Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2009-06-30
Bystrzyca K³odzka: Wymiana nawierzchni jezdnej i chodników przy Szkole Podstawowej nr 2
w Bystrzycy K³odzkiej
Numer og³oszenia: 214900 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szko³a Podstawowa Nr 2 , ul. Wojska Polskiego 68, 57-500 Bystrzyca K³odzka, woj. dolno¶l±skie, tel. 0-74 811 17 21, faks 0-74 811 42 11.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp2.bystrzycaklodzka.biuletyn.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: jednostka bud¿etowa samorz±du terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wymiana nawierzchni jezdnej i chodników przy Szkole Podstawowej nr 2 w Bystrzycy K³odzkiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Powierzchnia oko³o 700 m2 Zakres robót obejmuje: - Rozebranie starej nawierzchni - Utwardzenie placu kostk± betonow± brukow± gr. 8 cm i 6 cm - Roboty przygotowawcze i ziemne - Podbudowê t³uczniow± - Roboty towarzysz±ce Do Wykonawcy robót nale¿y ponadto: - Zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót - Uporz±dkowanie terenu po zakoñczeniu robót - Urz±dzenie zaplecza budowy.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyj±tkiem dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie przewidziano wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: Wykonawcy ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne musz± spe³niaæ ni¿ej wymienione warunki udzia³u w postêpowaniu: 1.Wykonawca musi posiadaæ uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci lub czynno¶ci w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia. 2.Wykonawca powinien spe³niaæ warunek nie podlegania wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ustawy a dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówieñ Publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 223 poz. 1655 z pó¼n. zm.). 3.Wykonawca winien z³o¿yæ O¶wiadczenie (sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SIWZ) o spe³nieniu warunku udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne - z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówieñ Publicznych. 4.Wykonawca winien posiadaæ niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponowaæ potencja³em technicznym a tak¿e osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany bêdzie ich ³±czny potencja³ techniczny i kadrowy oraz ³±czne kwalifikacje i do¶wiadczenia. 5.Wykonawca winien posiadaæ do¶wiadczenie w wykonywaniu robót budowlanych o charakterze i z³o¿ono¶ci porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia. 6.Wymagania dotycz±ce wnoszenia oferty wspólnej, przez dwa lub wiêcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spó³ki cywilne): a.Zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem Umowy w sprawie zamówienia publicznego, przed³o¿enia kopii umowy lub innego dokumentu stwierdzaj±cego i reguluj±cego wspó³pracê podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, potwierdzaj±cego zawarcie konsorcjum / spó³ki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jakie zosta³o zawarte konsorcjum nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia. b.Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, a pe³nomocnictwo / upowa¿nienie do pe³nienia takiej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z partnerów - winno byæ do³±czone do oferty. c.Oferta winna byæ podpisana przez ka¿dego partnera lub ustanowionego pe³nomocnika. d.Ustanowiony pe³nomocnik winien byæ upowa¿niony do zaci±gania zobowi±zañ i p³atno¶ci w imieniu ka¿dego partnera, na rzecz ka¿dego z partnerów oraz do wy³±cznego wystêpowania w realizacji przedmiotu umowy. 7.Podwykonawstwo: zamawiaj±cy dopuszcza udzia³ podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia. Ocena spe³nienia przedstawionych powy¿ej warunków zostanie dokonana wed³ug formu³y: spe³nia - nie spe³nia..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wykonawcy musz± dostarczyæ nastêpuj±ce dokumenty i za³±czniki: a.wype³niony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - wzór dokumentu stanowi Za³±cznik Nr 2 do SIWZ; b.wype³nione i podpisane o¶wiadczenie o spe³nieniu warunku udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówieñ publicznych z wykorzystaniem wzoru - wzór dokumentu stanowi Za³±cznik Nr 3 do SIWZ; c.wype³nione i podpisane upowa¿nienie do podpisania oferty (je¿eli dotyczy) z wykorzystaniem wzoru - wzór dokumentu stanowi Za³±cznik Nr 4 do SIWZ; d.parafowane przez Wykonawcê formularze projektu umowy z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 7 SIWZ; e.(dotyczy konsorcjum/spó³ka cywilna) wype³niony i podpisany (je¿eli dotyczy) wykaz podmiotów, które bêd± wykonywaæ zamówienie z wykorzystaniem wzoru - wzór dokumentu stanowi Za³±cznik Nr 8 do SIWZ oraz wype³nione i podpisane O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - wzór dokumentu stanowi za³±cznik Nr 8A do SIWZ; f.wype³nione i podpisane kosztorysy ofertowe, sporz±dzone zgodnie z przedmiarami robót. Kosztorys ofertowy musi zawieraæ tabelê elementów scalonych. 2.W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci objêtych przedmiotem zamówienia do oferty nale¿y do³±czyæ nastêpuj±ce dokumenty: a.aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert (w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia) - w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców w ofercie musz± byæ z³o¿one przedmiotowe dokumenty dla ka¿dego z nich). b.upowa¿nienia osób podpisuj±cych ofertê (je¿eli oferta nie jest podpisana przez osoby wymienione w pkt a.) do podejmowania zobowi±zañ w imieniu Wykonawcy sk³adaj±cego ofertê, o ile nie wynikaj± one z przepisów prawa lub innych dokumentów (upowa¿nienie musi byæ podpisane przez osobê lub osoby figuruj±ce w dokumencie, o którym mowa w pkt a); 3.W celu potwierdzenia spe³nienia warunku o nie podleganiu Wykonawców wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ustawy a dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówieñ Publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 223 poz. 1655) Wykonawcy zobowi±zani s± przed³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty: a.aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego albo równowa¿ne za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówieñ Publicznych, wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert - w przypadku wspólnego ubiegania siê o niniejsze zamówienie dwóch lub wiêcej Wykonawców w ofercie musz± byæ z³o¿one przedmiotowe dokumenty dla ka¿dego z nich; b.