eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWykonanie opinii kominiarskich dla lokali stanowiących własność Gminy Wrocław znak postępowaniaWM/SZP/PN/42/2012/G

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-09

Wrocław: Wykonanie opinii kominiarskich dla lokali stanowiących własność Gminy Wrocław znak postępowania: WM/SZP/PN/42/2012/G
Numer ogłoszenia: 214763 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. , ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3235700, faks 71 3235750.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie opinii kominiarskich dla lokali stanowiących własność Gminy Wrocław znak postępowania: WM/SZP/PN/42/2012/G.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rodzaj zamówienia: usługa. 2. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie opinii sprawności technicznej przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych), zwanych dalej opiniami kominiarskimi, dla remontowanych i eksploatowanych lokali mieszkalnych bądź użytkowych stanowiących własność Gminy Wrocław zarządzanych przez spółkę Wrocławskie Mieszkanie Sp. z o.o., zgodnie z nomenklaturą CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 74.31.71.00-4 (Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej); 71.32.14.00-8 (Usługi konsultacyjne w zakresie wentylacji). 3. Opinie kominiarskie winny zawierać: 1) wskazania przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) oraz usytuowania miejsca na podłączenie lokali, pomieszczeń lub urządzeń; 2) ustalenia prawidłowości podłączenia lokali, pomieszczeń lub urządzeń; 3) ustalenia przyczyn wadliwego działania urządzeń; 4) podania zaleceń jakie należy wykonać dla prawidłowego działania wentylacji dla wskazanych lokali lub prawidłowego działania urządzeń; 5) w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w funkcjonowaniu przewodów kominowych lub/ i nieprawidłowości w podłączeniu lub/i funkcjonowaniu urządzeń niezbędnym jest przeprowadzenie inwentaryzacji przewodów kominowych i wentylacyjnych dla wskazanych lokali łącznie ze wskazaniem zaleceń usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości; zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2010r. nr 243 poz. 1623 ze zm.), Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75 poz. 690 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. (Dz.U. Nr 109 poz. 719) w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów. 4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy adresy poszczególnych lokali, w których należy dokonać opinii kominiarskich sukcesywnie, w miarę potrzeb wynikających z bieżącej eksploatacji lokali i realizowanych remontów pustostanów. Zamówienie obejmuje wykonanie opinii w lokalach stanowiących własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Spółkę Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. w rejonach D, E, M, N, J, K, C, L Wrocławia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) wraz z załącznikami - załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Zamawiający przewiduje wykonanie w ramach niniejszej umowy 700 sztuk opinii kominiarskich, w tym: w 2012 roku - 100 szt., w 2013 roku - 300 szt., w 2014 roku - 300 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania całości zamówienia. Zamówienie określa maksymalne potrzeby Zamawiającego w danym roku. 8. Usługi będą wykonywane na terenie czynnym. Należy przestrzegać porządku i zasad współżycia społecznego. 9. Usługi należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Polskimi Normami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.71.00 - 74.31.71.00 71.32.14.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie wentylacji .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: a) składają wspólnie oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a ponadto b) każdy z wykonawców składa oddzielnie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w następujących przypadkach: 1) braku dostępu do lokalu, uniemożliwiającego wykonanie prac objętych umową; 2) dokonywanie dodatkowych uzgodnień z właściwymi organami, wykonywanie obowiązków nałożonych przez te organy, oczekiwanie na decyzje, postanowienia wydane przez właściwe organy o ile wykonawca należycie wykonuje obowiązki wynikające z umowy i polecenia właściwych instytucji. 2. Strony dopuszczają także możliwość zmiany w trakcie realizacji umowy: 1) kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego; 2) zmiany podwykonawców *. Powyższe zmiany mogą być dokonane za uprzednią zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę lub podwykonawcę *. * pozostawić odpowiednio do rozstrzygnięcia postępowania

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ul. M.Reja 53-55 we Wrocławiu, Sekcja Zamówień Publicznych pok.115, I piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. we Wrocławiu, ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław Kancelaria..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Spółka Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. występuje w imieniu Gminy Wrocław na podstawie Pełnomocnictwa nr 9/III/Z/11 Prezydenta Miasta Wrocław z dnia 10.03.2011r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.