Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-09
Tychy: Usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Urzędu Skarbowego w Tychach przy al. Niepodległości 60 oraz konwojowania wartości pieniężnych i obsługi centrali telefonicznej - OL-1/251-164/12
Numer ogłoszenia: 215017 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Tychach , al. Niepodległości 60, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3251100, faks 032 3251159.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Urzędu Skarbowego w Tychach przy al. Niepodległości 60 oraz konwojowania wartości pieniężnych i obsługi centrali telefonicznej - OL-1/251-164/12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegająca na całodobowej ochronie obiektu, siedziby Urzędu Skarbowego w Tychach , budynek biurowy 7-mio kondygnacyjny , jednoobiektowy.Budynek Urzędu Skarbowego zajmuje powierzchnię gruntu 865 m2. Obiekt stanowi budynek podpiwniczony, siedmiokondygnacyjny, ( parter i 6 pięter , powyżej VI p. maszynownia dźwigu osobowego) o powierzchni całkowitej 3903,8 m2. Obiekt musi być chroniony w sposób ciągły przez cały rok , również we wszystkie dni wolne od pracy, w systemie dwuzmianowym w ciągu każdej doby, przy jednoczesnym zapewnieniu reakcji grupy interwencyjnej w czasie do 10 minut, od powiadomienia pracownika ochrony. Ochronę Urzędu sprawować może jedynie koncesjonowany podmiot świadczący usługi w zakresie ochrony osób i mienia, spełniający wymogi określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia ( tekst jednolity Dz U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm. ). Pracownicy ochrony przydzieleni do pracy w tut. Urzędzie, w przypadku udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego, mają bezwzględny obowiązek posiadania co najmniej licencji pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia . Ochrona obiektu realizowana będzie zgodnie z postanowieniami Instrukcji Pełnienia Służby, zasady organizacji i wykonywania ochrony jednostki dla Urzędu Skarbowego w Tychach . Świadczone usługi będą wykonywane: codziennie ( dni robocze (od poniedziałku do piątku ), sobota , niedziela i święta oraz dni wolne od pracy) , całodobowo , przez jednego pracownika ochrony. Zadania dla pracowników ochrony ( ogólne ) : a) strzeżenie przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem mienia Urzędu, b) ustalanie uprawnień do przebywania w ochranianych budynkach oraz legitymowanie osób, w celu ustalenia ich tożsamości, c) wezwanie osób do opuszczenia ochranianych budynków w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na ich terenie albo stwierdzenia zakłócania porządku, d) ujęcie osób stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub nietykalności osobistej, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji, e) stosowanie środków przymusu bezpośredniego, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity z 2005 r. Dz. U. Nr 145, poz. 1221 z późniejszymi zmianami), w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparcia ataku na pracownika ochrony, f) podejmowanie interwencji w razie zagrożenia mienia lub naruszenia porządku, bezpieczeństwa pracowników Zamawiającego lub petentów, g) kontrola pomieszczeń i mienia ruchomego poprzez obchody wewnętrzne ze szczególnym uwzględnieniem miejsc narażonych na włamanie, zniszczenie, kradzież, sprawdzenie korytarzy i pomieszczeń ogólnodostępnych pod kątem: nie pozostania w obiekcie osób nieuprawnionych w szczególności po godzinach pracy Urzędu; nie pozostawienia przedmiotów budzących podejrzenia wybuchu, pożaru itp.; czy nie występują objawy awarii wodociągowej lub grzewczej; h) prowadzenie monitoringu polegającego na stałym dozorze sygnałów gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych chronionego obiektu i przesyłanych do siedziby Wykonawcy, i) utrzymywanie łączności z centralą Wykonawcy oraz zapewnienia dodatkowej łączności poza liniami T.P. S.A. ( łączność radiowa lub łączność telefonii komórkowej ) w uzgodnieniu z Zamawiającym a w razie potrzeby - wezwanie grupy interwencyjnej. Czas reakcji grupy interwencyjnej od momentu jej powiadomienia wynosić będzie maksymalnie 10 minut, j) niezwłoczne powiadamianie jednostek Policji w przypadku ujawnienia sytuacji uzasadniającej interwencję lub w przypadku podejrzenia popełnienia przestępstwa na terenie chronionych obiektów, w razie potrzeby wezwanie pogotowia, straży pożarnej , k) współdziałanie ze służbami porządkowymi (ratowniczymi ), udzielenie informacji i pomocy przybyłym na miejsce funkcjonariuszom Policji, pogotowiu, straży pożarnej, l) udzielanie pierwszej pomocy poszkodowanym, m) wydawanie i przyjmowanie kluczy zgodnie z ustaloną procedurą, n) udzielanie informacji o godzinach pracy Urzędu Skarbowego i lokalizacji poszczególnych komórek organizacyjnych w budynku, o) obsługa urządzeń ( sygnalizacja alarmowa i p-pożarowa) znajdujących się na portierni, p) powiadomieniu wyznaczonych pracowników Zamawiającego ( zgodnie z ustaloną procedurą ) w przypadku ujawnienia nieprawidłowości w funkcjonowaniu jednostki chronionej w zakresie bezpieczeństwa obiektu, q) kontrola zamknięcia i zaplombowania pomieszczeń w chronionych budynkach po godzinach pracy, sprawdzenie zamknięcia drzwi głównych, r) wykonanie zadań punktu ostrzegania i alarmowania pracowników Urzędu(w razie zaistnienia zagrożeń Urzędu), wspomaganie akcji ewakuacyjnej na wypadek zagrożenia, sprawdzenie drożności dróg ewakuacyjnych, sprawdzenie stanu zabezpieczeń przeciwpożarowych, s) bieżące prowadzenie dokumentacji zgodnie z Instrukcją pełnienia służby w szczególności Książki Służby, t) pełnienie służby zgodnie z Instrukcjami , będącymi załącznikami do Planu Ochrony Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do : a) jednolitego umundurowania pracowników ochrony fizycznej pełniących służbę w obiekcie tut. Urzędu, w uzgodnieniu z Zamawiającym, b) wyposażenia pracowników ochrony fizycznej w środki przymusu bezpośredniego w rozumieniu przepisów ustawy o ochronie osób i mienia oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym, c) oznakowania obiektu Zamawiającego , d) okresowego kierowania do ochrony obiektu drugiego pracownika ochrony, na zgłoszone żądanie Zamawiającego, w związku z okolicznościami wskazującymi na zwiększone ryzyko zagrożeń, e) posiadania poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone dla osób biorących udział w wykonaniu zamówienia , mających dostęp do informacji chronionych zgodnie z ustawą z dnia z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. Nr 182, poz. 1228.). Konwojowanie wartości pieniężnych ma być dokonywane przez dodatkowych pracowników ochrony grupy konwojującej, niezależnych od pracowników pełniących w tym czasie służbę w chronionym obiekcie. Pracownicy konwoju i pojazd ( środek transportu wykonawcy) do konwojowania wartości pieniężnych muszą być wyposażeni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - winni spełniać wymogi w zakresie realizowanych konwojów, określone w rozporządzeniu MSWiA z dnia 07 września 2010 r. w sprawie wymagań jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. Nr 166, poz. 1128). 1. Zakresem wykonywania w/w usługi jest: a) przyjmowanie z kasy Urzędu Skarbowego zamkniętych i zapieczętowanych pakietów z gotówką lub innymi wartościami pieniężnymi, po powiadomieniu przez kasjera za pośrednictwem pracowników ochrony, b) transport oraz ochrona podczas transportu pakietów (depozytów) : konwojowanie odbywać będzie się dni robocze - raz dziennie - w godzinach pracy Urzędu po trasie (w granicach miasta Tychy) liczącej łącznie do kilkuset metrów w dwie strony (Urząd - Bank, Bank - Urząd), jednorazowy transport wartości pieniężnych nie będzie przekraczał 1 jednostki obliczeniowej w rozumieniu w/w rozporządzenia, pod pojęciem wartości pieniężnych podlegających ochronie rozumieć należy: znaki pieniężne, papiery wartościowe , weksle i czeki oraz inne dokumenty zastępujące gotówkę, planowe konwoje Wykonawca będzie realizował na podstawie otrzymanych za pośrednictwem odpowiedzialnego pracownika Zamawiającego zleceń, pozaplanowe ( doraźne ) konwoje realizowane będą w ciągu 3 godzin od momentu otrzymania zlecenia, c) doręczenie otrzymanych pakietów (depozytów) do banku w Tychach w imieniu i na rzecz Naczelnika Urzędu Skarbowego w Tychach. Wykonawca zobowiązany jest do : 1. zapewnienia zestawu konwojowego zgodnie z wymogami zawartymi rozporządzeniu M S W i A z dnia 07 września 2010 r. w sprawie wymagań jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne ( Dz.U. Nr 166 poz.1128) w składzie : pojazd przystosowany do przewozu gotówki stanowiących własność Wykonawcy, - uzbrojonych i wyposażonych konwojentów. 2. posiadania przez okres obowiązywania umowy polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody związane z wykonywaną działalnością gospodarczą wyrządzone Zamawiającemu oraz osobom trzecim przy wykonywaniu usług, w tym ubezpieczenie konwojowanych wartości pieniężnych, 3. zapewnienia ochrony wartości pieniężnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. ochronie osób i mienia ( tekst jednolity Dz U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm. ) oraz rozporządzenia MSWiA z dnia 07 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne ( Dz.U. Nr 166 poz. 1128). Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1. częstszego dokonywania konwojów, zmiany (przesunięcia) godzin oraz dni dokonywania konwoju ( np. w dni wolne od pracy ) ,po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy. 2. zmiany siedziby banku w trakcie trwania umowy z zastrzeżeniem, iż nie zmieni się wówczas cena za 1 konwój, nawet jeśli ulegnie zmianie łączna ilość kilometrów trasy konwoju (w granicach miasta Tychy), 3. wyłączenia usług konwojowania wartości pieniężnych (depozytów) w czasie trwania realizacji umowy za uprzednim powiadomieniem Wykonawcy. Obsługa centrali telefonicznej : Praca ma być wykonywana przez jednego pracownika (niezależnie od pracownika pełniącego w tym czasie ochronę fizyczną obiektu) przeszkolonego w zakresie obsługi centrali telefonicznej. Obsługa centrali telefonicznej realizowana będzie w godzinach pracy Urzędu. Zadaniem pracownika jest zapewnienie sprawnej obsługi centrali telefonicznej (do czego niezbędna jest znajomość organizacji Urzędu Skarbowego i spraw załatwianych przez poszczególne komórki organizacyjne ) poprzez łączenie przychodzących i wychodzących rozmów telefonicznych (tj. łączenie abonentów zewnętrznych z pracownikami oraz pracowników z abonentami zewnętrznymi). Pracownik obsługujący centralę telefoniczną zobowiązany jest do utrzymywania łączności z pracownikiem ochrony podczas obchodów w obrębie obiektu chronionego. W przypadkach (nieobecności) przebywania pracownika obsługującego centralę telefoniczną na urlopie, zwolnieniu lekarskim, itp., Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości obsługi centrali telefonicznej poprzez wyznaczenie innego pracownika. Świadczone usługi będą wykonywane : a) wtorek, środa, czwartek , piątek , w godzinach od 7.00 do 15.00 , b) poniedziałek, w godzinach od 7.00 do 18.00 , c) w inne dni (np. wolne od pracy) , po uprzednim powiadomieniu. W trakcie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian godzin pracy (np. wydłużenie, skrócenie) o czym Wykonawca zostanie powiadomiony ze stosownym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyłączenia usług obsługi centrali w czasie trwania realizacji umowy za uprzednim powiadomieniem Wykonawcy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 64.21.42.00 - Usługi centrali telefonicznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek dot. posiadania uprawnień do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia, zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru oraz koncesji. Brak oświadczenia lub dokumentu będzie oceniany jako niespełnienie warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek dot. wiedzy i doświadczenia, zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 3 usługi w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia w budynkach użyteczności publicznej. Brak oświadczenia lub dokumentu będzie oceniany jako niespełnienie warunku .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ. Brak oświadczenia lub dokumentu będzie oceniany jako niespełnienie warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek dot. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zatrudnia co najmniej 6 pracowników posiadających licencję I stopnia oraz posiadających poświadczenia bezpieczeństwa lub dokumenty wymagane zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy o ochronie informacji niejawnych na poziomie zastrzeżone oraz dodatkowo wykaże, że zatrudnia co najmniej 2 pracowników, którzy mogą obsługiwać centralę telefoniczną ( nie jest wymagana licencja i poświadczenie bezpieczeństwa lub dokumenty wymagane zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy o ochronie informacji niejawnych). Brak oświadczenia lub dokumentu będzie oceniany jako niespełnienie warunku .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości sumy ubezpieczenia co najmniej 2.000.000,00 zł. Brak oświadczenia lub dokumentu będzie oceniany jako niespełnienie warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) , Formularz obliczenia ceny (załącznik nr 3 do SIWZ), Oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ), Wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), pełnomocnictwo jeżeli jest wymagane.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Certyfikat jakści - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT dla usług objętych umową, cena netto określona w umowie nie podlega zmianie, natomiast cena brutto zostanie skorygowana o różnicę wynikającą ze zmiany stawki VAT (in +, in -).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/tychy.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Tychach , al. Niepodległości 60, 43 - 100 Tychy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Tychach , al. Niepodległości 60, 43 - 100 Tychy, III piętro, pok. nr 302.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM III
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Niepodległości 12/2 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Ochrona mienia parkingów wielopoziomowych administrowanych przez Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach w 2025 roku
- "Naprawa posadzki w hali przyjęcia odpadów" (Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11).
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Tychy w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitoringu na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tychach w 2025 roku
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeństwa na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
więcej: Usługi centrali telefonicznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.