eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RokicinyUporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Rokiciny. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Rokiciny.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-21

Rokiciny: Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Rokiciny. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Rokiciny.
Numer ogłoszenia: 215030 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99115 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rokiciny, ul. Tomaszowska 9, 97-221 Rokiciny, woj. łódzkie, tel. 44 7195010, faks 44 7195012.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Rokiciny. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Rokiciny..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem niniejszego postępowania są roboty budowlane polegające na montażu wraz z uruchomieniem przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowościach położonych na terenie Gminy Rokiciny. 2.2. Zakres robót obejmuje wszystkie czynności związane z wykonaniem montażu 85 sztuk przydomowych mechaniczno biologicznych oczyszczalni ścieków do oczyszczania ścieków bytowo - gospodarczych w technologii złóż biologicznych zanurzonych (statycznych, rurowych), o ilości odprowadzanych ścieków do 5 m3/na dobę - na działkach w miejscowościach położonych na terenie gminy Rokiciny wraz z odprowadzeniem oczyszczonych ścieków do gruntu za pomocą drenażu rozsączającego i studni chłonnej - wg posiadanego przez Zamawiającego projektu budowlanego, pozwolenia na budowę i zgłoszenia robót budowlanych. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby wszystkich realizowanych oczyszczalni w ilości max. 2 szt. 2.3. Wyklucza się oczyszczalnię, która będzie pracowała w oparciu o zastosowanie innej technologii oczyszczania, niż technologia określona w pkt 2.2. SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza zmiany technologii oczyszczania ścieków. 2.4. W skład montowanych oczyszczalni wchodzą następujące ilości i wielkości poszczególnych oczyszczalni: a) 77 sztuki o przepustowości do 1,05 m3 / na dobę - dla obsługi 1-7 RLM; b) 8 sztuk o przepustowości 1,8 m3 / na dobę - dla obsługi 8-12 RLM; c) 66 sztuk przepompowni ścieków podczyszczonych; d) 6 sztuk przepompowni ścieków surowych; e) 67 sztuk ciągów rozsączających w nasypie; f) 15 sztuk ciągów rozsączających w gruncie; g) 3 sztuk studni chłonnych ; 2.5. Urządzeniem do oczyszczania ścieków jest kompaktowa oczyszczalnia ścieków, składająca się: - osadnika wstępnego, - bioreaktora z komorą napowietrzania, 2.6. Parametry techniczne: a) Urządzenia muszą być zgodne z normą PN EN 12566-3 + A1:2009 oraz posiadać deklarację zgodności ze znakiem CE - potwierdzoną raportami z badań wystawionym przez notyfikowane laboratorium. Deklarację zgodności wyrobu ze znakiem CE Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do złożonej oferty. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia raportów z badań na etapie badania i oceny ofert. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego przedstawić raport z badań w notyfikowanym laboratorium. W przypadku nie przedstawienia raportów z badań przez Wykonawcę - spowoduje to odrzucenie oferty przez Zamawiającego; b) osadnik wstępny dwu lub trzykomorowy w postaci walcowatego zbiornika dwu-płaszczowego z PEHD; c) zbiornik bioreaktora wykonany z polietylenu stabilizowanego UV, w kształcie walca; d) oczyszczalnia ścieków musi posiadać komorę klarowania, lub inne rozwiązanie równoważne gwarantujące skuteczność sklarowania nadmiernego osadu; e) bioreaktor musi posiadać komorę z zanurzonymi złożami biologicznymi w postaci perforowanych rur. Złoża biologiczne powinny być napowietrzane wgłębnie, drobnopęcherzykowo poprzez membranowe dyfuzory talerzowe umieszczone na dnie każdej komór; f) osadnik wstępny (gnilny) musi posiadać minimum 2 m3 pojemności; g) wszystkie komory osadnika muszą być wyposażone w niezależny właz umożliwiający dostęp do danej komory osadnika podczas serwisowania; h) proces oczyszczania ścieków jest sterowany w pełni automatycznie. Urządzenia napowietrzające (t.j. dmuchawa) muszą znajdować się w skrzynce sterującej i być kompatybilne z oczyszczalnią; i) w celu zapewnienia bezproblemowej i komfortowej eksploatacji i konserwacji urządzeń, zaprojektowane rozwiązanie musi posiadać możliwość całkowitego dostępu do dyfuzora oraz możliwość demontażu złoża biologicznego bez konieczności wypompowywania znajdujących się w oczyszczalni ścieków; j) stopień oczyszczania zanieczyszczeń określony parametrami: BZT5, ChZT, zawiesina ogólna, azot, fosfor - musi być zgodny z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 24 lipca 2006r., w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. Nr 137, poz. 984), oraz zawarty w raporcie z badań typu zgodnym z normą PN EN 12566-3 + A1:2009; k) wykonanie i sukcesywne przedstawianie w trakcie realizacji (maksymalnie w okresie 2 miesięcy po zakończeniu realizacji danego etapu inwestycji) Zamówienia - wyników badań oczyszczonych ścieków dla 10% wykonanych oczyszczalni wskazanych przez Zamawiającego potwierdzających skuteczność oczyszczania dokumentem wystawionym przez uprawnione laboratorium również wskazane przez Zmawiającego. Zamawiający zastrzega, iż przy