Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-07
Katowice: wymiana okien w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Katowicach Ośrodku Zamiejscowym w Częstochowie oraz naprawa drzwi przeciwpożarowych
Numer ogłoszenia: 215079 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej, ul. Paderewskiego 32b, 40-282 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3581800, 3581900, fax 032 3581947.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukskatowice.ires.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana okien w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Katowicach Ośrodku Zamiejscowym w Częstochowie oraz naprawa drzwi przeciwpożarowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien w budynku biurowym Urzędu Kontroli Skarbowej w Katowicach Ośrodka Zamiejscowego w Częstochowie, ul. Rejtana 9 oraz naprawa drzwi przeciwpożarowych w budynku biurowym Urzedu Kontroli Skarbowej w Katowicach, ul. Paderewskiego 32b. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następujących zakresach: - zakres A - wymiana okien w budynku biurowym Urzędu Kontroli Skarbowej w Katowicach Ośrodka Zamiejscowego w Częstochowie, ul. Rejtana 9, - zakres B - naprawa drzwi przeciwpożarowych w budynku biurowym Urzedu Kontroli Skarbowej w Katowicach, ul. Paderewskiego 32b. 3. Zakres prac do wykonania: a) w zakresie A: - wykucie z muru okien drewnianych zespolonych w ilości 9 szt. - osadzenie okien tworzywowych z profili pięciokomorowych (grubość 70 mm) z podwójnym uszczelnieniem w kolorze białym, szklonych szybami komorowymi o współczynniku przenikalności ciepła U=1,1 W/m2K lub mniejszym. Zestawienie okien: 1) dwuskrzydłowe symetryczne z co najmniej jednym skrzydłem rozwieralno-uchylnym w wersji rozszczelnionej w ilości 4 szt. Wymiary okien 1450x1660mm. 2)jednoskrzydłowe rozwieralno-uchylne w wersji rozszczelnionej w ilości 5 szt. Wymiary okien 970x1660mm. - uzupełnienie tynków ościeży z pozostawieniem parapetów wewnętrznych i zewnętrznych - wywiezienie materiałów pochodzących z rozbiórki. b) w zakresie B: -wymiana samozamykaczy w ilości 16 szt. - naprawa zawieszenia 16 szt. drzwi, polegająca na: 1) demontażu skrzydeł drzwiowych, 2) wzmocnieniu zawieszenia drzwi na futrynie wstawkami z płaskownika stalowego, uniemożliwiającymi odchylanie się skrzydła drzwiowego od pionu, 3) ponownym montażu skrzydła drzwiowego z wypionowaniem skrzydła, umożliwiającym prawidłowe zamykanie drzwi. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Przed wykonaniem nowych okien wykonawca dokona pomiarów, pozwalających na zamontowanie okien w istniejących otworach okiennych bez naruszenia konstrukcji budynku. 6. Opis przedmiotu zamówienia jest zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV 25.23.41.00-1 okna z tworzyw sztucznych 45.42.10.00-4 roboty w zakresie stolarki budowlanej 7. Wykonawca ma możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w obiektach siedziby Urzędu oraz Ośrodka Zamiejscowego w Częstochowie - wyłącznie po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu spotkania z zamawiającym 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.23.41.00 - Okna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie zastrzega konieczności wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Pzp 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2. Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych w ofercie 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1Pzp, lub którzy złożyli dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1Pzp, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierczać spełnianie prze wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 4. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający, zgodnie z rozpoprządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. - Dz.U. 2006 Nr 87 poz. 605 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, wymwgw złożenia wraz z ofertą niżej wymienionych dokumentóe: 1) Oferta zgodna zformularzem oferty - wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 1 do siwz 2) *Oświadczenie w sprawie spełnienia przez wykonawcę warunków art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do siwz 3) *Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Pełnomocnictwo podpisane przez osobę lub osoby figurujące w dokumencie, o którym mowa w pkt 3, jako posiadająca uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli ofertę podpisują osoby/-a których reprezentacja nie wynika z dokumentu potwierdzającego dopuszczenie do obrotu prawnego), którego wzór jest załącznikem nr 3 do siwz 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega zopłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8) Podpisany wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do siwz * - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty, o któruch mowa w wierszu 2 i 3, muszą złożyć wszystkie podmioty, w których imieniu składana jest oferta - w przypadku wyboru - jako najkorzystniejszej - oferty podmiotów występujących wspólnie, ostateczną umowę będą podpisywać przedstawiciele wszystkich podmiotów tworzących dany podmiot lub pełnomocnik umocowany do reprezentowania ich w postępowaniu. 2. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (tj. osobę/osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowanie do reprezentowania) lub osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna, bądź budzi wątpliwość co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,9
- 2. okres gwarancji - 0,1
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ukskatowice.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Katowicach, ul. Paderewskiego 32b, 40-282 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej w Katowicach, ul. Paderewskiego 32b, 40-282 Katowice pokój 502, V piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wymiana okien w budynku biurowym Urzędu Kontroli Skarbowej w Ktowicach Ośrodka Zamiejscowego w Częstochowie, ul. Rejtana 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana 9 szt. okien.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,9
- 2. okres gwarancji - 0,1
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: naprawa drzwi przeciwpożarowych w budynku biurowym Urzędu Kontroli Skarbowej w Katowicach, ul. Paderewskiego 32b.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naprawa 16 szt. drzwi przeciwpożarowych polegająca na wymianie samozamykaczy i naprawie zawiesi.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,9
- 2. okres gwarancji - 0,1
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa wulkanizacji dla jednostek garnizonu śląskiego
- Zakup wraz z dostawami sukcesywnymi oraz wniesieniem środków czystości dla całego garnizonu śląskiego Policji
- Dostawa pieca laboratoryjnego
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa wsparcia technicznego oprogramowania kopii zapasowych
- Pełnienie funkcji biegłego na potrzeby postępowań prowadzonych w Departamencie Ochrony Środowiska, Ekologii i Opłat Środowiskowych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6 - Etap II
- Zaprojektowanie i wykonanie robót modernizacyjnych w lokalach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania: ul. Orzegowska 25/29, ul. Oświęcimska 3a/6
- Budowa budynku garażowo-gospodarczego OSP w Brańszczyku
- Roboty budowlane w obiektach przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Rawicz w ramach pn. : "Wsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rawicz"
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynku Oddziału ZUS w Wałbrzychu przy Pl. Grunwaldzkim 1.
- Modernizacja pionu żywienia Przedszkola Miejskiego nr 98 w Zespole Szkolno- Przedszkolnym nr 4 w Łodzi
więcej: Okna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.