Wykaz Kierowców wraz z posiadanymi kwalifikacjami - załącznik nr 8 do SIWZ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) zamiany osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy, 2) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, 3) w wypadku wszystkich zmian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiającego 4) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia w tym zmiana stawki podatku VAT 5) w pozostałym zakresie w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności., w szczególności istotnych zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem lub wystąpienia istotnych trudności w pozyskiwaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Adama Mickiewicza, ul Mokotowska 25, 00 - 560 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2014 godzina 10:30, miejsce: Instytut Adama Mickiewicza, ul Mokotowska 25, 00 - 560 Warszawa,recepcja..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja dwudniowego szkolenia wyjazdowego dotyczącego tematyki Trudnego klienta i asertywności wraz z zakupem usługi trenerskiej, hotelarskiej, restauracyjnej oraz transportowej.
- Trening rozwojowy w formie wyjazdowej dla młodzieży usamodzielnianej w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych autokarami minimum 50 osobowymi wraz z kierowcą na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (150)
- "Organizacja wyjazdu edukacyjno-terapeutycznego dla rodzin"
- Usługa transportu studentów i pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia trzech dwudniowych szkoleń pod tytułem "Wykorzystanie sztucznej inteligencji w funkcjonowaniu publicznych służb zatrudnienia i OHP"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.