Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-07
Opole: Badanie sprawozdania finansowego za rok 2007 dla wojewódzkich jednostek ochrony zdrowia, dla których organem założycielskim jest Województwo Opolskie.
Numer ogłoszenia: 214790 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5416409, fax 077 5416411.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwo.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Badanie sprawozdania finansowego za rok 2007 dla wojewódzkich jednostek ochrony zdrowia, dla których organem założycielskim jest Województwo Opolskie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Badanie sprawozdania finansowego za rok 2007 dla wojewódzkich jednostek ochrony zdrowia, dla których organem założycielskim jest Województwo Opolskie. Badaniu podlega 8 jednostek ochrony zdrowia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.12.12.50 - Usługi kontroli rachunkowej Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.25.00 - Usługi kontroli rachunkowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 .1. mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; To jest: a) posiadają wpis na listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych, b) przeprowadzili badania finansowe w co najmniej 3 jednostkach ochrony zdrowia, c) załączą wykaz zatrudnionych lub współpracujących z wykonawcą 5 biegłych rewidentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy. 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dokumenty uprawnień: Wpis na listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych. 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; Wykaz przeprowadzonych badań finansowych w co najmniej 3 jednostkach ochrony zdrowia oraz załączenie co najmniej 1 dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Wykaz zatrudnionych lub współpracujących z wykonawcą 5 biegłych rewidentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwo.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego Departament Administracji i Zamówień Publicznych 45-082 Opole ul. Piastowska 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego Departament Administracji i Zamówień Publicznych 45-082 Opole ul. Piastowska 14 pok.103.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Koszenie/ wypas muraw kserotermicznych oraz eliminacja lub ograniczenie występowania gatunków inwazyjnych i rodzimych w rezerwacie przyrody Góra Gipsowa - II termin
- Roboty polegające na wykonaniu oznakowania poziomego na drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Opola
- "Sukcesywne świadczenie usług cateringowych podczas organizacji różnego rodzaju uroczystości, konferencji naukowych oraz spotkań innego typu na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej"
- "Usługa odbioru i unieszkodliwiania odpadów medycznych w związku z prowadzoną przez Zamawiającego działalnością leczniczą"
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego i pierwszej pomocy przedlekarskiej na terenie kąpieliska Bolko, kąpieliska Malina, basenu letniego Błękitna Fala w Opolu
- Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu w zakresie zakupu pojazdu o napędzie PHEV oraz zestawu dydaktycznego pojazdu homologacji BEV
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.