Ogłoszenie z dnia 2017-02-08
Ogłoszenie nr 21468 - 2017 z dnia 2017-02-08 r.
Kruszwica: Bezgotówkowy zakup paliwa Pb95, jako paliwo silnikowe, oleju napędowego dla potrzeb Urzędu Miejskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 355884
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kruszwica, krajowy numer identyfikacyjny
9235077700000, ul.
ul. Nadgoplańska
4,
88150
Kruszwica, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
523 515 010, faks
523 516 021, e-mail
monika.winiarczyk@kruszwica.um.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.kruszwica.gmina.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bezgotówkowy zakup paliwa Pb95, jako paliwo silnikowe, oleju napędowego dla potrzeb Urzędu Miejskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PIFZ-Z.271.20.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: - tankowanie bezpośrednio do zbiorników samochodowych, ciągników i sprzętu ( kanistrów) paliw spełniających wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. (Dz. U. 2015 r., poz. 1680) w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych; ponadto muszą być zgodne (parametry nie gorsze) z normami : PN EN 228- benzyna bezołowiowa 95, PN EN 590 - olej napędowy; - przewidywana ilość oraz asortyment paliwa wynosi : Pb 95 - 7.000 l ON - 30.000 l Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilościowych zamawianego paliwa w zależności od potrzeb, w stosunku do szacowanej, wskazanej powyżej ilości. Zmiana zakresu zamówienia nie stanowi podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy z tego powodu. - tankowanie paliwa zarówno do zbiorników pojazdów jak i kanistrów musi odbywać się bezgotówkowo - karta paliwowa (Zamawiający przewiduje potrzebę wydania ok. 35 szt. kart paliwowych przypisanych do wskazanych pojazdów oraz ok. 10 szt. kart paliwowych wystawionych w celu realizacji dostaw służących do zasilania pozostałych urządzeń zamawiającego) lub wystawienie dokumentu wydania zewnętrznego (WZ), całodobowo we wszystkie dni tygodnia; W przypadku zadeklarowania kart paliwowych muszą być one ważne przez okres 12 miesięcy, a cena kart musi zostać wliczona w cenę paliwa; - paliwa będą odbierane przez Zamawiającego ze stacji paliw Wykonawcy na podstawie pisemnego wykazu pracowników Zamawiającego oraz wykazu pojazdów, maszyn i urządzeń, aktualizowano na bieżąco przez Zamawiającego. - Wykonawca w ofercie określi sposób rozliczenia bezgotówkowego tankowania poprzez wskazanie karta paliwowa lub WZ; - W przypadku zadeklarowania WZ do każdego tankowania zostanie wystawiony dokument WZ, który zostanie podpisany przez uprawnionego pracownika Wykonawcy oraz osobę pobierającą paliwo. Dokument WZ będzie przekazany osobie pobierającej paliwo; - tankowanie paliwa odbywać się będzie sukcesywnie - w zależności od potrzeb - w stacjach paliwowych Wykonawcy wskazanych w - Wykazie stacji paliw - Wykonawca musi posiadać minimum jedną stację usytuowaną w mieście Kruszwica; - Wykonawca sprzedaje Zamawiającemu paliwo po cenach jednostkowych brutto obowiązujących w dniu tankowania paliwa pomniejszony o ustalony rabat. - wystawienie zbiorczych faktur VAT regulujących należności za zakup paliwa - Ustalone są następujące okresy rozliczeniowe: od 1-go do 15-tego dnia miesiąca i od 16- tego dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca. Do faktury należy dołączyć zestawienie wszystkich transakcji zawierające: miejsce sprzedaży, datę sprzedaży, nr rejestracyjny pojazdu, tankowanie do kanistra, rodzaj i ilość tankowanego paliwa, cenę jednostkowa netto , cenę brutto; - wykaz pojazdów oraz wykaz osób uprawnionych do odbioru paliw będzie stanowił załącznik do umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w wykazie tj. wprowadzenia lub wykreślenie dodatkowych pojazdów lub osób;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09132100-4
Dodatkowe kody CPV:
09134000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT134382.11 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 163940.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KRUSZWICA
więcej: przetargi KRUSZWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.