Ogłoszenie z dnia 2017-02-08
Ogłoszenie nr 21507 - 2017 z dnia 2017-02-08 r.
Szczecin: Budowa siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie biuro w Koszalinie w systemie zaprojektuj i wybuduj
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 322730
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 330947
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny
32078503900000, ul.
ul. Solskiego
3,
71323
Szczecin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
914 861 556, faks
914 861 557, e-mail
zamowienia@wfos.szczecin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wfos.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie biuro w Koszalinie w systemie zaprojektuj i wybuduj
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego "Budowa nowej siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie Oddział w Koszalinie", od etapu dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy), dokonania rozbiórki istniejącego budynku, wykonania robót budowlanych, wraz z zagospodarowaniem terenu i małą architekturą, aż do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, uzyskanie certyfikatu finalnego BREEAM na poziomie co najmniej VERY GOOD, zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym, zwanym dalej PFU, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Dodatkowo do obowiązków Wykonawcy należeć będzie uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich decyzji o pozwoleniu na budowę (wraz ze wszystkimi niezbędnymi opiniami i pozwoleniami), wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych, przeprowadzenie procedur odbiorowych, sprawowanie nadzoru autorskiego, rozruch instalacji i obowiązki umowne w okresie udzielonej gwarancji. 3.Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót objętych niniejszym SIWZ, który jest konieczny z punktu widzenia warunków umowy, sporządzonej Dokumentacji Projektowej, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 4.Przedmiot umowy obejmuje w szczególności: a)wykonanie koncepcji projektowej wielobranżowej b)wykonanie dokumentacji projektowej tj: i.projektu budowlanego wszystkich branż (architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, instalacji teletechnicznych) wraz z zagospodarowaniem terenu i przyłączami, niezbędnymi ekspertyzami, z wymaganymi opiniami, uzgodnieniami, zatwierdzeniami oraz informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; projekt rozbiórki istniejącego obiektu wraz z pozwoleniem na rozbiórkę, projektów wykonawczych wszystkich branż (w tym projektów specjalistycznych takich jak m.in. projekt funkcjonowania paneli fotowoltaicznych, projekt systemu kontroli dostępu, projekt aranżacji wnętrz, których konieczność opracowania może wyniknąć w trakcie projektowania) oraz szczegółowych specyfikacji technicznych; c)wykonanie rozbiórki istniejącego budynku wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki i zabezpieczeniem pasa drogowego (chodnika); d)wykonanie wszelkich robót budowlanych oraz dostaw w zakresie podanym w PFU, SIWZ, zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną; e)wykonanie wszelkich niezbędnych prac z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat administracyjnych koniecznych do realizacji robót objętych zamówieniem; f)wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcją eksploatacyjną g) przygotowanie książki obiektu w imieniu Zamawiającego dla służb nadzoru budowlanego wraz z określeniem parametrów i instrukcji dalszego użytkowania dla przebudowywanego obiektu; h)sprawowanie nadzoru autorskiego przy realizacji robót budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej; i)uzyskanie wymaganych prawem decyzji administracyjnych w tym w szczególności pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie; j) wykonanie wszelkich innych czynności, jakie okażą się niezbędne do wykonania obowiązków lub rezultatów wskazanych w pkt. b) - i) powyżej. 5.Zakres i forma dokumentacji projektowej odpowiadać powinny rozwiązaniom przyjętym w koncepcji architektoniczno-urbanistycznej i odpowiadać ściśle zamówieniu w taki sposób, w jaki określił je Zamawiający. 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami - Załącznik nr 10 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
71220000-6,
71221000-3,
45100000-8,
45110000-1,
45300000-0,
45400000-1,
42416100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4, cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne: Do terminu składania ofert tj. do dnia 15.11.2016 r. do godz. 10:00 do Zamawiającego wpłynęły trzy oferty. Zamawiający - stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Pzp - bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 15.000.000,00 zł brutto. Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu znacznie, przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia. Zamawiający na chwilę obecną nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do kwoty oferty z najniższą ceną. Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przeprowadzenie zajęć z doradcą zawodowym dla uczniów szczecińskich szkół zawodowych
- Sukcesywne dostawy pakietów oraz wymazówek do zabezpieczania śladów biologicznych dla jednostek Policji zachodniopomorskiej
- Modernizacja pokoi na parterze w Domu Studenckim nr 3
- Usługa wykonania materiałów promocyjnych.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej podczas imprezy muzycznej pn. "31 Pol´and Rock Festival".
- Świadczenie usług pocztowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.