Ogłoszenie z dnia 2009-11-19
Sejny: Poprawa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej w Sejnach-drugi etap
Numer ogłoszenia: 214689 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sejny , ul. Piłsudskiego 25, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 0-87 516 20 73, faks 0-87 516 20 55.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejny.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej w Sejnach-drugi etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej infrastruktury rekreacyjnej w Sejnach. W skład infrastruktury wchodzą niewielkie obiekty takie jak małe budynki, pomosty, mała architektura, urządzenia komunikacyjne, oświetlenie terenu i inne - planowane nad jeziorem Sejny oraz pomiędzy jeziorem a Placem Dominikańskim. Bardziej szczegółowy program przedsięwzięcia stanowi część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zastrzega się dopuszczalność zmian w programie przedsięwzięcia w uzasadnionych przypadkach i pod warunkiem uzgodnienia z drugą stroną umowy. Za uzasadnione uważa się w szczególności przypadki: a) braku możliwości usytuowania planowanych obiektów lub ich części z przyczyn technicznych lub prawnych b) istotne ograniczenie możliwości usytuowania obiektów z przyczyn ekonomicznych c) zaproponowanie przez jednostkę projektową innych rozwiązań poprawiających funkcjonalność przedsięwzięcia. Dokumentacja powinna być wykonana w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę i wykonanie robót zgodnie z prawem budowlanym oraz zamówienie tych robót zgodnie z prawem zamówień publicznych. Wymaga się, aby wykonawca dokonał uzgodnień z właścicielami działek objętych opracowaniem. Inne wymagania stawiane wykonawcy: - wykonanie niezbędnych badań podłoża gruntowego, - uzyskanie warunków przyłączenia obiektów do sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych, - uzyskanie opinii, uzgodnień, pozwoleń wynikających z prawa budowlanego. Mapy do celów projektowych dostarcza zamawiający. Autor lub autorzy projektu będą zobowiązani do sprawowania nadzoru autorskiego, przy czym szczegóły zostaną ustalone w ramach odrębnego postępowania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71.33.20.04 - 71.33.20.04 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, przy czym za minimalne uznaje się dysponowanie co najmniej :-jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie architektury,-oraz jedną osobą z uprawnieniami do projektowania w branży elektrycznej,-oraz jedną osobą z uprawnieniami do projektowania w branży sanitarnej. 3.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przedmiotowym przypadku należy załączyć kopie uprawnień do projektowania w zakresie umożliwiającym spełnienie warunków zapisanych powyżej oraz zaświadczenia potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin wykonania - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejny.home.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Sejny, ul.Piłsudskiego 25, 16-500 Sejny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Sejny, ulica Piłsudskiego 25, 16-500 Sejny.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 02.01.2010.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI SEJNY
więcej: przetargi SEJNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz technicznej "Budowa podkarpackiego centrum ratownictwa i koordynacji transgranicznych działań ratowniczych w zakresie zwalczania zagrożeń dla środowiska
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wykonanie hydroforu w budynku przy ul. Barona 30"
- Montaż latarni w ramach zadania inwestycyjnego w ramach Budżetu Obywatelskiego pn.: "Modernizacja schodów oraz montaż oświetlenia przy ul. Bibliotecznej 31-33"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dot. przebudowy komunikacji wraz z sąsiadującymi pomieszczeniami Coll.Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu oraz w ramach prawa opcji sprawowanie nadzoru autorskiego
- Wykonanie robót budowlanych dla potrzeb realizacji zdania inwestycyjnego pn.: "Adaptacja budynku przy ul. Hierowskiego 12 na potrzeby żłobka - utworzenie 50 miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3
- Budowa sali sportowej w Czaczu - projekt
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.