Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-10
Bełchatów: Przebudowa istniejących zjazdów wraz z przepustami na odcinku od m. Łobudzice do m. Bujny Szlacheckie oraz wykonania odwodnienia w postaci rowu otwartego na odcinku od km 2+847 do km 3+186 w ramach realizacji zadania pod nazwą: Wykonanie robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego jezdni, chodników, poboczy i rowów przydrożnych drogi powiatowej Nr 1904E Łobudzice - Bujny Szlacheckie od km 0+000 do km 3+271 - Etap I - przebudowa istniejących zjazdów, budowa kładki i chodnika wraz z elementami odwodnienia - Etap II
Numer ogłoszenia: 214701 - 2014; data zamieszczenia: 10.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie , ul. Lipowa 67A, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 44 6327914, faks 44 6327914.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat-belchatowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa istniejących zjazdów wraz z przepustami na odcinku od m. Łobudzice do m. Bujny Szlacheckie oraz wykonania odwodnienia w postaci rowu otwartego na odcinku od km 2+847 do km 3+186 w ramach realizacji zadania pod nazwą: Wykonanie robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego jezdni, chodników, poboczy i rowów przydrożnych drogi powiatowej Nr 1904E Łobudzice - Bujny Szlacheckie od km 0+000 do km 3+271 - Etap I - przebudowa istniejących zjazdów, budowa kładki i chodnika wraz z elementami odwodnienia - Etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejących zjazdów wraz z przepustami na odcinku od m. Łobudzice do m. Bujny Szlacheckie oraz wykonania odwodnienia w postaci rowu otwartego na odcinku od km 2+847 do km 3+186 w ramach realizacji zadania pod nazwą: Wykonanie robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego jezdni, chodników, poboczy i rowów przydrożnych drogi powiatowej Nr 1904E Łobudzice - Bujny Szlacheckie od km 0+000 do km 3+271 - Etap I - przebudowa istniejących zjazdów, budowa kładki i chodnika wraz z elementami odwodnienia - Etap II. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót: 2.1. Odwodnienie: 2.1.1. Roboty rozbiórkowe: Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 0,350 km, Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 37,5m2, Rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 40 cm - 20,0m, Wywóz ziemi samochodami skrzyniowymi na odległość do 5 km grunt. kat. III - 147,25m3. 2.1.2. Zjazdy: Przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe żwirowe - 6,72m3, Przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe prefabrykowane dla rur o średnicy 40 cm - 14 szt., Przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o średnicy 60 cm - 1 szt., Przepusty rurowe pod zjazdami - rury HDPE o średnicy 40 cm - 56,0 m, Zasypywanie wykopów ze skarpami z przerzutem na odl. do 3 m z zagęszczeniem; kat. gr. I-III - 22,4 m3, Koryta wykonywane ręcznie gł. 15 cm w gruncie kat. I-II na całej szerokości zjazdów - 115,0 m2, Krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 47,5 m, Wypełnienie szczelin szerokości ok. 3 cm masą zalewową między krawężnikiem a nawierzchnią drogową (jednostronnie) - 47,5 m, Krawężniki betonowe o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej (na płask) - 20,5 m, Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 60,8 m, Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm - 141,9 m2, Chodniki z kostki brukowej betonowej grafitowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - zjazdy - 104,4 m2, Chodniki z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - odtworzenie nawierzchni zjazdów z kostki bet. - 37,5 m2. 2.1.3. Rowy: Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 20 cm - 175,0 m, Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj.łyżki 0,15 m3 w gr. kat. III z transp. urobku na odl. do 5 km sam. samowyład. - 115,5 m3, Umocnienie skarp rowów płytami ażurowymi gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 20,0 m2, Ścieki z elementów betonowych 50x50x15 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm - 10,0 m, Obsianie skarp w ziemi urodzajnej - 407,5 m2. 2.1.4. Ujście do rzeki: Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj.łyżki 0,15 m3 w gr. kat. III z transp. urobku na odl. do 5 km sam. Samowyład. - 60,0 m3, Warstwa wzmacniająca grunt pod warstwy technologiczne z geowłókniny o szer. 4,0 m - 111,5 m2, Wykonanie palisady przy średnicy kołków 6-8 cm i głębokości wbicia 1,00 m w gruncie kat. III - 23,0 m, Układanie filtru żwirowego na skarpach i koronach budowli - wbudowanie z lądu (dno ujścia) - 0,9 m3, Narzut z kamienia łamanego typu ciężkiego na skarpach i dnie wykonywany z lądu - 9,3 m3, Wykonanie umocnień brzegowych siatkowo-kamiennych - 18,36 m3. 2.2. Zjazdy: 2.2.1. Roboty rozbiórkowe: Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 3,0 km, Rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 40 cm - 72,0 m, Wywóz ziemi samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km grunt. kat. III - 379,15 m3. 2.2.2. Zjazdy: Wykopy liniowe lub jamiste o głębokości do 1,5 m ze skarpami o szer. dna do 1,5 m w gruncie kat. III - 269,6 m3, Przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe żwirowe - 40,44 m3, Przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe prefabrykowane dla rur o średnicy 40 cm - 94 szt., Przepusty rurowe pod zjazdami - rury HDPE karbowane o średnicy 40 cm - 337,0 m, Zasypywanie wykopów ze skarpami z przerzutem z zagęszczeniem; kat. gr. I-III - 134,8 m3, Koryta wykonywane ręcznie gł. 20 cm w gruncie kat. I-II na całej szerokości zjazdów - 1643,38 m2, Krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 584,0 m, Wypełnienie szczelin szerokości ok. 3 cm masą zalewową między krawężnikiem a nawierzchnią drogową (jednostronnie) - 584,0 m, Krawężniki betonowe o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej (na płask) - 278,0 m, Krawężniki betonowe (oporniki) o wymiarach 12x25 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem na podsypce cementowo-piaskowej (boki zjazdów tłuczniowych) - 421,2 m, Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 160,8 m, Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm - 395,0 m2, Chodniki z kostki brukowej betonowej grafitowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - zjazdy - 395,0 m2, Nawierzchnie z tłucznia kamiennego - warstwa dolna o gr. 15 cm - 1055,9 m2, Nawierzchnie z tłucznia kamiennego - warstwa górna o gr. 10 cm - 1055,9 m2. