eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WasilkówOdśnieżanie i usuwanie śliskości na jezdniach dróg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-05

Wasilków: Odśnieżanie i usuwanie śliskości na jezdniach dróg
Numer ogłoszenia: 214944 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wasilków reprezentowana przez Burmistrza Wasilkowa , ul. Białostocka 7, 16-010 Wasilków, woj. podlaskie, tel. 085 7185400 w. 21, fax. 085 7185400 w.21.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.wasilkow.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie i usuwanie śliskości na jezdniach dróg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i usuwanie śliskości na jezdniach dróg na terenie miasta i gminy Wasilków. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części. Część I obejmuje 26650 m dróg, część II: 26100 m, część III: 17750 m, część IV: 15400 m i część V: 20000 m..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który: - spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/ ustawy, - posiada do pierwszego zadania na własność lub w leasingu 3 zestawy odśnieżająco-posypujące tzn. pojazd z pługiem i piaskarką lub pługopiaskarkę wraz z obsługą, a do pozostałych zadań po 2 zestawy i to udokumentuje, - do wykonania całości zamówienia zatrudnia własnych pracowników, - w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządził zamawiającemu szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o dostarczone dokumenty wymienione w punkcie poniżej niniejszego ogłoszenia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda oprócz wniosku również: - w formie oryginału: 1) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 2) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 3) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, 4) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wasilkow.pl/?event=kategoria&id=120.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wasilkowie, 16-010 Wasilków, ul. Białostocka 7, pok. nr 23..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Wasilkowie, 16-010 Wasilków, ul. Białostocka 7, pok. nr 14 - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi główne. Długość 26650 m..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część ulic w Wasilkowie, ulice w Jurowcach, drogi w Sielachowskich i Osowiczach. Długość 26100 m..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozostała część ulic w Wasilkowie i ulice w Nowodworcach. Długość 17750 m..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ulice w Studziankach, drogi w Dąbrówkach, Małogrusce, Horodniance i kolonii Horodnianka oraz drogi Studzianki - Horodnianka, Studzianki - Ożynnik. Długość 15400 m..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi w Rybnikach, Wólce Przedmieście, Wólce Poduchownej, Sochoniach, Katrynce, kol. Zaścianek i kol. Zalesie oraz droga Wólka Przedmieście - Rybniki. Długość 20000 m..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.