To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-09-12
Sztum: Dostawa leków, płynów infuzyjnych SPZOZ 8-2008
Numer ogłoszenia: 214851 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 175504 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Reja 12, Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 6406185, fax 055 6406200.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków, płynów infuzyjnych SPZOZ 8-2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa leków, płynów infuzyjnych dla szpitalnej apteki określonych w ilościach i rodzaju w poszczególnych zadaniach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9,10,11, 12,13. 2) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą wskazanie producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania lub pozycji oferta dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3) Wszystkie oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowanie w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4) Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.5) Czas trwania usługi przez 12 miesiące od daty podpisania umowy.6) Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV- 24400000 - 8 - Produkty lecznicze - 24451100 - 1 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego- 24492500 - 4 - Płyny dożylne7) Termin płatności za fakturę: nie krótszy niż 30 dni.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 24.45.11.00 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.11.00 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego Oryginalny kod CPV: 24.49.25.00 - Płyny dożylne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.25.00 - Płyny dożylne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 131511.95 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 11
Nazwa: Dostawa leków
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sanofi-Aventis Sp. zo.o., ul. Domaniewska 41, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 124795.05
- Oferta z najniższą ceną: 124795.05 oferta z najwyższą ceną: 124795.05
- Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Dostawa leków
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sanofi-Aventis Sp. zo.o., ul. Domaniewska 41, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6716.90
- Oferta z najniższą ceną: 6716.90 oferta z najwyższą ceną: 6716.90
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZTUMU
- Budowa budynku komunalnego mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Sztumie.
- Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Sztumskiego w 2025 roku
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 20 kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II"
- Opracowanie planu ogólnego Miasta i Gminy Sztum
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Uśnice, gmina Sztum na działce nr 190
więcej: przetargi w Sztumie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych wykorzystywanych przez członków ZRM.
- Dostawa leków programowych dla potrzeb Oddziału neurologicznego
- TP.D.AS.59.24 Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- Dostawa immunoglobulin, pasków do glukometrów, środków oftalmologicznych, różnych produktów leczniczych, produktów farmaceutycznych (...) podziale na 20 części.
- dostawa leku SEVOFLURANUM
- Dostawa immunoglobuliny - 98/TP/2024
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.