eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa bonów w formie papierowej dla pracowników SOSW dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2007-11-07

Kraków: Dostawa bonów w formie papierowej dla pracowników SOSW dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie
Numer ogłoszenia: 215020 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących, ul. Tyniecka 6, 30-319 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 266-66-80, 696-035-256, fax 0-12 266-86-22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blind.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bonów w formie papierowej dla pracowników SOSW dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa bonów w formie papierowej dla pracowników SOSW dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie, podlegających wymianie na towary o nominałach 10zł, 20zł, 50zł, 100zł

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.86.50.00 - Talony Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.50 - Talony .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postepowaniu moga wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. Opis warunków podmiotowych i przedmiotowych udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) spełniają warunki określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 ustawy, jak też nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2) zapewnią realizację zamówienia w terminie wskazanym w § 7 niniejszej SIWZ. 3) zaoferują przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, 4) złożą wypełniony i podpisany formularz oferty (zał. nr 2) wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami; lub złożą ofertę odpowiadającą ich treści. 5) dołączą do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami niniejszej SIWZ wraz z jej załącznikami. 2. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów dołączonych do formularza oferty. 3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 4. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zajdzie jakakolwiek z przesłanek określonych w art. 89 Pzp. 7. Zamawiający może żądać od Wykonawcy uzupełnienia dokumentów zgodnie z art.26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Na dokumenty złożone przez Wykonawcę składają się następujące załączniki: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Wypełniony i podpisany formularz oferty - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 4) parafowany przez Wykonawcę formularz postanowień umowy - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do zaproszenia; 5) wykaz i liczbę punktów sprzedaży na terenie województwa małopolskiego, w których mogą być realizowane bony dostarczone przez Wykonawcę. 2. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów : 1) Dokumentacja składana przez Wykonawcę winna zawierać wszystkie wymagane oświadczenia i załączniki, 2) Formularz oferty - zał. nr 2 oraz załączone do niego oświadczenia i załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, 3) jeżeli w/w dokumenty zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu stwierdzającego umocowanie prawne przedstawiciela, 4) dokument wymieniony w § 9 ust. 1 pkt 1 może być przedstawiony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5) brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w SIWZ lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. brak podpisu wraz z pieczątką imienną i pieczątką firmową) spowoduje odrzucenie oferty i wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. Liczba punktów handlowych z wyłączeniem punktów sprzedaży o charakterze stoisk na halach targowych oraz kiosków ruchu dostępnych na ter. woj. małopols - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.blind.krakow.pl/sosw.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie, 30-319 KRAKÓW, ul. Tyniecka 6, tel. (012)266 66 80, faks (012) 266 86 22..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie, 30-319 KRAKÓW, ul. Tyniecka 6, w pok. Nr 6 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.