Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-12
Olsztyn: dostawa pojazdów samochodowych
Numer ogłoszenia: 215031 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Olsztynie , Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5334616, fax. 089 5371410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.witd.olsztyn.pl, witd.bip.witd.olsztyn.lo.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa pojazdów samochodowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch (2) pojazdów samochodowych wraz z pakietami ubezpieczeniowymi (OC, AC, NNW), tj.: ZAKRES 1: - jeden (1) pojazd samochodowy osobowy - typu HATCHBACK/SEDAN ZAKRES 2: - jeden (1) pojazd samochodowy osobowy - typu LIMUZYNA/SEDAN Samochody stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne dla samochodów osobowych poruszających się po drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej dla tego typu samochodów. Samochody powinny mieć kierownicę usytuowaną po lewej stronie pojazdu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.50.00 - Pojazdy napędzane silnikiem Diesla Kod CPV wg słownika 2008: 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia 2. dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. złoży wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty określone w niniejszej specyfikacji. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca dostarczy wraz z ofertą, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Wypełniony/e formularz/e ofertowy/e zgodnie z wymaganiami określonymi w zał. Nr 1- 2 niniejszej specyfikacji B) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 - załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji C) Oświadczenie o zamiarze powierzenia części zamówienia podwykonawcom - załącznik Nr 4 do niniejszej specyfikacji D) Dokumenty wymagane od Wykonawcy: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokument potwierdzający uprawnienie osoby składającej oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy (podpisującej ofertę, potwierdzającej dokumenty za zgodność) do reprezentowania Wykonawcy. Oświadczenia wyżej wymienione muszą być przedstawione w formie oryginału podpisanego przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną. Dokumenty wyżej wymienione mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witd.olsztyn.pl, witd.bip.witd.olsztyn.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9, 10 - 575 Olsztyn pok. 213, 214..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9, 10 - 575 Olsztyn, pok. 211.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa pojazdu samochodowego typu HATCHBACK/SEDAN.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 1 pojazdu samochodowego osobowego typu HATCHBACK/SEDAN wraz z pakietem ubezpieczeniowym (OC, AC, NNW).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.50.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa pojazdu samochodowego typu LIMUZYNA/SEDAN.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 1 pojazdu samochodowego osobowego typu LIMUZYNA/SEDAN wraz z pakietem ubezpieczeniowym (OC, AC, NNW).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.50.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 32 w Olsztynie na 2025 r.
- Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych z siedziby Zamawiającego
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 12 w Olsztynie w roku 2025
- SZP.221-23.2024 Zapewnienie bazy noclegowo- szkoleniowej wraz z wyżywieniem na terenie miasta Olsztyn celem organizacji XIX Mistrzostw Warmii i Mazur w Ratownictwie Medycznym
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Nowodworzu. "Program wyrównywania różnic między regionami III"
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu typu brygadówka z wywrotką.
- Dostawa samochodów
- Dostawa mikrobusu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-miejscowego (8+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim dla potrzeb Domu Zakonnego w Tarnowie.
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do transportu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich na potrzeby Domu Pogodnej Jesieni w Tuchowie
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.