eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa, instalacja oraz uruchomienie i regulacja elementów elektronicznych systemów zabezpieczeniowych w Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie w budynku przy al. Jerozolimskich 7.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-10-10

Warszawa: Dostawa, instalacja oraz uruchomienie i regulacja elementów elektronicznych systemów zabezpieczeniowych w Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie w budynku przy al. Jerozolimskich 7.
Numer ogłoszenia: 214887 - 2014; data zamieszczenia: 10.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego , Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 599 80 48, faks +48 22 596 59 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja oraz uruchomienie i regulacja elementów elektronicznych systemów zabezpieczeniowych w Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie w budynku przy al. Jerozolimskich 7..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, montaż, uruchomienie oraz regulacja urządzeń stanowiących elementy elektronicznych systemów zabezpieczeniowych zlokalizowanych w siedzibie Zamawiającego, Centrali BGK w Warszawie przy al. Jerozolimskich 7..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.33.00 - Instalacje bezpieczeństwa 35.12.10.00 - Urządzenia ochronne 80.61.00.00 - Szkolenie i symulacja w zakresie sprzętu bezpieczeństwa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium na etapie składania ofert. Wadium przewidziane będzie w wysokości 10 000 zł. Szczegóły dotyczące wniesienia wadium będą określone w SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się posiadaniem aktualnej koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz.1221 z późn. zm. Posiadanie przez przedsiębiorcę ważnego świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego wydanego przez ABW albo SKW zgodnie z Ustawą o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r. Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228 potwierdzającego zdolność do ochrony informacji niejawnych, lub w przypadku gdy przetwarzane są jedynie informacje o klauzuli zastrzeżone Posiadanie, zgodnie z Ustawą o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r. Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228, następujących dokumentów 1 Plan ochrony informacji niejawnych zatwierdzony przez kierownika jednostki organizacyjnej. 2 Instrukcję dotyczącą sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone w podległych komórkach organizacyjnych oraz zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony zatwierdzoną przez kierownika jednostki organizacyjnej. 3 Zatwierdzoną przez kierownika jednostki organizacyjnej dokumentację bezpieczeństwa teleinformatycznego dla systemu teleinformatycznego przeznaczonego do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać się doświadczeniem, w postaci: udokumentowanej realizacji w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 2 zakończonych kontraktów tożsamych przedmiotowo o wartości 250.000 brutto zrealizowanych dla Banków, przy czym Bank będzie rozumiany zgodnie z definicją zawartą wart. 2 ustawy z dnia 24 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe oraz art.5 ust. 2 pkt2 lit. c Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie potencjału kadrowego w postaci co najmniej 2 osób posiadających ważna legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochro-nie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz.1221 z późn. zm.) i ważne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie do dostępu do informacji opatrzonych klauzulą zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz1228).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w części III.3.1 niniejszego Ogłoszenia, Wykonawca musi dołączyć do oferty Potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia aktualnej koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. wraz ze wszystkimi decyzjami zmieniającymi jeżeli takie decyzje zostały wydane.W przypadku oferty składanej przez konsorcjum warunek spełniany indywidualnie. Potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopii ważnego świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego. W przypadku oferty składanej przez konsorcjum warunek spełniany łącznie. W przypadku oferty składanej przez konsorcjum warunek spełniany łącznie. lub Potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia strony tytułowej planu ochrony informacji niejawnych. Potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia strony tytułowej instrukcji dotyczącej sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone w podległych komórkach organizacyjnych oraz zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony. Potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia strony tytułowej dokumentacji bezpieczeństwa teleinformatycznego dla systemu teleinformatycznego przeznaczonego do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone: szczególnych wymagań bezpieczeństwa dla systemów teleinformatycznych, procedury bezpiecznej eksploatacji dla systemów teleinformatycznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w sposób spełnia nie spełnia. 2 Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 (słownie: pięciu) Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu. 3 Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5 Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców. 4 Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż pięciu 5 Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą liczbę punktów wynikającą z następujących zasad 4.1w przypadku określonym w pkt 4 powyżej, kwalifikacja na listę Wykonawców zaproszonych do składania ofert nastąpi na podstawie Wykazu zamówień podlegających punktacji uzupełnionego o zamówienia spełniające warunki określone w Sekcji III.3.2 niniejszego ogłoszenia, który to Wykaz Wykonawca przedłoży wraz z Wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Wzór Wykazu zamówień podlegających punktacji udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego Załącznik do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4.2.Zamawiający informuje, iż dyspozycja art. 26 ust. 3 Pzp nie ma zastosowania do żadnego z elementów przedmiotowego Wykazu, 4.3.Wykaz jest dokumentem składanym wyłącznie w celu ustalenia listy Wykonawców zaproszonych do składania ofert, 4.4.Wykaz składany w celu dokonania oceny punktowej jest niezależny od Wykazu doświadczenie składanego na potwierdzenie spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, 4.5.Zamawiający nie dopuszcza posłużenia się w Wykazie zamówień podlegających punktacji tymi samymi usługami, które zostały wskazane w Wykazie doświadczenie składanym na potwierdzenie spełniania warunków określonych w Sekcji III..3.2 II niniejszego ogłoszenia. 4.6.Zamawiający nie dopuszcza także w Wykazie zamówień podlegających punktacji by Wykonawca polegał na zasobach podmiotów trzecich, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. 4.7.na podstawie załączonego Wykazu zamówień podlegających punktacji Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty zgodnie z kryteriami i zasadami wskazanymi poniżej. 4.8.Za każde pojedyncze zamówienie wykazane w Wykazie zamówień podlegających punktacji spełniające wymagania określone w sekcji III.2.3.2, w części II Wiedza i doświadczenie w pkt 1 i 2, potwierdzone dowodem wskazującym, że zamówienie to zostało wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również jest wykonywane należycie, Zamawiający przyzna Wykonawcy 1 punkt. 4.9.Zamawiający zaprosi pierwszych pięciu Wykonawców, którzy uzyskają największą liczbę punktów. W przypadku, gdy po dokonaniu oceny w sposób określony wyżej, na ostatnim miejscu kwalifikującym Wykonawców do dalszego udziału w postępowaniu znajdzie się więcej niż 1 Wykonawca (dwóch lub większa liczba Wykonawca uzyska taką samą liczbę punktów) a liczba Wykonawców przewyższy 5, Zamawiający spośród wykonawców zajmujących równorzędne ostatnie miejsce wybierze Wykonawcę na podstawie łącznej wartości zamówień wykazanych w Wykazie zamówień podlegających punktacji i spełniających wymagania określone w sekcji III.2.3.2, w części II Wiedza i doświadczenie w pkt 1 i 2 niniejszego ogłoszenia. Dopuszczonych będzie maksymalnie 5 wykonawców spełniających wskazane warunki, na podstawie punktacji liczonej według następujących zasad za każdą dodatkową wykwalifikowaną osobę powyżej określonych wymagań 1 punkt, jednak maksymalnie można uzyskać 5 punktów. za każde zrealizowane zamówienie ponad określone w wymaganiach 2 punkty, jednak maksymalnie można uzyskać 10 punktów.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zostanie umieszczone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.