eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecDostawa jednorazowego sprzętu medycznego niesterylnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-04

Sosnowiec: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego niesterylnego
Numer ogłoszenia: 214722 - 2013; data zamieszczenia: 04.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego niesterylnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu medycznego niesterylnego. Zamówienie składa się z 11 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet nr 1 - papier do aparatów EKG, USG i KTG, żele, elektrody CPV: 33.19.80.00-4, 33.12.41.30-5; Pakiet nr 2 - odzież medyczna jednorazowego użytku CPV: 33.19.90.00-1; Pakiet nr 3 - pojemniki na odpady medyczne CPV: 34.92.84.80-6; Pakiet nr 4 - drobny sprzęt medyczny CPV: 33.14.00.00-3; Pakiet nr 5 - rękawice diagnostyczne CPV: 18.42.43.00-0; Pakiet nr 6 - drobny sprzęt medyczny CPV: 33.14.00.00-3; Pakiet nr 7 - rękawice diagnostyczne nitrylowe CPV: 18.42.43.00-0; Pakiet nr 8 - rękawice nitrylowe specjalistyczne CPV: 18.42.43.00-0; Pakiet nr 9 - akcesoria do spirometru CPV: 33.12.41.30-5; Pakiet nr 10 - elektroda wielofunkcyjna CPV: 33.12.41.30-5; Pakiet nr 11 - pojemniki na kał CPV: 44.61.90.00-2..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 33.12.41.30-5, 33.19.90.00-1, 34.92.84.80-6, 33.14.00.00-3, 18.42.43.00-0, 44.61.90.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, - formularz oświadczeń wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 2.1 do SIWZ, - formularz asortymentowo-cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4.1÷ 4.11 do SIWZ. W zakresie Pakietu nr 5 Zamawiający wymaga złożenia certyfikatu potwierdzającego spełnienie Normy PN EN 455-1 2 3

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wartość umowy może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego. Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji (bez obowiązku wprowadzenia aneksem) odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. Ceny brutto wynikające ze zmiany obowiązującej stawki VAT ulegną zmianie, przy zachowaniu cen netto podanych w ofercie. Strony zastrzegają prawo do negocjacji cen jednostkowych w przypadku konieczności zapłaty Wykonawcy ceny wyższej, powstałej w wyniku zmiany stawki podatku VAT. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie asortymentu objętego umową, asortymentem równoważnym w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową, b) wygaśnięcia pozwolenia dopuszczającego do obrotu, c) zmiany numeru katalogowego produktu, d) zmiana nazwy handlowej produktu, e) zmiana producenta, f) w sytuacji gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez producenta zmodyfikowany/udoskonalony produkt powodując wycofanie dotychczasowego, lub nastąpi przerwa w produkcji albo wycofanie produktu z rynku. W wyjątkowych sytuacjach opisanych powyżej w pkt. a-f Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć asortyment w cenie nie wyższej niż cena asortymentu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i być niekorzystne dla Zamawiającego. Obniżenie cen jednostkowych i wartości umowy jest dopuszczalne. Dopuszcza się zmiany ilości asortymentu określonego w załączniku do umowy - formularzu asortymentowo-cenowym, w obrębie poszczególnych pakietów, przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Wykonawcy oraz wartości brutto danego pakietu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP SZPITAL MIEJSKI W SOSNOWCU, ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2013 godzina 10:00, miejsce: SP SZPITAL MIEJSKI W SOSNOWCU, ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: odzież medyczna jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odzież medyczna jednorazowego użytku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: odzież medyczna jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odzież medyczna jednorazowego użytku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pojemniki na odpady medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemniki na odpady medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: drobny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drobny sprzęt medyczny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: rękawice diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice diagnostyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: drobny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drobny sprzęt medyczny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: rękawice diagnostyczne nitrylowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice diagnostyczne nitrylowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: rękawice nitrylowe specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice nitrylowe specjalistyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: akcesoria do spirometru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: akcesoria do spirometru.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: elektroda wielofunkcyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektroda wielofunkcyjna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: pojemniki na kał.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemniki na kał.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.90.00-2.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.