To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-15
Nowy Targ: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego p.n: Utworzenie Strefy Aktywności Gospodarczej w Nowym Targu - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 214789 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161801 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Nowy Targ, ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2611244, faks 018 2662312.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego p.n: Utworzenie Strefy Aktywności Gospodarczej w Nowym Targu - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, dla zadania inwestycyjnego p.n.: Utworzenie Strefy Aktywności Gospodarczej w Nowym Targu - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013. w następującym zakresie: a) prace projektowe wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę (w tym decyzja ZRID) i w razie zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę uzyskanie potwierdzenia nie wnoszenia sprzeciwu, b) roboty budowlane 2. Zadanie należy zrealizować na podstawie posiadanego przez zamawiającego opisu przedmiotu zamówienia zawartego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. 3. Prace projektowe obejmują: 1/ projekt przebudowy drogi na odcinku od ul. Waksmundzkiej do zatok postojowych na długości ok. 200 m uwzględniający: a) poszerzenie jezdni do szerokości 6 m na całej długości i dostosowanie do kategorii obciążenia ruchem KR 3, b) obustronny krawężnik, c) chodnik po stronie zachodniej, d) odwodnienie drogi, e) przebudowę kolidującej linii oświetlenia ulicznego, f) przebudowę obiektu mostowego, g) przebudowę kolidującej infrastruktury, 2/ projekt budowy drogi o nawierzchni bitumicznej o długości ok. 650 m, kategoria obciążenia ruchem KR 3 w następującym zakresie: a) jezdnia szerokości 6 m z obustronnym krawężnikiem i ciekiem przykrawężnikowym, b) jednostronny chodnik dla pieszych, c) kanalizacja deszczowa, d) oświetlenie uliczne, e) kanalizacja teletechniczna , f) kanalizacja sanitarna wraz z przepompownią ścieków i linią energetyczną zasilającą przepompownię, g) sieć wodociągowa. 4. Roboty budowlane obejmują w szczególności: 1/ przebudowę drogi dojazdowej od ul. Waksmundzkiej na długości ok. 200 m, polegającą na poszerzeniu jezdni istniejącej drogi do 6m z obustronnym krawężnikiem i chodnikiem jednostronnym, przebudowę kolidujących słupów oświetleniowych, dobudowę kanalizacji opadowej i odwodnienia drogi, przebudowę istniejącego mostu, 2/ budowę drogi o nawierzchni bitumicznej na długości ok. 405 m oraz budowę skrzyżowania z drogą dojazdową, budowę oświetlenia ulicznego i kanału teletechnicznego na długości ok. 405 m, budowę chodnika o szerokości 2m, 3/ budowę sieci wodociągowej, 4/ budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią oraz zasilaniem elektrycznym, 5/ budowę kanalizacji deszczowej wraz z odprowadzeniem wód do rowu odwadniającego, oczyszczenie rowu na całej długości aż do wylotu. Prace należy wykonać zgodnie z zapisami Programu Funkcjonalno - Użytkowego oraz zgodnie z dokumentacją projektową. 5. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ przedmiot zamówienia w trybie zaprojektuj i wybuduj należy zrealizować na podstawie posiadanego przez inwestora opisu przedmiotu zamówienia zawartego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, 2/ wykonawca przyjmuje do wykonania pełen zakres robót przedstawionych w specyfikacji przedmiotu zamówienia, a niezbędnych do zrealizowania zamówienia, 3/ wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ryczałtowe, płatne po protokolarnym odbiorze robót na podstawie harmonogramu rzeczowo - finansowego, 4/ wykonawca zobowiązany jest między innymi do: a)uzyskania na własny koszt podkładów mapowych w zakresie niezbędnym do zrealizowania przedmiotu zamówienia, b)sporządzenia inwentaryzacji stanu istniejącego w zakresie niezbędnym do realizacji prac projektowych, c)uzyskania wszelkich warunków do projektowania, opinii, uzgodnień, zgód pozwoleń (w tym, pozwolenia wodnoprawnego) itd., d)uzyskania na własny koszt niezbędnych materiałów i dokumentów do wniosku o ZRID/pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę w tym uzyskania na własny koszt wymaganych