eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ObornikiBudowa ulicz Wodnej w Obornikach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-12

Oborniki: Budowa ulicz Wodnej w Obornikach
Numer ogłoszenia: 214999 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach , ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 6559100; 6559133, fax. 061 6559101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicz Wodnej w Obornikach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Budowa jezdni ulicy Wodnej w Obornikach obejmuje odcinek o długości 0,211 km. Początek robót-umowny km 0+000 do km 0+211. 2)Pas ulicy ma szerokość od 8,55 m do 8,35 m. Teren przyległy to zabudowa zwarta. 3)Ulica Wodna rozpoczyna się na krawędzi ulicy Obrzyckiej i kończy placem do zawracania. 4)Założono następujące parametry techniczne: a)klasa techniczna drogi - D, b)kategoria ruchu KR-2, c)grunt podłoża G2 (wysadzinowy). 5)Dla istniejącego i prognozowanego ruchu pieszego i samochodowego przyjęto: a)ulica jako ciąg pieszo - jezdny o szerokości: ścieżka jezdna 5,00 m, ścieżki piesze 2 x 1,50 m. b)plac do zawracania 12,50 m x 12,50 m, c)jezdnia o przekroju wklęsłym. 6)Dla przebudowywanego odcinka drogi przyjęto następującą technologię: a)nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm układanej na podsypce cementowo - piaskowej o grubości 5 cm, kostka brukowa typ CEGIEŁKA koloru szarego na ciągu jezdnym, kostka brukowa typ CEGIEŁKA koloru brązowego i żółtego na ścieżkach pieszych, pasy bezpieczeństwa szerokości 20 cm z kostki czerwonej. b)podbudowa zasadnicza grubości 18 cm z chudego betonu o Rm = 6,00 - 9,00 Mpa, c)podbudowa pomocnicza (warstwa odcinająca od podłoża) grubości 10 cm z chudego betonu o Rm = 1,5 - 2,5 Mpa, d)ograniczenie obrzeżami 8x30 wtopionymi w liniach rozgraniczających. 7)Odprowadzenie wody deszczowej zabezpieczy spadek poprzeczny . a)kolektor z rur PVC fi 250 - 101,00 m, b)studnie rewizyjne fi 1000 - 3 szt. c)studnie wpustowe fi 500 - 3 szt. d)osadniki o pojemności 2,5 m3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Złożą ofertę i zaakceptują istotne postanowienia umowy. 2)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 3)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 12.09.2008 r., wykonali minimum dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty drogowe o wartości każdej z robót min. 400.000,00 zł netto. 5)Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a)kierownik budowy - min. 1 osoba mająca min. 5-letnie doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu robót o porównywalnym profilu technicznym, posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub innej pokrewnej, w zakresie kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, b)pozostałe osoby (operatorzy maszyn budowlanych, pracownicy wykwalifikowani, pracownicy niewykwalifikowani, kierowcy itp.) - min. 8 osób mających min. 3-letnie doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu robót o porównywalnym profilu technicznym, posiadający odpowiednie uprawnienia oraz przeszkolenie w zakresie bhp. 6)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 400.000,00 zł (lub jej równowartość)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1)Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 specyfikacji). 2)Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót przedłożony przez Zamawiającego, zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót, który stanowi załącznik Dokumentacji projektowej (Załącznik nr 5 SIWZ). Szczegółowe wymagania dotyczące sporządzenia kosztorysu ofertowego określa Dział VI ustęp 3 specyfikacji. 3)Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ustęp 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 specyfikacji). 4)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 12.09.2008 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 3 specyfikacji). Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót (np. referencje, listy polecające, protokoły odbioru robót) muszą zawierać następujące dane: nazwę Zamawiającego, nazwę Wykonawcy robót, rodzaj wykonanych robót oraz charakterystyczne dane techniczne (np. długość, powierzchnia, kubatura, ilość), wartość wykonanego zamówienia, ocenę czy zamówienie wykonano z należytą starannością, identyfikacja oraz podpis osoby upoważnionej do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego. 6)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 4 specyfikacji). 7)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (dotyczy kierownika budowy i kierowników robót): a)decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie m.in. kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, b)zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, c)zaświadczenie potwierdzające wpis do centralnego rejestru Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (jeżeli decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych wymaga niniejszego wpisu). 8)Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oborniki.pl-bip.oborniki.pl-.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Obornikach ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, Wydział Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Funduszy, pokój nr 219, II piętro..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 01.11.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.