Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-26
Ostrowiec Świętokrzyski: DOSTAWA KRUSZYWA W LATACH 2014/2015
Numer ogłoszenia: 215046 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. , ul. Żeromskiego 23, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2651510, faks 041 2654683.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mprd.ostrowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KRUSZYWA W LATACH 2014/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kruszywo naturalne łamane zwykłe i granulowane (grys) dolomit dewoński różnych frakcji zgodnie z formularzem cenowym.
Orientacyjne ilości: Część 1: Grysy - 11000 ton Część 2: Mieszanki - 7500 ton.
Miejsce odbioru-załadunku na samochody Zamawiającego nie może być oddalone o więcej niż 50km od siedziby Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, dostaw kruszywa łamanego o wartości ce najmniej 1.000.000 zł (słownie: jeden milion złotych) brutto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mprd.ostrowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPRD Sp. z o.o. 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Żeromskiego 23, pok.106.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2014 godzina 10:00, miejsce: MPRD Sp. z o.o. 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Żeromskiego 23, pok.101.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kruszywo łamane granulowane grys dolomit dewoński.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kruszywo łamane granulowane grys dolomit dewoński następujących frakcji: 0-2mm lub 0-4mm, 2-8mm, 8-12mm, 8-16mm
Miejsce odbioru-załadunku na samochody Zamawiającego nie może być oddalone o więcej niż 50km od siedziby Zamawiającego..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Odległość miejsca odbioru-załadunku od siedziby zamawiającego - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kruszywo łamane zwykłe dolomit dewoński..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kruszywo łamane zwykłe dolomit dewoński frakcji: - mieszanka 0-31,5mm - mieszanka 0-63mm - kliniec 4-31,5mm - tłuczeń 31,5-63mm Miejsce odbioru-załadunku na samochody Zamawiającego nie może być oddalone o więcej niż 50km od siedziby Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Odległość miejsca odbioru-załadunku od siedziby zamawiającego - 15
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługa ochrony fizycznej obiektu, osób, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św. os. Słoneczne 49 wraz z obsługą portierni i zapewnieniem reakcji patrolu interwencyjnego w 2025 r.
- sprzątanie pomieszczeń, utrzymanie w czystości chodników i dróg dojazdowych oraz konserwacja terenów zielonych wokół szpitala
- Dostawa wyrobów drogowych z granitu.
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
- Zakup i dostawy artykułów gospodarczych, biurowych i czystościowych
- Usługa ochrony fizycznej, mienia i terenu oraz obsługa portierni i działania grupy interwencyjno-patrolowej dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św., ul. Grabowiecka 7 w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.