To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-15
Międzyrzec Podlaski: Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim , nr sprawy 9/2013
Numer ogłoszenia: 214833 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171443 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Warszawska 2-4, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. , faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim , nr sprawy 9/2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do kuchni SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim. Szczegółowy wykaz asortymentowo - ilościowy zawarty jest w formularzach cenowych od nr 1 do nr 6 1. Formularz cenowy nr 1 - pieczywo 2. Formularz cenowy nr 2 - nabiał i produkty mleczarskie 3. Formularz cenowy nr 3 - ryby 4. Formularz cenowy nr 4 - jaja 5. Formularz cenowy nr 5 - różne artykuły ogólnospożywcze 6. Formularz cenowy nr 6 - mięso i przetwory mięsne Kod przedmiotu zamówienia CPV: 15000000-8 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na poszczególne formularze cenowe. Dostarczane sukcesywnie towary muszą spełniać następujące warunki: - każdy oferowany produkt musi być odpowiednio opakowany i oznakowany, najwyższej jakości i świeżości z ważnym terminem przydatności do spożycia, - Produkty z importu muszą posiadać atest o dopuszczalności do sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, - posiadać ważny termin przydatności do spożycia, minimum 2/3 terminu ważności określonego na opakowaniu - Dostarczane produkty będą oznakowane zgodnie z wymaganiami dopuszczenia do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie znakowania środków spożywczych w zakresie określającym przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega prawo do składania zapotrzebowań w miarę potrzeb na ilość i rodzaj asortymentu wymienioną w załącznikach do SIWZ. Asortyment i wielkość dostawy ustalane będą każdorazowo w zamówieniu częściowym, w dniu poprzedzającym dostawę. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w następujący sposób: Formularz cenowy Nr 1 - Pieczywo Dostawa pieczywa odbywać się będzie codziennie w godzinach od 5:30 do godziny 07:00. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia a w szczególnych przypadkach w ciągu 4 godzin od złożenia zamówienia w wszystkie dni od poniedziałku do niedzieli włącznie. Formularz cenowy Nr 2 - Nabiał i produkty mleczarskie Dostawa nabiału i produktów mleczarskich musi odbywać się następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 3 razy w tygodniu lub w zależności od potrzeb Zamawiającego w dni robocze (uwaga: w dni robocze nie wliczamy sobót i niedziel) od chwili otrzymania zamówienia, od poniedziałku do piątku w godz. 6:00 -8:00. Formularz cenowy Nr 3 - Ryby Dostawa ryb odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1 raz na tydzień od poniedziałku do czwartku w godz. 7:00 -14:00. Formularz cenowy Nr 4 - Jaja Dostawa jaj odbywać się będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego. Średnia częstotliwość dostawy 1 raz w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 -14:00. Formularz cenowy Nr 5 - Różne artykuły spożywcze Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 1 dzień od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1 raz na tydzień od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 -14:00. Towar musi być dostarczany w opakowaniach i gramaturze podanej w załączniku ofertowym. Formularz cenowy Nr 6 - Mięso i przetwory mięsne Dostawa mięsa i przetworów mięsnych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy mięsa i przetworów mięsnych wynosi 5 razy w tygodniu lub w zależności od potrzeb Zamawiającego w dni robocze (uwaga: w dni robocze nie wliczamy sobót i niedziel) od chwili otrzymania zamówienia, od poniedziałku do piątku w godz. 6:00 -8:00. Dopuszcza się różnicę w ilościach pomiędzy złożonym zamówieniem a realizacją dostawy nie więcej niż +/- 200 gram. W przypadku przyznania zamówienia, każdą zamawianą partię towaru, Wykonawca dostarczać będzie do siedziby Zamawiającego na własny koszt zgodnie z zapotrzebowaniem wyrażonym telefonicznie (dostawa z wniesieniem i rozładunkiem do magazynu spożywczego kuchni SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim). Wszystkie stwierdzone po odbiorze i zgłoszone przez Zamawiającego wady jakościowe artykułów spożywczych zobowiązują Wykonawcę do bezpłatnej wymiany artykułów spożywczych na wolne od wad w terminie 2 dni roboczych od pisemnego zgłoszenia zastrzeżeń jakościowych towaru. Zwrot złej jakości towaru i dostarczenie towaru wolnego od wad następuje na koszt Wykonawcy. Jeżeli w załącznikach podane są nazwy produktów tzn. że określają one wymagany przez Zamawiającego standard. Zamawiający dopuszcza wówczas składanie ofert na produkty równoważne tzn. o takich samych walorach smakowo-użytkowych i składzie, przy czym decyzję o uznaniu zaoferowanego produktu za równoważny podejmie Zamawiający. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca musi podać jego nazwę w składanej ofercie Przedstawienie w ofercie produktu uznanego przez Zamawiającego za nie równoważny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ. Wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest integralną część niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Formularz cenowy Nr 2 - Nabiał i produkty mleczarskie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W SIEDLCACH
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W SIEDLCACH
- Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Siedlcach,, ul. Kazimierzowska 7, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58440,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60306,75
Oferta z najniższą ceną: 60306,75 / Oferta z najwyższą ceną: 61438,02
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Formularz cenowy Nr 3 - Ryby.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurt i Detal Art. Spożywczo-Rolne Anna Siekierko, ul. Szpitalna 24, 18-200 Wysokie Mazowieckie,, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8001,00
Oferta z najniższą ceną: 3780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8001,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Formularz cenowy Nr 4 - Jaja.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurt i Detal Art. Spożywczo-Rolne Anna Siekierko, ul. Szpitalna 24, 18-200 Wysokie Mazowieckie,, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3040,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2520,00
Oferta z najniższą ceną: 2520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4872,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Formularz cenowy Nr 5 - Różne artykuły spożywcze.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H. POLARIS Małgorzata Gruszczyńska,, Żołnierska 20a, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31848,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29054,62
Oferta z najniższą ceną: 27972,26 / Oferta z najwyższą ceną: 29054,62
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Formularz cenowy Nr 6 - Mięso i przetwory mięsne.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PUBLIMAR Spółka Jawna, L. Staniszewski i Spółka, z siedzibą w Lublinie , oddział w Białej Podlaskiej ul. Sidorska 2C, ul. Związkowej 10, 20-148 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73075,28
Oferta z najniższą ceną: 73075,28 / Oferta z najwyższą ceną: 83102,36
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników i rodzin Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim oraz jednostek organizacyjnych i instytucji kultury Miasta Międzyrzec Podlaski
- Dostosowanie pomieszczeń do specjalnych potrzeb edukacyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej w m. Rzeczyca
- Utrzymanie zieleni miejskiej w mieście Międzyrzec Podlaski w 2025 r.
- Dostosowanie pomieszczeń do specjalnych potrzeb edukacyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej w m. Rudniki
- Świadczenie dostaw pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski - etap I
- Dostosowanie pomieszczeń do specjalnych potrzeb edukacyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej w m. Rudniki
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych różnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2025
- Zakup i dostawy sukcesywne artykułów spożywczych, wędlin, mięsa, drobiu, nabiału, jaj, warzyw i owoców, pieczywa oraz ryb i mrożonek do Domu Pomocy Społecznej w Uzdowie.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych, w tym przypraw i mrożonek dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.