Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-19
Wrocław: Dostawa, montaż i uruchomienie Mobilnych komór rewerbercyjnych dla Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej
Numer ogłoszenia: 214915 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska Wydział Elektroniki , Wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3203574, faks 071 3203574.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpr.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie Mobilnych komór rewerbercyjnych dla Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomienie Mobilnych komór rewerbercyjnych dla Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej umożliwiających prowadzenie pomiarów emisji zaburzeń elektromagnetycznych, badań odporności na pola elektromagnetyczne wysokiej częstotliwości oraz badań skuteczności ekranowania w zakresie częstotliwości od 1 GHz do 40 GHz. Zamówienie składa się z 2 zadań:.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.97.00.00 - Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność gospodarczą w oparciu o wpis do Krajowego Rejestru Sadowego lub ewidencji gospodarczej. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. muszą wykazać się co najmniej trzema dostawami urządzeń wykorzystywanych w badaniach kompatybilności elektromagnetycznej o wartości minimum 100 tys.zł, wykonanymi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (załącznik nr 4 do SIWZ). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy o prawie ubiegania się o zamówienie publiczne według art. 22 ust. 1 ustawy (zał. nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. (zał. nr 3 do SIWZ). 4. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ). 5. Dodatkowo w przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej należy załączyć kopie umowy. W przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej lub konsorcjum należy określić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi spełniać warunki, o których mowa w pkt VI.9 SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 5. Biuro Koordynatora ds Zamówień Publicznych Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej, ul. Janiszewskiego 7/9, 50-370 Wrocław, budynek C-5 pok. 107.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 11:30, miejsce: 5. Biuro Koordynatora ds Zamówień Publicznych Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej, ul. Janiszewskiego 7/9, 50-370 Wrocław, budynek C-5 pok. 107.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt.: Barierowe materiały nowej generacji, chroniące człowieka przed szkodliwym działaniem środowiska nr POIG 01.03.01-00-006/08 realizowany w ramach programu Innowacyjna Gospodarka Priorytet 1. Badania i Rozwój nowoczesnych technologii, Działanie 1.3. Wsparcie projektów B+R na rzecz przedsiębiorców realizowanych przez jednostki naukowe, Poddziałanie 1.3.1 Projekty rozwojowe..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa, montaż i uruchomienie wolnostojącej mobilnej małej komory rewerberacyjnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomienie wolnostojącej mobilnej małej komory rewerberacyjnej (kabiny ekranowanej, wyposażonych w sterowane obrotowe mieszadła) do pomiarów skuteczności ekranowania materiałów tekstylnych i obudów. Na potrzeby projektu.: Barierowe materiały nowej generacji, chroniące człowieka przed szkodliwym działaniem środowiska nr POIG 01.03.01-00-006/08..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.97.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa, montaż i uruchomienie wolnostojącej mobilnej małej komory rewerberacyjnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomienie wolnostojącej mobilnej małej komory rewerberacyjnej (kabiny ekranowanej, wyposażonych w sterowane obrotowe mieszadła) do badania kompatybilności elektromagnetycznej urządzeń i systemów bezprzewodowych. Na potrzeby Projektu Badawczego Zamawianego zlec.38-005-4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.97.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.