To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-08
Ogłoszenie nr 21494 - 2017 z dnia 2017-02-08 r.
Szczecin: Kompleksowa obsługa serwisowa kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 3322
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny
14384000000, ul.
ul. Energetyków
55,
70952
Szczecin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
914 805 500, faks
914 805 801, e-mail
ic-szczecin@szc.mofnet.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szczecin.scelna.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa obsługa serwisowa kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa serwisowa polegająca na wykonywaniu konserwacji i napraw kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z wymianą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, mających na celu zapewnienie stałej sprawności urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, w szczególności utrzymanie czystości wykonywanych kopii,wydruków na całej powierzchni białej kartki. 2. Kompleksową obsługą serwisową objęte zostaną kserokopiarki, drukarki i urządzenia wielofunkcyjne zlokalizowane na obszarze właściwości Izby Celnej w Szczecinie, Urzędu Celnego w Szczecinie i Urzędu Celnego w Koszalinie o następujących modelach: Toshiba e-studio 167 - 12 szt., (dodatkowo prawo opcji 2 szt.) Toshiba e-studio 237 - 3 szt., (dodatkowo prawo opcji 1 szt.) Toshiba e-studio 182 - 12 szt.,(dodatkowo prawo opcji 2 szt.) Xerox WC 5765 - 5 szt. Kyocera Mita 1620 - 6 szt., Xerox Phaser 3435DN - 15 szt., Kyocera Mita 1635 - 7 szt., Kyocera Mita 2050 - 5 szt., Kyocera Mita 3040 - 2 szt., Kyocera FS-6525MFP - 2 szt., Kyocera Taskalfa 5501i - 4 szt., Olivetti d-copia 200MF - 1 szt., Olivetti d-copia 16MF - 1 szt., Brother MFC-7440N - ( tylko prawo opcji 1 szt.) HP LaserJet M3027x Multifunction - 5 szt., HP Color LaserJet 2600n - 1 szt., HP LaserJet P2055DN - 7 szt. Samsung SCX-4828FN - 4 szt., Samsung ML-2251N - 6 szt., (dodatkowo prawo opcji 6 szt.) Samsung ML-4050ND - 9 szt., (dodatkowo prawo opcji 1 szt.) Samsung ML-3051ND - 12 szt., (dodatkowo prawo opcji 3 szt.) Samsung CLP-320N - 2 szt., Samsung SCX-5637FR - 4 szt., Samsung CLP-365W - 2 szt., Lexmark C782DN - 2 szt., Lexmark T654dn - 7 szt., Lexmark X466de - 1 szt., Lexmark E360dn - 17 szt., Lexmark x738DTE - 2 szt., Lexmark X736de - 2 szt., Lexmark MS410DN - 9 szt., (dodatkowo prawo opcji 1 szt.) Lexmark X364DN - 2 szt., Lexmark X748de - 2 szt., Rex Rotary MP6000 - 3 szt., Nashuatec MP6001SP - 1 szt., Nashuatec SPC 252 - 1 szt., Printronix P5205B - 1 szt. Ricoh MP201SPF - 2 szt., Ricoh MP2352SP - 3 szt., Ricoh Aficio MP6001SP - 2 szt. 3. Wykaz kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych przez Zamawiającego, zawierający miejsce eksploatacji, datę przyjęcia do użytkowania, stan licznika na dzień 01.11.2016r. oraz średnią miesięczną ilość wykonywanych kopii, wydruków stanowią załączniki nr 1 i 1a do SIWZ. 4. Kompleksowa obsługa serwisowa obejmuje: a) przeglądy i czynności konserwacyjne, b) wymianę wszelkich materiałów eksploatacyjnych (z wyjątkiem papieru) oraz części zamiennych, c) dostarczanie w czasie trwania umowy tonerów w ilości wynikającej z liczby wykonanych kopii, d) wykonywanie napraw urządzeń, e) dokonywanie wpisów do ewidencji pracy urządzenia, f) dojazdy pracownika serwisu do miejsca zainstalowania urządzenia, g) odbiór we własnym zakresie zużytych części zamiennych i tonerów w celu ich zagospodarowania, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, h) wykonanie innych czynności gwarantujących ciągłą, sprawną pracę urządzeń. 5. Dodatkowo zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. Zamawiający, w trakcie trwania umowy, może włączyć do użytkowania kserokopiarki, drukarki bądź urządzenia wielofunkcyjne oznaczone w wykazie stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ jako "prawo opcji". Wykonawca zobowiązany jest do objęcia czynnościami serwisowymi maszyny od dnia wskazanego przez Zamawiającego. 6. Kompleksowa obsługa serwisowa rozliczana będzie dla każdego z urządzeń na podstawie miesięcznego ryczałtu, weryfikowanego po upływie 3 miesięcy faktyczną ilością wykonanych przez dane urządzenie kopii,wydruków w tym okresie. 7. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określają istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy stanowiące XXIII część SIWZ. 8. Wykazana w Formularzu ofertowym szacunkowa ilość kopii, wydruków dla każdego modelu urządzenia została podana wyłącznie w celu obliczenia wartości oferty i nie jest wielkością zobowiązującą Zamawiającego. 9. W oparciu o przepis art. 29 ust. 3a pzp Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy zatrudniania w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 ze zm.), co najmniej 2 osób na pełne etaty, wykonujących czynności serwisowe kserokopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50313100-3
Dodatkowe kody CPV:
50313200-4,
50323200-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT128643.07 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 130406.67 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Bezgotówkowe tankowanie paliwa w pojazdach ZDiTM w Szczecinie.
- Rozbiórka ruin budynku gospodarczego znajdującego się na działce nr 17/44 obręb Niesporowice, gmina Pełczyce, powiat choszczeński - postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr SZC.WO.260.28.2024
- Wykonanie usługi leśnej trzebieży późnej drzewostanów w Lipniku
- Dostawa wyposażenia meblowego do siedziby Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości Zarząd w Szczecinie
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.