eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec PodlaskiPrzetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim , nr sprawy 9/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-15

Międzyrzec Podlaski: Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim , nr sprawy 9/2013
Numer ogłoszenia: 214833 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171443 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Warszawska 2-4, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim , nr sprawy 9/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do kuchni SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim. Szczegółowy wykaz asortymentowo - ilościowy zawarty jest w formularzach cenowych od nr 1 do nr 6 1. Formularz cenowy nr 1 - pieczywo 2. Formularz cenowy nr 2 - nabiał i produkty mleczarskie 3. Formularz cenowy nr 3 - ryby 4. Formularz cenowy nr 4 - jaja 5. Formularz cenowy nr 5 - różne artykuły ogólnospożywcze 6. Formularz cenowy nr 6 - mięso i przetwory mięsne Kod przedmiotu zamówienia CPV: 15000000-8 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na poszczególne formularze cenowe. Dostarczane sukcesywnie towary muszą spełniać następujące warunki: - każdy oferowany produkt musi być odpowiednio opakowany i oznakowany, najwyższej jakości i świeżości z ważnym terminem przydatności do spożycia, - Produkty z importu muszą posiadać atest o dopuszczalności do sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, - posiadać ważny termin przydatności do spożycia, minimum 2/3 terminu ważności określonego na opakowaniu - Dostarczane produkty będą oznakowane zgodnie z wymaganiami dopuszczenia do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie znakowania środków spożywczych w zakresie określającym przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega prawo do składania zapotrzebowań w miarę potrzeb na ilość i rodzaj asortymentu wymienioną w załącznikach do SIWZ. Asortyment i wielkość dostawy ustalane będą każdorazowo w zamówieniu częściowym, w dniu poprzedzającym dostawę. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w następujący sposób: Formularz cenowy Nr 1 - Pieczywo Dostawa pieczywa odbywać się będzie codziennie w godzinach od 5:30 do godziny 07:00. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia a w szczególnych przypadkach w ciągu 4 godzin od złożenia zamówienia w wszystkie dni od poniedziałku do niedzieli włącznie. Formularz cenowy Nr 2 - Nabiał i produkty mleczarskie Dostawa nabiału i produktów mleczarskich musi odbywać się następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 3 razy w tygodniu lub w zależności od potrzeb Zamawiającego w dni robocze (uwaga: w dni robocze nie wliczamy sobót i niedziel) od chwili otrzymania zamówienia, od poniedziałku do piątku w godz. 6:00 -8:00. Formularz cenowy Nr 3 - Ryby Dostawa ryb odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1 raz na tydzień od poniedziałku do czwartku w godz. 7:00 -14:00. Formularz cenowy Nr 4 - Jaja Dostawa jaj odbywać się będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego. Średnia częstotliwość dostawy 1 raz w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 -14:00. Formularz cenowy Nr 5 - Różne artykuły spożywcze Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 1 dzień od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1 raz na tydzień od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 -14:00. Towar musi być dostarczany w opakowaniach i gramaturze podanej w załączniku ofertowym. Formularz cenowy Nr 6 - Mięso i przetwory mięsne Dostawa mięsa i przetworów mięsnych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy mięsa i przetworów mięsnych wynosi 5 razy w tygodniu lub w zależności od potrzeb Zamawiającego w dni robocze (uwaga: w dni robocze nie wliczamy sobót i niedziel) od chwili otrzymania zamówienia, od poniedziałku do piątku w godz. 6:00 -8:00. Dopuszcza się różnicę w ilościach pomiędzy złożonym zamówieniem a realizacją dostawy nie więcej niż +/- 200 gram. W przypadku przyznania zamówienia, każdą zamawianą partię towaru, Wykonawca dostarczać będzie do siedziby Zamawiającego na własny koszt zgodnie z zapotrzebowaniem wyrażonym telefonicznie (dostawa z wniesieniem i rozładunkiem do magazynu spożywczego kuchni SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim). Wszystkie stwierdzone po odbiorze i zgłoszone przez Zamawiającego wady jakościowe artykułów spożywczych zobowiązują Wykonawcę do bezpłatnej wymiany artykułów spożywczych na wolne od wad w terminie 2 dni roboczych od pisemnego zgłoszenia zastrzeżeń jakościowych towaru. Zwrot złej jakości towaru i dostarczenie towaru wolnego od wad następuje na koszt Wykonawcy. Jeżeli w załącznikach podane są nazwy produktów tzn. że określają one wymagany przez Zamawiającego standard. Zamawiający dopuszcza wówczas składanie ofert na produkty równoważne tzn. o takich samych walorach smakowo-użytkowych i składzie, przy czym decyzję o uznaniu zaoferowanego produktu za równoważny podejmie Zamawiający. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca musi podać jego nazwę w składanej ofercie Przedstawienie w ofercie produktu uznanego przez Zamawiającego za nie równoważny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ. Wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest integralną część niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Formularz cenowy Nr 2 - Nabiał i produkty mleczarskie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Siedlcach,, ul. Kazimierzowska 7, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58440,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60306,75

  • Oferta z najniższą ceną: 60306,75 / Oferta z najwyższą ceną: 61438,02

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Formularz cenowy Nr 3 - Ryby.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurt i Detal Art. Spożywczo-Rolne Anna Siekierko, ul. Szpitalna 24, 18-200 Wysokie Mazowieckie,, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8001,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8001,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Formularz cenowy Nr 4 - Jaja.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurt i Detal Art. Spożywczo-Rolne Anna Siekierko, ul. Szpitalna 24, 18-200 Wysokie Mazowieckie,, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3040,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4872,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Formularz cenowy Nr 5 - Różne artykuły spożywcze.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H. POLARIS Małgorzata Gruszczyńska,, Żołnierska 20a, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31848,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29054,62

  • Oferta z najniższą ceną: 27972,26 / Oferta z najwyższą ceną: 29054,62

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Formularz cenowy Nr 6 - Mięso i przetwory mięsne.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PUBLIMAR Spółka Jawna, L. Staniszewski i Spółka, z siedzibą w Lublinie , oddział w Białej Podlaskiej ul. Sidorska 2C, ul. Związkowej 10, 20-148 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73075,28

  • Oferta z najniższą ceną: 73075,28 / Oferta z najwyższą ceną: 83102,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.