Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-09
Hel: Zakup i dostawa (w formie leasingu operacyjnego) używanej zamiatarki chodnikowo - drogowej wraz z osprzętem na potrzeby Zespołu Zakładów Obsługi Miasta w Helu
Numer ogłoszenia: 215023 - 2011; data zamieszczenia: 09.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Obsługi Miasta , ul. Kuracyjna 3, 84-150 Hel, woj. pomorskie, tel. 058 6750574, faks 058 6750875.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zzom.hel.eu/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa (w formie leasingu operacyjnego) używanej zamiatarki chodnikowo - drogowej wraz z osprzętem na potrzeby Zespołu Zakładów Obsługi Miasta w Helu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rok produkcji - nie starsza niż z 2008 roku, 2. Dopuszczalna masa całkowita - do 4 000 kg, 3. Typ podwozia - dwu osiowy, 4. Maksymalny rozstaw pomiędzy osiami - do 1 400 mm, 5. Szerokość zamiatarki - od 1300 mm - 1 400 mm, 6. Zabudowa - zamiatarki bez połączeń przegubowych pomiędzy kabiną a zbiornikiem na zmiotki, 7. Minimalna moc silnika - 80 KM, 8. Norma emisji spalin - EURO 4, 9. Korek wlewu paliwa - zamykany na klucz 10. Szczotki talerzowe - 2 sztuki z włosiem mieszanym: tworzywo sztuczne-stal, - wahliwe, o średnicy min. 800 mm, - zamontowane przed kabiną operatora, po lewej i prawej stronie zamiatarki, 11. Szerokość zamiatania - od 1 400 mm do min. 2 800 mm, 12. Szerokość ssawy - min 800 mm, 13. Wysokość wysypywania śmieci - na min. 1 500 mm od podłoża, przy maks. tylnym odchyleniu pojemnika na zmiotki, 14. System zraszający na szczotkach talerzowych oraz w ssawie, 15. Zbiornik na zmiotki - wykonany ze stali nierdzewnej chromowanej, spawany szczelnie, o pojemności całkowitej od 1,8 m3 do 2 m3, 16. System recyrkulacji wody, umożliwiający odzyskiwanie wody ze zmiotek w celu ponownego wykorzystania wody do zraszania czyszczonych powierzchni, 17. Zbiorniki wody zabezpieczone galwanicznie przed korozją o pojemności łącznej co najmniej 400 l, 18. Prędkość przejazdowa min. 40 km/h, 19. Zdolność manewrowa : - pomiędzy krawężnikami - do 4 000 mm, - pomiędzy ścianami - do 5 500 mm, - rozwiązanie zawieszenia umożliwiające bezpieczne podjazdy na krawężnik oraz umożliwiające pokonywanie przeszkód przy zmiennej prędkości, 20. Wąż ruchomy do zbierania liści umieszczony na dachu, 21. Agregat myjący z lancą, wężem oraz dyszą do wysokociśnieniowego mycia pojemników, koszy i innych urządzeń, 22. Odchylana z kabiny klapka do zbierania większych przedmiotów, 23. Kabina - dwumiejscowa, 24. kabina - przeszklona umożliwiająca obserwację pracy pojazdu, 25. Kabina - wyposażona w klimatyzację, 26. Fotel kierowcy z zagłówkiem, z regulacją położenia oraz ze zintegrowanym pasem bezpieczeństwa, 27. Drugi fotel dla pomocnika 28. Wspomaganie układu kierowniczego oraz regulacja kolumny kierowniczej, 29. Regulowane lusterka wsteczne, 30. Kamera umieszczona z tyłu pojazdu, wraz z monitorem w kabinie Osprzęt służący do utrzymania zimowego chodników i ulic: 1. Szczotka walcowa do odśnieżania z napędem hydraulicznym sterowanym z kabiny kierowcy, 2. Szczotka walcowa w zabudowie zabezpieczającej przed narzucaniem śniegu na szybę kabiny kierowcy zamiatarki, 3. Szerokość całkowita szczotki - 1600 - 1800 mm, 4. Szerokość robocza szczotki - do 1300 mm, 5. Kąt skrętu szczotki 30 stopni prawo/lewo,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.30 - Pojazdy do zamiatania dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dołączyć do oferty prawidłowo wypełnione następujące dokumenty: 1. Formularz oferty - załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Formularz oceny technicznej przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 2 do SIWZ 3. Oświadczenie w trybie art. 22, ust 1 Ustawy - według załączonego wzoru - załącznik Nr 3 do SIWZ 4. Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem otwarcia ofert) odpis z właściwego rejestru sądowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku spółek cywilnych wpisy wszystkich wspólników + umowa spółki) 5. Pisemne pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, jeśli nie wynika ono z dokumentów załączonych do oferty 6. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7. Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek i innych opłat, wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 10. Wykaz min. czterech zrealizowanych w ciągu ostatnich dwóch lat zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - Załącznik Nr 4 do SIWZ 11. Świadectwo homologacji dla skompletowanego pojazdu lub oświadczenie Wykonawcy o dostarczeniu dokumentów niezbędnych do zarejestrowania pojazdu kompletnego w dniu przekazania pojazdu do eksploatacji 12. Wykaz kosztów przeglądów serwisowych w okresie gwarancji 13. Warunki leasingu z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego określonych w § 11 SIWZ 14. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Umowa regulująca współpracę podmiotów określająca udział i zakres każdego z uczestników konsorcjum w realizacji zamówienia, a także dokumenty wymienione w punktach 1-9) wystawione winny być na każdy podmiot oddzielnie, 15. Brak któregokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt. 1 niniejszego paragrafu spowoduje odrzucenie oferty bez dalszego jej rozpatrywania 16. Wykonawca może załączyć do oferty inne dokumenty, które jego zdaniem spełniają warunki stawiane przez Ustawę, jednak Zamawiający może nie rozpatrywać tych dokumentów, jeżeli nie spełniają one warunków zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w przetargu modą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wypełniony załącznik Nr 4 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek i innych opłat, wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
świadectwo homologacji dla pojazdu lub oświadczenie wykonawcy o dostarczeniu dokumentów dopuszczających pojazd do ruchu drogowego.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
zgodnie z SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zzom.hel.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZZOM, ul. Kuracyjna 3, 84-150 Hel.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2011 godzina 08:30, miejsce: ZZOM, ul. Kuracyjna 3, 84-150 Hel, pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI HEL
więcej: przetargi HEL »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.