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 P.z.p. wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert (je¿eli dotyczy) - w przypadku wspólnego ubiegania siê o niniejsze zamówienie dwóch lub wiêcej Wykonawców w ofercie musz± byæ z³o¿one przedmiotowe dokumenty dla ka¿dego z nich; c.Orygina³ za¶wiadczenia z w³a¶ciwego Urzêdu Skarbowego oraz Zak³adu Ubezpieczeñ spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego, potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert (lub potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em kserokopia dokumentu). 4.W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz potencja³ techniczny a tak¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia Wykonawca winien przed³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany bêdzie ich ³±czny potencja³ techniczny i kadrowy oraz ³±czne kwalifikacje i do¶wiadczenia): a.wype³niony i podpisany wzór wykazu wykonanych robót budowlanych z wykorzystaniem wzoru - Za³±cznik Nr 5 do SIWZ. Wykonawca musi w za³±czniku tym wykazaæ, ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie (przed dniem opublikowania Og³oszenia o zamówieniu na stronie Urzêdu Zamówieñ Publicznych) jako wykonawca generalny, analogicznej roboty budowlanej o warto¶ci zamówienia brutto min. 80 000 PLN. W za³±czniku nale¿y podaæ warto¶ci, daty i miejsca wykonania tych robót oraz za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie (referencje) - min. 1 szt. Minimalna kwota 80 000,00 PLN brutto musi dotyczyæ jednej analogicznej roboty budowlanej, tzn. nie mo¿e stanowiæ kwoty zbiorczej kilku oddzielnych zadañ inwestycyjnych. b.wype³niony i podpisany Wykaz personelu - Kierownik budowy, z wykorzystaniem wzoru - wzór dokumentu stanowi Za³±cznik Nr 6 do SIWZ; Do dokumentu nale¿y do³±czyæ odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami wchodz±cymi w sk³ad niniejszego zamówienia. Ponadto aktualne ubezpieczenie o.c. tej osoby, je¿eli powy¿sze nie wynika z za¶wiadczenia przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa, aktualny dokument potwierdzaj±cy przynale¿no¶æ do Izby In¿ynierów Budownictwa. c.wype³niony za³±cznik Nr 9 do SIWZ pt. Rodzaj prac, jakie wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom. Brak wskazania z góry w ofercie czê¶ci zamówienia realizowanej przez Podwykonawców eliminuje mo¿liwo¶æ ubiegania siê Wykonawcy o tak± zgodê przy zawarciu umowy. Do zwarcia przez Wykonawcê umowy z podwykonawc± wymagana jest pisemna zgoda Zamawiaj±cego. Ilo¶æ robót, które Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom nie mo¿e przekroczyæ 50 % robót stanowi±cych przedmiot zamówienia. 5.W przypadku wnoszenia oferty wspólnej, przez dwa lub wiêcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spó³ki cywilne) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, a pe³nomocnictwo / upowa¿nienie do pe³nienia takiej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z partnerów - winno byæ do³±czone do oferty. Oferta winna byæ podpisana przez ka¿dego partnera lub ustanowionego pe³nomocnika. Oferta taka winna zawieraæ wszystkie dokumenty, o¶wiadczenia, i informacje wymienione w punkcie 1b, 2a, 3a, 3b, 3c dla ka¿dego z partnerów z osobna, pozosta³e za¶ dokumenty sk³adane s± wspólnie. 6.Dokumenty wymagane od wykonawców maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 6.1. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2a, 3b, 3c sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, stwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a. nie otwarto jego likwidacji lub upad³o¶ci, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienia, c. nie zalega z uiszczeniem podatków, op³at; lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 6.2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3a - sk³ada za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych; 6.3. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1. litera a. i c. oraz pkt 6.2. powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 6.1. litera b. powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert 6.4. Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 6.1. i 6.2. zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem , w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 6.3. stosuje siê odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp2.bystrzycaklodzka.biuletyn.net.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szko³a Podstawowa nr 2
57 - 500 Bystrzyca K³odzka
ul. Wojska Polskiego 68
Sekretariat szko³y w godz. 9.00 - 13.00.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Szko³a Podstawowa nr 2 57 - 500 Bystrzyca K³odzka ul. Wojska Polskiego 68 Sekretariat szko³y.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYSTRZYCY K£ODZKIEJ
- Bie¿±ce utrzymanie dróg le¶nych i wykonanie szlaków zrywkowych w 2025 r
- Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na remoncie budynków Przedszkola nr 2 w Bystrzycy K³odzkiej z podzia³em na zadania
- Remont cz±stkowy dróg o nawierzchni nieulepszonej - t³uczniowej na terenie Miasta i Gminy Bystrzyca K³odzka w 2025 roku.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnie¼nie
- Roboty budowlane i nasadzenia zieleni wraz z pielêgnacj± w 2026r., zwi±zanych z realizacj± zadania pn.: "Plac Sikorskiego - zielone podwórko w sercu Krakowa!", w ramach BO dzielnic edycja X
- Remont drogi gminnej nr 113063E w miejscowo¶ci Niemg³owy - etap I
- Doposa¿enie placu zabaw przy Samorz±dowym ¯³obku "Brzozowy gaik" w Jajkowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Sportowej w Strzegowie
- Budowa toru dla rowerzystów i rolkarzy - pumptrack w £êczycy
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.