Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-15
Oleśnica: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach projektu AKTYWNI I SAMODZIELNI współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, działanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
Numer ogłoszenia: 214933 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy , ul. Słowackiego 10, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 71 314 01 48, faks 71 314 01 74.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach projektu AKTYWNI I SAMODZIELNI współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, działanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu Aktywni i samodzielni, skierowanych przez PCPR o następującej tematyce: Część I Szkolenie Operator wózków jezdniowych z uprawnieniami UDT lub TÜV a)ilość osób do przeszkolenia - 21 b)minimalna liczba godzin szkolenia - 67 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) c)maksymalny okres trwania szkolenia - 3 tygodnie d)miejsce realizacji szkolenia - Oleśnica Część II Szkolenie Obsługa kasy fiskalnej, terminali kart płatniczych i komputerowych systemów sprzedaży a)ilość osób do przeszkolenia - 12 b)minimalna liczba godzin szkolenia - 35 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) c)maksymalny okres trwania szkolenia - 2 tygodnie d)miejsce realizacji szkolenia - Oleśnica Część III Szkolenie Specjalista ds. kadr i płac a)ilość osób do przeszkolenia - 6 b)minimalna liczba godzin szkolenia - 100 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) c)maksymalny okres trwania szkolenia - 5 tygodni d)miejsce realizacji szkolenia - Oleśnica Część IV Szkolenie Wizaż i stylizacja paznokci a)ilość osób do przeszkolenia - 6 b)minimalna liczba godzin szkolenia - 100 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) c)maksymalny okres trwania szkolenia - 5 tygodni d)miejsce realizacji szkolenia - Oleśnica Część V Szkolenie Operator koparko - ładowarki a)ilość osób do przeszkolenia - 5 b)minimalna liczba godzin szkolenia - 202 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) c)maksymalny czas trwania szkolenia - 8 tygodni d)miejsce realizacji szkolenia - Oleśnica Część VI Szkolenie Operator koparki a) ilość osób do przeszkolenia - 1 b) minimalna liczba godzin szkolenia - 202 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) c)maksymalny czas trwania szkolenia - 8 tygodni d)miejsce realizacji szkolenia - Oleśnica Część VII Szkolenie Florysta z elementami zdobienia przedmiotów techniką decoupage a)ilość osób do przeszkolenia - 10 b)minimalna liczba godzin szkolenia - 100 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) c)maksymalny okres trwania szkolenia - 5 tygodni d)miejsce realizacji szkolenia - Oleśnica Część VIII Szkolenie Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych a)ilość osób do przeszkolenia - 6 b)minimalna liczba godzin szkolenia - 120 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) c)maksymalny czas trwania szkolenia - 6 tygodni d)miejsce realizacji szkolenia - zajęcia teoretyczne - Oleśnica, zajęcia praktyczne - powiat oleśnicki Część IX Szkolenie Pracownik ochrony fizycznej z licencją I stopnia a)ilość osób do przeszkolenia - 3 b)minimalna liczba godzin szkolenia - 210 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) c)maksymalny czas trwania szkolenia - 8 tygodni d)miejsce realizacji szkolenia - Oleśnica e)Zakres szkolenia musi spełniać wymogi określone w rozporządzeniu MSWiA z dnia 7 sierpnia 1998 r. w sprawie rodzajów dyplomów i świadectw wydawanych przez szkoły i inne placówki oświatowe, które potwierdzają uzyskanie specjalistycznych kwalifikacji w zakresie ochrony osób i mienia, minimalnego zakresu programów kursów pracowników ochrony fizycznej pierwszego i drugiego stopnia oraz zakresu obowiązujących tematów egzaminów i trybu ich składania, składu komisji egzaminacyjnej i sposobu przeprowadzania egzaminu. Część X Szkolenie Koszykarz - plecionkarz a)ilość osób do przeszkolenia - 7 b)minimalna liczba godzin szkolenia - 100 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) c)maksymalny czas trwania szkolenia - 4 tygodnie d)miejsce realizacji szkolenia - Ostrowina Część XI Szkolenie Zdobienie przedmiotów techniką decoupage z elementami tworzenia biżuterii a)ilość osób do przeszkolenia - 10 b)minimalna liczba godzin szkolenia - 100 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) c)maksymalny czas trwania szkolenia - 4 tygodnie d)miejsce realizacji szkolenia : Ostrowina Część XII Szkolenie Operator podnośnika koszowego e)ilość osób do przeszkolenia - 1 f)minimalna liczba godzin szkolenia - 35 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) g)maksymalny czas trwania szkolenia - 2 tygodnie h)miejsce realizacji szkolenia - zajęcia teoretyczne - Oleśnica, zajęcia praktyczne - powiat oleśnicki Część XIII Szkolenie Operator maszyn CNC a)ilość osób do przeszkolenia - 1 b)minimalna liczba godzin szkolenia - 100 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) c)maksymalny czas trwania szkolenia - 5 tygodni d)miejsce realizacji szkolenia - Oleśnica, Wrocław Część XIV Szkolenie Masaż klasyczny a)ilość osób do przeszkolenia - 1 b)minimalna liczba godzin szkolenia - 35 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) c)maksymalny czas trwania szkolenia - 5 tygodni d)miejsce realizacji szkolenia - zajęcia teoretyczne - Oleśnica, Wrocław Część XV Szkolenie Kurs drenażu limfatycznego a)ilość osób do przeszkolenia - 1 b)minimalna liczba godzin szkolenia - 35 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) c)maksymalny czas trwania szkolenia - 5 tygodni d)miejsce realizacji szkolenia - zajęcia teoretyczne - Oleśnica, Wrocław.