Ogłoszenie z dnia 2010-07-19
Zakopane: ZP/341/75/10 roboty budowlano-drogowe dla zadań inwestycyjnych -Remont ul. Droga do Olczy , Remont ul. Chalubińskiego i Remont ul. Zamoyskiego i Krupówki w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 214748 - 2010; data zamieszczenia: 19.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/341/75/10 roboty budowlano-drogowe dla zadań inwestycyjnych -Remont ul. Droga do Olczy , Remont ul. Chalubińskiego i Remont ul. Zamoyskiego i Krupówki w Zakopanem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są nieprzewidziane dodatkowe roboty budowlano-drogowe w ramach projektu Góral Ski dla zadań inwestycyjnych 08/52 -Remont ul. Droga do Olczy ,nr 08//78 Remont ul. Chalubińskiego i Nr 08/79 Remont ul. Zamoyskiego i ul. Krupówki w Zakopanem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: ZMOCNIENIE TURYSTYCZNE PODHALA PRZEZ REMONT I MODERNIZACJĘ SPÓJNEJ SIECI DRÓG REGIONALNYCH POWIATU TATRZAŃSKIEGO POD WSPÓLNĄ NAZWĄ GÓRAL*SKI PROJEKT WSPÓŁFIANANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO MAŁOPOLSKI REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY 2007-2013, 4.1. Rozwój infrastruktury drogowej, Schemat A: Drogi o znaczeniu regionalnym (MRPO.04.01.01-12-052/08).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PODHALAŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PODHALAŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE S.A.
- Podhalańskie Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe S.A., ul. Szaflarska 102, 34-400 Nowy Targ, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2397492,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2673770,49
Oferta z najniższą ceną: 2673770,49 / Oferta z najwyższą ceną: 2673770,49
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W trakcie prowadzonych robót rozbiórkowych stwierdzono wraz z inspektorami nadzoru inwestorskiego, że przyjęte przez projektanta niżej szczegółowo opisane rozwiązania projektowe nie są możliwe do zastosowania ze względu na rozbieżność między zastanym stanem faktycznym, a założeniami przyjętymi w projekcie wykonawczym. Projektant przed przystąpieniem do prac projektowych dokonał odpowiednich, możliwych w tym czasie badań i oględzin, i na ich podstawie nie był w stanie przewidzieć prawidłowych rozwiązań projektowych. Na tej podstawie stwierdzono: 1.dot. zadań nr 08/78 Remont ul. Chałubińskiego oraz nr 08/79 Remontul. Zamoyskiego i ul. Krupówki Konieczny do wykonania zakres robót obejmuje zmianę konstrukcji nawierzchni związanej z różnicą projektowanej niwelety ze stanem istniejącym . Projektant nie mógł przewidzieć konieczności wykonania tych robót w trakcie wykonywania projektu. Konieczność wykonania robót wynikła po dokonaniu odkrywek przez Wykonawcę po rozpoczęciu robót. Zaistniała konieczność zmiany konstrukcji nawierzchni, która wynika ze zmiany grubości frezowania ( zamiast 16cm wykonano 13 cm) celem nie naruszenia istniejącej warstwy kostki kamiennej. Dokonano wyceny frezowania warstwy grubości 13 cm (pierwotnie policzono w kosztorysie grubość 16 cm) Z przyczyn gospodarczych i technicznych, jak również w związku z uniknięciem poniesienia niewspółmiernych, wysokich kosztów, wykonanie ich powinno być zlecone wykonawcy firmie PPDM, która jest wykonawcą podstawowych robót budowlanych. 2. dot.: zadań nr 08/78 Remont ul, Chałubińskiego, nr 08/79 Remont ul. Zamoyskiego i ul. Krupówki, nr 08/52 Remont ul. Droga do Olczy W zakresie wykonania robót związanych z kanalizacją deszczową projektant nie mógł określić szczegółowego stanu technicznego poszczególnych studni kanalizacyjnych, jak również nie miał możliwości dokonania prawidłowej ich inwentaryzacji, w związku z tym, że część włazów studni była niedostępna i zakryta istniejącą nawierzchnią chodnikową i bitumiczną. Projektant nie mógł sprawdzić stanu istniejącego przed rozpoczęciem robót. W trakcie robót rozbiórkowych, po szczegółowym określeniu stanu i ilości studni kanalizacyjnych, dopiero powstała Szacowana wartość zamówienia wynosi netto 2 397 492,40 PLN, tj. brutto 2 924 940,73 PLN, co stanowi ok. 17% wynagrodzenia za wykonanie zamówienia podstawowego przez Wykonawcę PPDM.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- dostawa pojazdów czterokołowych oraz skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
- Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków Starostwa Powiatowego w Zakopanem wraz z terenem przyległym
- Dostawa lasera ze skanerem dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
- Dostawa fabrycznie nowego (wcześniej niezarejestrowanego) samochodu osobowego (9 osobowego) typu minibus dla Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego im. Stanisława Marusarza w Zakopanem.
- Wynajem i obsługa toalet przenośnych 2024-2025
- Zakup i dostawa diagnostycznego neuromonitoringu śródoperacyjnego oraz aparatu do elektrodiagnostyki nerwów i mięśni
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w m. Górki Noteckie, ul. Kurowska
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.