eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KleosinDostawa obiadow do punktu żywieniowego w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Kleosinie



Ogłoszenie z dnia 2007-11-07

Kleosin: Dostawa obiadow do punktu żywieniowego w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Kleosinie
Numer ogłoszenia: 215093 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Kleosinie, ul. Zambrowska 20, 16-001 Kleosin, woj. podlaskie, tel. 085 6632163.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zskleosin.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa obiadow do punktu żywieniowego w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Kleosinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa obiadów do punktu żywieniowego w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Kleosinie w okresie 7 stycznia 2008 - 19 grudnia 2008r. Zakres prac obejmuje: A)przygotowanie obiadów składajacych się z trzech dań:- zupy 250 ml i pieczywo, - drugiego dania: mięso 80g-100g, potrawy mączne 200g, ziemniaki (ryż, kasza, makaron)150g, surówka, kompot 200ml i ewentualnie owoców, d)dowóz do punktu żywieniowego, c) dostawę jadłospisu na 10 dni, d) odbiór termosów i pojemników do bemarów wraz z ich umyciem i wyparzaniem, 3) 3-4 razy w tygodniu dania mięsne, piątek dzień bezmięsny

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.00.00.00 - Różne usługi Kod CPV wg słownika 2008: 98.30.00.00 - Różne usługi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 2000 tys zł należy złożyć w terminie do dnia 16 listopada 2007 do godz. 10.30 na konto Szkoły w Banku Spółdzielczym w Juchnowcu Górnym.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Etap oceny: w przetargu nieograniczonym mogą wziąć udział wykonawcy którzy: a) spełniają wymogi zawarte w art 22 ust 1 oraz nie podlegaja wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2, b) wniosą wadium, c) posiadają uprawnienia na realizację dostaw posiłków do punktu zbiorowego żywienia dzieci; dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjalem ekonomicznym i technicznym, e) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, f) zrealizują zamówienie w umówionym terminie, g) wyrażają zgodę na opłacanie faktur w terminie 30 dni, posiadają referencje z ostatnich trzech lat wraz z referencją o jakości dostaw.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia: - że wszystkie zamówienia wykonane w ciagu ostatnich trzech lat zostały wykonane z należytą starannością, b) oświadczenie że nie wszczęto postępowania upadłościowego i że upadłości nie ogłoszono, c) że wykonwca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ZUS lub KRUS, d) o niekaralności, e)kosztorys ofertowy, f)załączyć wypis z KRS lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej, g) załaczyć kopie dokumentu z SANEPID-u zezwalającego na prowadzenie zbiorowego żywienia, h) że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, i) oświadczenie o nadzorze weterynaryjnym

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zskleosin.info

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół im.Jana Pawła II 16-001 Kleosin ul. Zambrowska 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 10:30, miejsce: Zespół Szkół im. Jana Pawła II 16-001 Kleosin ul.Zambrowska 20.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.