Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2014-10-10
Warszawa: Dostawa, instalacja oraz uruchomienie i regulacja elementów elektronicznych systemów zabezpieczeniowych w Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie w budynku przy al. Jerozolimskich 7.
Numer ogłoszenia: 214887 - 2014; data zamieszczenia: 10.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego , Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 599 80 48, faks +48 22 596 59 05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja oraz uruchomienie i regulacja elementów elektronicznych systemów zabezpieczeniowych w Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie w budynku przy al. Jerozolimskich 7..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, montaż, uruchomienie oraz regulacja urządzeń stanowiących elementy elektronicznych systemów zabezpieczeniowych zlokalizowanych w siedzibie Zamawiającego, Centrali BGK w Warszawie przy al. Jerozolimskich 7..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.33.00 - Instalacje bezpieczeństwa 35.12.10.00 - Urządzenia ochronne 80.61.00.00 - Szkolenie i symulacja w zakresie sprzętu bezpieczeństwa .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium na etapie składania ofert. Wadium przewidziane będzie w wysokości 10 000 zł. Szczegóły dotyczące wniesienia wadium będą określone w SIWZ.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się posiadaniem aktualnej koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz.1221 z późn. zm. Posiadanie przez przedsiębiorcę ważnego świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego wydanego przez ABW albo SKW zgodnie z Ustawą o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r. Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228 potwierdzającego zdolność do ochrony informacji niejawnych, lub w przypadku gdy przetwarzane są jedynie informacje o klauzuli zastrzeżone Posiadanie, zgodnie z Ustawą o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r. Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228, następujących dokumentów 1 Plan ochrony informacji niejawnych zatwierdzony przez kierownika jednostki organizacyjnej. 2 Instrukcję dotyczącą sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone w podległych komórkach organizacyjnych oraz zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony zatwierdzoną przez kierownika jednostki organizacyjnej. 3 Zatwierdzoną przez kierownika jednostki organizacyjnej dokumentację bezpieczeństwa teleinformatycznego dla systemu teleinformatycznego przeznaczonego do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać się doświadczeniem, w postaci: udokumentowanej realizacji w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 2 zakończonych kontraktów tożsamych przedmiotowo o wartości 250.000 brutto zrealizowanych dla Banków, przy czym Bank będzie rozumiany zgodnie z definicją zawartą wart. 2 ustawy z dnia 24 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe oraz art.5 ust. 2 pkt2 lit. c Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie potencjału kadrowego w postaci co najmniej 2 osób posiadających ważna legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochro-nie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz.1221 z późn. zm.) i ważne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie do dostępu do informacji opatrzonych klauzulą zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz1228).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w części III.3.1 niniejszego Ogłoszenia, Wykonawca musi dołączyć do oferty Potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia aktualnej koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. wraz ze wszystkimi decyzjami zmieniającymi jeżeli takie decyzje zostały wydane.W przypadku oferty składanej przez konsorcjum warunek spełniany indywidualnie. Potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopii ważnego świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego. W przypadku oferty składanej przez konsorcjum warunek spełniany łącznie. W przypadku oferty składanej przez konsorcjum warunek spełniany łącznie. lub Potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia strony tytułowej planu ochrony informacji niejawnych. Potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia strony tytułowej instrukcji dotyczącej sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone w podległych komórkach organizacyjnych oraz zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony. Potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia strony tytułowej dokumentacji bezpieczeństwa teleinformatycznego dla systemu teleinformatycznego przeznaczonego do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone: szczególnych wymagań bezpieczeństwa dla systemów teleinformatycznych, procedury bezpiecznej eksploatacji dla systemów teleinformatycznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w sposób spełnia nie spełnia. 