projektów podziału działek ewidencyjnych niezbędnych do wniosku o ZRID (duża liczba działek ew. do podziału), e)konsultowania z zamawiającym wszelkich rozwiązań technicznych i ekonomicznych, również w zakresie proponowanych materiałów i uzyskania jego akceptacji, przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę (w tym ZRID) czy zgłoszeniem robót dokumentacja projektowa podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, f)wykonania prac projektowych oraz wykonania nadzoru autorskiego zgodnie z umową i zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, g)wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy sporządzony w układzie uzgodnionym z zamawiającym, który będzie załącznikiem do umowy, h)zabezpieczenia we własnym zakresie wywozu i składowania gruzu, i)składowania humusu i ziemi w odległości do 5 km w miejscu wskazanym przez zamawiającego. 5/ wykonawca przy przebudowie istniejącej drogi od ul. Waksmundzkiej zobowiązany jest do prowadzenia robót pod ruchem i musi zapewnić ciągłą przejezdność tej drogi szczególnie na potrzeby prowadzonej obecnie (z planowanym terminem zakończenia do końca 2014 r.) rozbudowy oczyszczalni ścieków, 6/ wykonawca zapewni bezpieczne warunki na placu budowy oraz w jego otoczeniu. zapewniając jednocześnie, w okresie prowadzenia robót, podstawową lokalną komunikację, 7/ wszelkie niezbędne materiały zabezpiecza wykonawca, 8/ roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z wymogami sztuki budowlanej, 9/ wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót przedstawiony w przedmiocie zamówienia, także tych nie wymienionych w projekcie ani innych dokumentach, a niezbędnych do realizacji zamówienia (w tym m.in. badania zagęszczenia podbudowy), a wartość umowy zawiera również wartość tych robót i należne opłaty, 10/ wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną inwestycji wraz z założeniem reperów roboczych i wytyczeniem głównych osi, aż do uzyskania geodezyjnego operatu powykonawczego z klauzulą powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno Kartograficznej, 11/ wykonawca udzieli gwarancji na roboty budowlane i zamontowane urządzenia - 5 lat od końcowego odbioru prac, poza oznakowaniem poziomym, na które wymagana gwarancje to - 1 rok, 12/ wskazane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Program Funkcjonalno - Użytkowy dla inwestycji pn. Utworzenie Strefy Aktywności Gospodarczej w Nowym Targu) znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem lub równoważne albo nie gorsze niż, 13/ po zakończeniu robót przed odbiorem końcowym wykonawca dostarczy certyfikaty, zaświadczenia, aprobaty i atesty higieniczne na użyte i wbudowane materiały i wyposażenie oraz inne dokumenty niezbędne do odbioru robót i rozpoczęcia eksploatacji, 14/ w imieniu zamawiającego złoży wniosek wraz z wymaganymi załącznikami o wydanie pozwolenia na użytkowanie inwestycji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.35.00.00 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, dla zadania inwestycyjnego p.n.: Utworzenie Strefy Aktywności Gospodarczej w Nowym Targu - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Budowlane MK-BUD Sp. z o.o. Spółka komandytowa, ul. Półłanki 29G, 30-740 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2841786,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2720343,38
Oferta z najniższą ceną: 2720343,38 / Oferta z najwyższą ceną: 3748705,52
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Oprogramowanie służącego do -post processingu obrazowania mózgu u chorych na udar niedokrwienny mózgu, oraz oprogramowania do udostępnienia badań obrazowych do konsultacji placówkom zewnętrznym
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Nowym Targu w roku 2025
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP Łopuszna i Krauszów - zapobieganie skutkom powodzi
- Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.
- Dostawa oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej dla Zakładu Gospodarczego Zieleni i Rekreacji w Nowym Targu na rok 2025
- Przyjęcie do odzysku lub unieszkodliwienia odpadów z terenów miejskich i administrowanych przez ZGZiR w roku 2025
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.