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli wykonawca przedstawi: a)Oświadczenie o posiadaniu Aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy - dotyczy wszystkich części zamówienia, b)Kserokopię Certyfikatu wydanego przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach, potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia szkoleń oraz wydawania zaświadczeń z zakresu Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym- dotyczy 1 części zamówienia c)Kserokopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia szkoleń z zakresu Operator koparko-ładowarki wydanego przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, potwierdzających spełnienie wymagań określonych w paragrafie 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U z 2001, Nr 118, poz.1263) - dotyczy 5 części zamówienia. d)Kserokopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia szkoleń z zakresu Operator koparki, wydanego przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, potwierdzających spełnienie wymagań określonych w paragrafie 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U z 2001, Nr 118, poz.1263) - dotyczy 6 części zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże do każdej części zamówienia zorganizowanie minimum 1 szkolenia dla grupy co najmniej 5 osobowej, w ciągu ostatnich 3 lat a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w okresie prowadzenia działalności, o kierunku zgodnym z częścią zamówienia ( załącznik nr 5 do SIWZ) oraz przedstawi do każdej części zamówienia min. 1 referencję potwierdzającą należyte wykonanie usługi. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu potencjału technicznego umożliwiającego realizację zamówienia(załącznik nr 3 do SIWZ) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca: a)przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ), osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia powinny posiadać wykształcenie wyższe, w przypadku osób realizujących zajęcia praktyczne dopuszcza się posiadanie wykształcenia średniego lub zawodowego, pod warunkiem posiadania odpowiednich uprawnień do prowadzenia zajęć i minimum 5 letniego doświadczenia w prowadzeniu zajęć o tym samym charakterze b)złoży oświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień przez osoby wskazane do realizacji zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ) Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli wykonawca złoży oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ) Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)Oświadczenie o posiadaniu Aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy - dotyczy wszystkich części zamówienia, b)Kserokopię Certyfikatu wydanego przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach, potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia szkoleń oraz wydawania zaświadczeń z zakresu Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym- dotyczy 1 części zamówienia c)Kserokopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia szkoleń z zakresu Operator koparko-ładowarki wydanego przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, potwierdzających spełnienie wymagań określonych w paragrafie 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U z 2001, Nr 118, poz.1263) - dotyczy 5 części zamówienia. d)Kserokopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia szkoleń z zakresu Operator koparki , wydanego przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, potwierdzających spełnienie wymagań określonych w paragrafie 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U z 2001, Nr 118, poz.1263) - dotyczy 6 części zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - certyfikat jakości usług szkoleniowych lub akredytacja kuratora oswiaty - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i dopuszczalne są zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na następujących warunkach: 1)warunki istotne, w szczególności: a)opisane w § 2 ust. 5, i 6 i 7 oraz § 3 ust.2 umowy, b)zmiany harmonogramu szkolenia, mające wpływ na termin wykonania umowy i łączny czas trwania szkolenia w tygodniach, c)zmiana miejsca szkolenia, d)zmiana osób prowadzących szkolenie. 2)warunki nieistotne, w szczególności: a)zmiany harmonogramu szkolenia, inne niż opisane w pkt. 1 b)wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych, c)zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.), d)zmiany osób wykonujących i nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy, e)zmiany rachunku bankowego, f)zmiany obowiązujących przepisów prawa, g)inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat-olesnicki.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy ul. Słowackiego 10, 56-400 Oleśnica..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy ul. Słowackiego 10, 56-400 Oleśnica, pok. nr 107 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Aktywni i samodzielni jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.2 programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- USŁUGA ODBIORU, PRZEWOZU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Oleśnicy w 2025 roku
- Sprzątanie dróg powiatowych położonych na terenie miasta Oleśnica w 2025 r.
- Utrzymanie zieleni na terenach zarządzanych przez Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy w okresie 01.03.2025 do 31.12.2025 r.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa DW 757 w m. Strzelce
- Dostawa bonów żywieniowych na posiłki profilaktyczne dla pracowników Nadleśnictwa Oleśnica Śląska.
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.