pobraniu próbek oczyszczonych ścieków z poszczególnych oczyszczalni i dostarczeniu próbek do badań w laboratorium musi być obecny przedstawiciel Zamawiającego (pracownik Urzędu Gminy w Rokicinach); l) w zależności od warunków gruntowych drenaż wykonany zostanie zgodnie z projektem w postaci: - ciągów rozsączających w nasypie, - ciągów rozsączających w gruncie, m) w zależności od warunków gruntowych należy wykonać przepompownie ścieków surowych lub oczyszczonych, zgodnie z projektem; n) instalacje kanalizacyjne należy zabezpieczyć przed zamarzaniem, poprzez umieszczenie poniżej głębokości przemarzania gruntu lub osłonić warstwą izolacji termicznej; 2.7. Zakres zamówienia obejmuje również: a) rozruch techniczny i technologiczny; b) indywidualne przeszkolenie użytkowników w zakresie zasad eksploatacji oczyszczalni oraz przeszkolenie wskazanych przez Zmawiającego pracowników Urzędu Gminy w Rokicinach w zakresie obsługi serwisowej oczyszczalni - potwierdzone na piśmie, c) bezpłatna obsługa serwisowa oczyszczalni przez Wykonawcę w okresie 24 miesięcy, w tym bezpłatne obowiązkowe przeglądy oczyszczalni co najmniej raz w ciągu roku. Każde wykonanie czynności serwisowych i przeglądów eksploatacyjnych oczyszczalni musi być potwierdzone na piśmie przez użytkownika oczyszczalni. Czas reakcji serwisowej (przystąpienie do usunięcia awarii) nie większy niż 2 doby, od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. Obsługa serwisowa nie obejmuje wywozu osadu z oczyszczalni; d) odtworzenie terenu po wykonaniu prac do stanu przed przystąpieniem do montażu. 2.8. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w następujących dokumentach stanowiących integralną część SIWZ: a) Załącznik nr 9 - Wykaz przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Rokiciny (adres, nr działki) b) Załącznik nr 10 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, c) Załącznik nr 11 - Przedmiary i projekt budowlany. 2.9. W ramach ceny ofertowej Wykonawca zapewni wykonanie robót zgodnie z wymogami projektu budowlanego i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 2.10. Przedmiot zamówienia obejmuje również obsługę geodezyjną w trakcie realizacji zamówienia oraz wykonanie i przekazanie Zamawiającemu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, kosztorysu powykonawczego i innych dokumentów wynikających przepisów prawnych, a związanych z realizacją inwestycji. 2.11. Z uwagi na złożoność oraz szeroki zakres robót o znacznym stopniu trudności - zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność wszelkich danych przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego - wykorzystywanych w procesie przygotowania oferty. 2.12. W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej materiałów i urządzeń za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia - to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie a następnie zastosowanie, innych równoważnych materiałów i urządzeń. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna takie urządzenia i materiały, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe opisane w punkcie 2.6 SIWZ, a ich zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań techniczno - technologicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Równoważne produkty i urządzenia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem certyfikaty dopuszczające je do obrotu i stosowania. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia w sposób określony w pkt A.5) SIWZ, 2.13. Z uwagi, iż Zamawiający na realizację inwestycji uzyskał już wymagane odpowiednimi przepisami stosowne decyzje Wykonawca który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające uzyskania decyzji zamiennych, będzie musiał - w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać powyższe decyzje gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. 2.14. Zamawiający nie wyrażą zgody, by proponowane w ofercie rozwiązania (urządzenia) równoważne były prototypami. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia poprawności działania urządzenia równoważnego pracującego na innych zrealizowanych obiektach. 2.15. W wypadku zaistnienia konieczności przeprowadzenia analiz i testów dla rozwiązań równoważnych, Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy w terminie 5 dni od daty otrzymania wezwania, stosowne wyjaśnienia, z pisemna akceptacją Projektanta. 2.16. Negatywny wynik sprawdzenia rozwiązań (produktów i urządzeń) równoważnych skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy. Nie przedłożenie stosownych wyjaśnień, testów, ekspertyz lub o ile będzie taka możliwość nie przedłożenie oferowanego produktu lub urządzenia do przetestowania w określonym w pkt 2.15. terminie zostanie potraktowane jako negatywny wynik sprawdzenia. 2.17. Wymagany okres rękojmi na przedmiot zadania wynosi 36 miesięcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.11.24.00 - Roboty wykopaliskowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ecokube Sp. z o.o., ul. Wólczańska 128/134, 90-527 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2019416,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1646662,50

  • Oferta z najniższą ceną: 1646662,50 / Oferta z najwyższą ceną: 1672800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.