Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-05
Iława: Dostawa implantów chirurgicznych oraz implantów typu zespol (sprawy 21/2008)
Numer ogłoszenia: 215118 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Wł. Biegańskiego , ul. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6488690, fax. 089 6492425.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: szpital.ilawa.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów chirurgicznych oraz implantów typu zespol (sprawy 21/2008).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów chirurgicznych oraz implantów typu zespol (sprawy 21/2008).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą, co najmniej w zakresie umożliwiającym realizacje przedmiotu zamówienia, 2) Wykonawca zrealizował z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przynajmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia ( o wartości nie mniejszej niż zaoferowana cena oferty), 3) Wykonawca posiada środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 30% zaoferowanej ceny lub zdolność kredytową w takiej wysokości 4) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu według kryterium: spełnia/nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1,Wykonawca zamieszkały lub mający swoją siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik 5 1.2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne alboż uzyskał przewidziane prawem zwolnieni, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik 5 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców a także załączenie dokumentów, że dostawy te zostały wykonane należycie (minimum 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia- o wartości nie mniejszej niż zaoferowana cena oferty), 3. W celu potwierdzenia znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. Oświadczenie wykonawcy, że wszystkie oferowane produkty są na dzień składania oferty dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi w tym względzie na terytorium RP i UE przepisami - wg wzoru zawartego w załączniku nr 6..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital im. Wł. Biegańskiego
Gen. W. Andersa 3
14-200 Iława.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Powiatowego Szpitala im. Wł. Biegańskiego, Gen. W. Andersa 3, 14-200 Iława.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Implanty chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwóźdź Kirschnera, Wkręt do kości korowej, Wkręt do kości gąbczastej, Płytka szeroka gruba, Płyta rynnowa, Płyta przezkrętarzowa, Płytka do kości udowej, Gwóźdź Rusha, Grot Steinmanna, Grotowkręt Schanza , Grot Steimmana, Wkręt do kości kaniulowany, Płytka piszczelowa,Wkręty do płytki piszczelowej, Płytka ramienna blokowana, Wkręty do płytki ramiennej, Płytka typu COBRA , Stabilizator zewnętrzny do transportu odłamów kostnych. (214 pozycji asortymentowych).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Implanty chirurgiczne typu zespol.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkręt do kości korowej , Płytka samodociskowa , Wkręt kaniulowany , Nakrętka do wkrętu. (44 pozycje asortymentowe).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu RTG kostno płucnego wraz z adaptacją pomieszczenia w Pracowni RTG w Lubawie
- Wykonanie dokumentacji projektowych dla inwestycji na terenie miasta Iławy II
- Bieżące utrzymanie pasa drogowego na terenie miasta Iława i okolic w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa 48 ton mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych stosowanych przez Klinikę Chirurgii i Urologii Dzieci i Młodzieży dla UCK
- Dostawa wyrobów medycznych dla oddziału Otolaryngologicznego Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-52/2025)
- Dostawa różnych materiałów opatrunkowych i endoskopowych dla SPZZOZ w Gryficach
- DOSTARCZANIE IMPLANTÓW DO OSTEOSYNTEZY W ZAKRESIE TWARZOCZASZKI
- Sukcesywne dostawy implantów neurochirurgicznych oraz specjalistycznego sprzętu jednorazowego do zabiegów neurochirurgicznych
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
więcej: Implanty chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.