Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-25
Sosnowiec: Organizacja i przeprowadzenie wyjazdowego szkolenia terapeutyczno - integracyjnego w ramach projektu systemowego Moda na sukces - czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1, Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 214700 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu , ul. Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3680601, faks 032 3680614.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopssosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie wyjazdowego szkolenia terapeutyczno - integracyjnego w ramach projektu systemowego Moda na sukces - czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1, Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Adresaci zadania: 1.1. Adresatami zadania są osoby w wieku 15-25 lat, nieaktywne zawodowo - ucząca się, (w tym wychowankowie placówek opiekuńczo - wychowawczych i rodzin zastępczych, wywodzących się z rodzin, gdzie dominującym problemem było lub jest uzależnienie od alkoholu), korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, zagrożone wykluczeniem społecznym. 1.2.Liczba uczestników do 8 osób. 2. Miejsce i czas realizacji zadania: 2.1. Wyjazd integracyjno-terapeutyczny powinien być zrealizowany od 09.09.2011r. do 11.09.2011r. obejmujący 2 noclegi. 2.2. Wyjazd dnia 09.09.2011r. o godz. 15.00. Powrót dnia 11.09.2011r. o godz. 18.00. 2.2.1. Zbiórka w miejscu siedziby Zamawiającego tj. Sosnowiec, ul. Mościckiego14. 2.3. Zadanie winno być zrealizowane w promieniu do 150 km od siedziby Zamawiającego, w miejscowości atrakcyjnej turystycznie. 3. Szkolenie terapeutyczno-integracyjne powinno obejmować: zajęcia w formie warsztatów terapeutycznych opartych, o metody psychoterapii grupowej i treningu umiejętności społecznych - łącznie: 17 godzin zegarowych, a w szczególności: 3.1. Pierwszy dzień tj. piątek: gry i zabawy integracyjne w tym np. ognisko z pieczeniem kiełbasek - łącznie 3 godziny zegarowe. Zajęcia powinny mieć na celu tworzenie atmosfery zaufania, poczucia bezpieczeństwa w grupie. 3.2. Drugi dzień tj. sobota - warsztaty terapeutyczne oparte o metody psychoterapii grupowej - łącznie 9 godzin zegarowych. Zajęcia powinny mieć na celu poprawę funkcjonowania uczestników szkolenia w sferze życia społecznego, emocjonalnego poprzez specjalistyczne wsparcie psychoterapeutyczne. 3.2.1. zajęcia powinny odbywać się od śniadania do obiadu np. od 9.00 do 14.00 i zawierać następującą tematykę: a) tożsamość dorosłych dzieci alkoholików (DDA) - kim jestem, co to dla mnie znaczy, że wychowywałem/am się w rodzinie z problemem alkoholowym. b) syndrom DDA - jakie mam trudności w związku z tym, że jestem dzieckiem pijącego rodzica, opiekuna; co czuję, czego się boję, jakie mam relacje z ludźmi. c) odpowiedzialność za swoje decyzje - co mogę zrobić dla siebie, jak sobie radzić w życiu, co chcę zmienić, jak to zrobić. 3.2.2. Zajęcia popołudniowe - 4 godziny zegarowe powinny odbywać się np. od 15.00 do 19.00: a) integracja grupowa z wykorzystaniem atrakcji turystycznych danej miejscowości b) zajęcia w terenie, odreagowanie napięcia emocjonalnego itp. c) zajęcia wieczorne - np. dyskoteka, wieczorek. 3.3. Trzeci dzień tj. niedziela - łącznie 5 godzin zegarowych np. od 9.00 do 14.00. Zajęcia powinny zawierać: a) elementy treningu komunikacji interpersonalnej - nauka wyrażania własnych uczuć, potrzeb, aktywne słuchanie, b) elementy treningu asertywności, c) nauka radzenia sobie ze stresem, d) elementy relaksacji i wizualizacji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 63.00.00.00 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku wyłącznie na podstawie załączonego oświadczenia złożonego na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunku zostanie przeprowadzona na podstawie załączonego oświadczenia złożonego zgodnie z art.22 ust.1 ustawy metodą spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku wyłącznie na podstawie załączonego oświadczenia złożonego na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunku zostanie przeprowadzona na podstawie załączonego oświadczenia złożonego zgodnie z art.22 ust.1 ustawy metodą spełnia-nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, iż dysponuje ośrodkiem, który będzie posiadał: a)zaplecze socjalne i sanitarne przygotowane do przyjmowania grup szkoleniowych, b) miejsce niezbędne do zorganizowania ogniska i dyskoteki, c) pokoje mieszkalne 2 lub 3 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym, wyposażone w jednoosobowe miejsca do spania z telewizorem i radiem. d) w odległości do 1 km od ośrodka winien znajdować się sklep wielobranżowy czynny w sobotę i niedzielę, dysponuje 1 salą, która winna być: a)wyposażona w odpowiednią liczbę miejsc siedzących i stolików, b)wyposażona w odpowiednie oprzyrządowania techniczne tj.: aparaturę audiowizualną, rzutnik, tablicę flipchart z kompletem mazaków, c)przystosowana pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp do prowadzenia szkoleń, d)znajdująca się na terenie ośrodka, w którym będą zakwaterowani uczestnicy, e)nie będąca jednocześnie salą jadalną, f)posiadająca dostęp do źródeł prądu, g)mając możliwość swobodnego przestawiania krzeseł i stołów, h)mające optymalne warunki prowadzenia zajęć szkoleniowych w grupie 8 osobowej + trener (psychoterapeuta), i)mająca odpowiednie oświetlenie: dostęp światła dziennego oraz całodobowe oświetlenie umożliwiające swobodne i bezpieczne dla wzroku czytanie, j)mająca miejsce na umieszczenie serwisu kawowego dla uczestników/uczestniczek szkoleń, k)mająca odpowiednie zabezpieczenie przed promieniowaniem słonecznym zapewniające komfort uczestnictwa i prowadzenia warsztatów, l)klimatyzowana, m)o powierzchni co najmniej 25 m2. Ocena spełnienia warunku zostanie przeprowadzona na podstawie załączonego wykazu metodą spełnia nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował 1 osobą będącą certyfikowanym psychoterapeutą uzależnień mającą doświadczenie w grupowej i/lub indywidualnej psychoterapii współuzależnień i DDA. Ocena spełnienia warunku zostanie przeprowadzona na podstawie załączonego wykazu metodą spełnia nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku wyłącznie na podstawie załączonego oświadczenia złożonego na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunku zostanie przeprowadzona na podstawie załączonego oświadczenia złożonego zgodnie z art.22 ust.1 ustawy metodą spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo: -Pełnomocnictwo wymagane w przypadku gdy do reprezentowania Wykonawcy upoważniona jest osoba inna niż wskazane w aktualnym odpisie z właściwego rejestru. -Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w sytuacji, o której mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie kadry (certyfikowanego psychoterapeuty uzależnień) - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się wprowadzania istotnych zmian w umowie z naruszeniem art.144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem ust. 4 niniejszej umowy. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności tylko w sytuacji: a) zmiany miejsca zakwaterowania lub sal szkoleniowych, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem, że miejsce zakwaterowania lub sale szkoleniowe będą o standardach nie gorszych w niż w załączniku nr 7 do niniejszej umowy. Wykonawca winien zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem zawierającym uzasadnienie zmiany wraz z informacją wymogach jakie spełnia zaproponowane miejsce lub sala szkoleniowa zmieniane, w miejsce występującej w załączniku nr 7. b) zmiany terminu realizacji zamówienia z powodu przedłużającej się procedury przetargowej, c) zmiany harmonogramu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, d) zmian personalnych odnośnie osób przedstawionych w załączniku nr 6 do niniejszej umowy po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Wykonawca winien zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem zawierającym uzasadnienie zmiany osoby wraz z informacją o kwalifikacjach osoby oraz jej doświadczeniu. Kwalifikacje osoby - zastępcy i jej doświadczenie winno być tożsame tzn. co najmniej takie samo jak doświadczenie i kwalifikacje osoby zastępowanej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.sosnowiec.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec piętro III p.321.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2011 godzina 11:30, miejsce: Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec piętro IV p.422.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT MODA NA SUKCES CZYLI KROKI W SAMODZIELNOŚĆ WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PRIORYTETU VII DZIAŁANIE 7.1. PODDZIAŁANIA 7.1.1.PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- ZP-6/25 dostawa: nici chirurgicznych, staplerów, klipsów, siatek wszczepialnych, hemostatyków - wyrobów medycznych
- Zakup koparki podsiębiernej.
- ZP-2200-16/25 DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH, KONTRASTÓW DO DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ DO TK
- "Realizacja inwestycji Budżetu Obywatelskiego 2025 o numerze: BO25/II/14, BO25/III/10,21, BO25/I/12, BO25/I/1, BO25/IV/18, BO25/V/7, BO25/O/16 oraz BO25/I/5"
- ZP-19/25 dostawa implantów ortopedycznych
- Remont łazienek
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Gostynin
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sali konferencyjnych
- Świadczenie usług hotelarskich w dniach od 20 maja 2025 r. do 23 maja 2025 r.
- Świadczenie usług społecznych w ramach Projektu pod nazwą "Wsparcie rodziny w Gminie Kutno"- 4 postępowanie
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Wsparcie uczniów zdolnych przez kadrę ekspercką: specjalistów do spraw diagnozy, specjalistę ds. doradztwa zawodowego, Opiekuna Talentów, w ramach Projektu Zdolni z Pomorza - Gdańsk.
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.