2 Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 (słownie: pięciu) Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu. 3 Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5 Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców. 4 Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż pięciu 5 Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą liczbę punktów wynikającą z następujących zasad 4.1w przypadku określonym w pkt 4 powyżej, kwalifikacja na listę Wykonawców zaproszonych do składania ofert nastąpi na podstawie Wykazu zamówień podlegających punktacji uzupełnionego o zamówienia spełniające warunki określone w Sekcji III.3.2 niniejszego ogłoszenia, który to Wykaz Wykonawca przedłoży wraz z Wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Wzór Wykazu zamówień podlegających punktacji udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego Załącznik do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4.2.Zamawiający informuje, iż dyspozycja art. 26 ust. 3 Pzp nie ma zastosowania do żadnego z elementów przedmiotowego Wykazu, 4.3.Wykaz jest dokumentem składanym wyłącznie w celu ustalenia listy Wykonawców zaproszonych do składania ofert, 4.4.Wykaz składany w celu dokonania oceny punktowej jest niezależny od Wykazu doświadczenie składanego na potwierdzenie spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, 4.5.Zamawiający nie dopuszcza posłużenia się w Wykazie zamówień podlegających punktacji tymi samymi usługami, które zostały wskazane w Wykazie doświadczenie składanym na potwierdzenie spełniania warunków określonych w Sekcji III..3.2 II niniejszego ogłoszenia. 4.6.Zamawiający nie dopuszcza także w Wykazie zamówień podlegających punktacji by Wykonawca polegał na zasobach podmiotów trzecich, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. 4.7.na podstawie załączonego Wykazu zamówień podlegających punktacji Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty zgodnie z kryteriami i zasadami wskazanymi poniżej. 4.8.Za każde pojedyncze zamówienie wykazane w Wykazie zamówień podlegających punktacji spełniające wymagania określone w sekcji III.2.3.2, w części II Wiedza i doświadczenie w pkt 1 i 2, potwierdzone dowodem wskazującym, że zamówienie to zostało wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również jest wykonywane należycie, Zamawiający przyzna Wykonawcy 1 punkt. 4.9.Zamawiający zaprosi pierwszych pięciu Wykonawców, którzy uzyskają największą liczbę punktów. W przypadku, gdy po dokonaniu oceny w sposób określony wyżej, na ostatnim miejscu kwalifikującym Wykonawców do dalszego udziału w postępowaniu znajdzie się więcej niż 1 Wykonawca (dwóch lub większa liczba Wykonawca uzyska taką samą liczbę punktów) a liczba Wykonawców przewyższy 5, Zamawiający spośród wykonawców zajmujących równorzędne ostatnie miejsce wybierze Wykonawcę na podstawie łącznej wartości zamówień wykazanych w Wykazie zamówień podlegających punktacji i spełniających wymagania określone w sekcji III.2.3.2, w części II Wiedza i doświadczenie w pkt 1 i 2 niniejszego ogłoszenia. Dopuszczonych będzie maksymalnie 5 wykonawców spełniających wskazane warunki, na podstawie punktacji liczonej według następujących zasad za każdą dodatkową wykwalifikowaną osobę powyżej określonych wymagań 1 punkt, jednak maksymalnie można uzyskać 5 punktów. za każde zrealizowane zamówienie ponad określone w wymaganiach 2 punkty, jednak maksymalnie można uzyskać 10 punktów.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zostanie umieszczone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i obuwia ochronnego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Obsługa techniczna urządzeń i instalacji elektrycznych w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Usługa polegająca na mechanicznym sprzątaniu gruntu oraz utylizacji urobku na działce nr 89 z obrębu 1-08-24 położonej w Warszawie przy zbiegu ulic Poleczki, Tango, Wodzirejów i Poloneza
- Przebudowa ulicy Gibalskiego w ramach zadania "Modernizacja ulic na terenie Dzielnicy Wola - numer postępowania 33/ZP/25
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Kanał Mordy poprzez remont zastawki w km 1+874 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi polegającej na konserwacji i serwisowaniu/naprawach systemów zabezpieczeń i instalacji przeciwpożarowej na rzecz Prokuratury ...
- Modernizacja dachu budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Pęcherach, zlokalizowanego przy ul. Bolesława Chrobrego 83
więcej: Instalacje bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.