Ogłoszenie z dnia 2011-07-25
Zabrze: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
Numer ogłoszenia: 215068 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla, ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2710041, faks 032 2710809.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania. I. SPRZĘT KOMPUTEROWY: 1. Netbook 10,1 cala + stacja dokująca - 1 szt. 2. Netbook 12 cali - 1 szt. 3. Laptop 15 cali - 12 szt. 4. Laptop 17 cali - 4 szt. 5. Stacja dokująca - 1 szt. 6. Zestaw: komputer stacjonarny (standardowe aplikacje biurowe) - 32 szt. 7. Zestaw: komputer stacjonarny (stacja przetwarzania graficznego) - 5 szt. 8. Monitor LCD LED 21,5 cala - 1 szt. 9. Monitor LCD 22 cali - 18 szt. 10. Monitor 24 cali - 9 szt. 11. Drukarka kolor A4 - 8 szt. 12. Drukarka laserowa A4 - 1 szt. 13. Drukarka laserowa kolor A4 - 2 szt. 14. Urządzenie wielofunkcyjne A4 - 3 szt. 15. Urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 szt. 16. Urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt. 17. Drukarka A1 - 1 szt. 18. Skaner A3 - 1 szt. 19. Fax - 1 szt. 20. Manipulator 3D - 1 szt. 21. Dysk NAS - 1 szt. 22. Dysk 450 BG WD Velociraptor serwerowy, SATA - 2 szt. 23. Szafa serwerowa - 1 szt. 24. Projektor LED 1024 x 768 - 1 szt. II. OPROGRAMOWANIE: 1. MS Office MOLP - 60 szt. 2. MS Windows 7 Prof.. OEM 64-bit PL - 39 szt. 3. Total Commander - 47 szt. 4. MS Visio - 18 szt. 5. Orgin Lab Pro 8.5 - 2 szt. 6. ABBY FineReader 10 Prof.- 2 szt. 7. Adobe Standard - 2 szt. 8. EES Licencja 10 stanowisk - 1 szt. 9. Adobe Acrobat X Pro Upg - 2 szt. 10. Corel Drwa x5 SBE licencja 3 stanowiskowa - 1 szt. 11. MathCAD - 1 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie finansowane ze środków własnych Zamawiającego oraz z projektu nr POIG.01.01.02-24-017/08 pt. Inteligentna koksownia spełniająca wymagania najlepszej dostępnej techniki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
QMC ARTUR MANDRAK, ARKUS ARTUR MANDRAK
jakie przetargi wygrała firma
QMC ARTUR MANDRAK, ARKUS ARTUR MANDRAK
- ARKUS Marta Węgiel - Mandrak, Artur Mandrak, ul. Reymonta 14, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 316251,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 380967,9
Oferta z najniższą ceną: 380967,9 / Oferta z najwyższą ceną: 390239,64
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie udzielone na podstawie art. 69 i dalsze ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiot zamówienia posiada ustalone standardy jakościowe oraz jest dostępny u szeregu dostawców na rynku regionalnym i krajowym. Wartość zamówienia mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 14/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
- MODUŁ WYTWARZAJĄCY ENERGIĘ Z OZE - WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z BATERYJNYM MAGAZYNEM ENERGII
- Przeprowadzanie okresowych przeglądów i serwisu systemu bezpieczeństwa SMP-NT/SV, systemu łączności telefonicznej i alarmowania typu SAT/N-A, systemów zasilania bezprzerwowego w obiektach MGW w Zabrzu
- Usługa ochrony osób i mienia.
- DOSTAWA ODCZYNNIKóW I AKCEWESORII DO ANALIZATORA PARAMETRóW KRYTYCZNYCH 1 ZADANIE
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3,338/1) - Pierwsze wyposażenie żłobka
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I WYPOSAŻENIA
- "Cyberbezpieczny samorząd" Zakup sprzętu i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego Trzcianki i Centrum Usług Społecznych w Trzciance
- Dostawa, wdrożenie i dostosowanie do potrzeb Zamawiającego systemu komputerowego do zarządzania aparaturą medyczną wraz z modułami.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego w ramach zadania: Poprawa warunków realizacji kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Rzeszowie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.