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu oraz fizycznego oznakowania w terenie. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Ofertę należy sporządzić w oparciu o dokumentację projektową - przedmiar robót należy traktować jako informacyjny a wynagrodzenie Wykonawcy ma być przez niego skalkulowane przy uwzględnieniu wszystkich niezbędnych prac do wykonania. Wynagrodzenie Wykonawcy ma bowiem charakter ryczałtu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium obejmuje okres związania ofertą . 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 27.10.2014 r. o godz. 09:00. 4. Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 5.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę wadium należy wpłacić przekazem bankowym na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Bełchatowie nr 46 8965 0008 2001 0012 6755 0002. 6. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę tzn.: 1) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego (warunek konieczny ale nie wystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego); Podstawę do stwierdzenia stanowi dowód bankowy; 2)kopię dokumentu będącego inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Zamawiającego. 7.Niewniesienie wadium albo wniesienie po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ww. warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 2 do SIWZ). Przy dokonaniu oceny spełniania warunku zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Ocena spełniania powyższego warunku nastąpi na podstawie oświadczeń zawartych w ofercie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ww. warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał 2 roboty budowlane polegające na remoncie, przebudowie, rozbudowie lub budowie dróg o wartości każdej z nich co najmniej 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100 ) brutto z załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - załącznik Nr 6 do SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełniania warunku zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Ocena spełniania powyższego warunku nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że posiada w dyspozycji: samochód samowyładowczy - 1 szt., koparko - ładowarkę - 1 szt. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz przedłożyć wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik Nr 5 do SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełniania warunku zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Ocena spełniania powyższego warunku nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną osobę o kwalifikacjach zawodowych wymaganych dla kierownika budowy, zgodnie z przepisami prawa budowlanego. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz przedłożyć oświadczenie, że co najmniej jedna osoba (kierownik budowy), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego - załącznik Nr 4 do SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełniania warunku zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Ocena spełniania powyższego warunku nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia: a)Wykonawca musi spełnić warunek: posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej ) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia co najmniej 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Suma ubezpieczenia powinna wynosić co najmniej 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100), b) Wykonawca musi spełniać warunek: posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Przy dokonaniu oceny spełniania warunku zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Ocena spełniania powyższego warunku nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Kosztorys ofertowy, 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) co do zmniejszenia zakresu robót i obniżenia wynagrodzenia umownego o wartość robót zaniechanych, 2) w zakresie podwykonawców i dalszych podwykonawców, 3) przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn nie wynikających ze zwłoki Wykonawcy, w szczególności: a)w razie zaistnienia zdarzeń o charakterze działania siły wyższej, przez którą strony rozumieją klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania terrorystyczne, strajk powszechny, nowe akty prawne lub decyzje właściwych władz, a także działania lub zaniechania działania organów państwowych, samorządowych lub osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację zamówienia, o okres nie przekraczający czasu trwania przeszkody w wykonaniu zamówienia, b)w razie udzielenia zamówienia dodatkowego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, o okres wykonania zamówienia dodatkowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat-belchatowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie, ul. Lipowa 67 A, 97-400 Bełchatów, pok. 1..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie, ul. Lipowa 67 A, 97-400 Bełchatów, pok. 2 - sekretariat PZD.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1908E na odc. od drogi wojewódzkiej nr 483 do msc. Magdalenów - Etap I"
- Zakup karmy mokrej, suchej i specjalistycznej dla psów i kotów ze schroniska dla bezdomnych zwierząt w Bełchatowie
- Organizacja szkoleń zawodowych dla uczestników projektu pn. "Energetyk - cyfrowa transformacja" - II postępowanie
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1929E na odc. Rusiec - Jastrzębice - Etap I
- Rozbudowa drogi gminnej nr 101266E w miejscowości Zawady
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1936E (ul. Zamoście) na odcinku od Al. Jana Pawła II do granic Miasta Bełchatowa (do ul. Ludwikowskiej)
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
- Roboty budowlane i nasadzenia zieleni wraz z pielęgnacją w 2026r., związanych z realizacją zadania pn.: "Plac Sikorskiego - zielone podwórko w sercu Krakowa!", w ramach BO dzielnic edycja X
- Wyspa dzieci - budowa placu zabaw ze strefami tematycznymi przy Katoliku w trybie wykonania: zaprojektuj i wybuduj
- Remont i modernizacja alejek w Parku Miejskim Solidarności w Tychach - II Postępowanie
- Remont ogrodzenia i terenów zewnętrznych wokół budynków przy ul. Sabały 53A i 53B wraz z robotami towarzyszącymi
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w ramach TBS zlokalizowanego na działce nr 48 obręb 39, przy ul. Łódzkiej w Częstochowie- budynek "B""
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.