Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-31
Władysławowo: Wykonanie przedsięwzięcia pn. Instalacja technologiczna do uzdatniania i retencji wody dla systemu zaopatrzenia w wodę gm. Miasto Władysławowo i gm. Miasto Jastarnia.
Numer ogłoszenia: 21512 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji "EKOWIK" Spółka z o.o., ul. Droga Chłapowska 21, 84-120 Władysławowo, woj. pomorskie, tel. 058 6741566, fax 058 6741544.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekowik.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przedsięwzięcia pn. Instalacja technologiczna do uzdatniania i retencji wody dla systemu zaopatrzenia w wodę gm. Miasto Władysławowo i gm. Miasto Jastarnia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie A - SUW JURATA w Juracie gm. Jastarnia - wymiana instalacji technologicznej dla uzyskania redukcji zanieczyszczeń zawartych w wodzie surowej - związków żelaza, manganu i amoniaku do wielkości określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 r.(Dz. U Nr 61 poz. 417) o wydajności Qh = 100 m3/h Zamówieniem objęta jest realizacja Etapu - I o wydajności Qh = 50 m3/h, która swo-im zakresem obejmuje wykonanie: 1.Demontaż istniejącej instalacji do uzdatniania wody, a.odżelaziacze - 4 szt. b.instalacji technologicznej i osprzętu odżelaziaczy, kształtek oraz armatury. 2. Dostawa i montaż instalacji technologicznej dla I - Etapu o wydajności Qh = 50 m3/h, swoim zakresem obejmuje wykonanie: 1. montaż z armaturą i rurociągami technologicznymi filtra I O- 1 szt, 2. montaż z armaturą i rurociągami technologicznymi filtr II O-1 szt, 3. montaż instalacji do napowietrzania - aeracja w mieszaczu statycznym lub ciśnieniowym zbiorniku kontaktowym (aeratorze), 4. montaż automatyki procesowej, szafy sterowniczo - zasilającej, 5.montaż rurociągów wód popłucznych, kanalizacji, wodociągowych, 6. montaż instalacji do dezynfekcji końcowej przy użyciu roztworu podchlorynu sodu, 7. wyposażenie hali filtrów w osuszacze przenośne dobrane odpowiednio do kubatury hali. 3.Wymianę całej konstrukcji dachu SUW ok.200 m2 na konstrukcję z płyty obornickiej ociepla-nej na konstrukcji z kratownic stalowych malowanych proszkowo z wykonaniem podsufitki odpornej na środowisko o dużej wilgotności. Wykonawca w ramach oferowanej ceny za wykonanie zamówienia opracuje projekt budowlano - konstrukcyjny dachu. 4.Wymianę drzwi wejściowe i okien drewnianych na drzwi okna z tworzywa PCV w wymiarach istniejących, 5.Wymianę istniejącego ogrodzenia wraz z bramą i furtką na ogrodzenie system - panele typ 4 W/H - 1570 z siatki na słupach stalowych malowanych proszkowo i prefabrykowanym cokole betonowym bramą przesuwaną. Wykonawca w ramach oferowanej ceny za wykonanie zamówienia opracuje projekt budowlany. 6.Zlecenie na koszt wykonawcy wykonania dwóch badań fizyko - chemicznych i bakteriolo-gicznych wody surowej i uzdatnionej przez Powiatową Stację Sanitarno - Epidemiologiczną w Gdyni dla potwierdzenia uzyskania gwarantowanych efektów technologicznych w zakresie w zakresie redukcji zanieczyszczeń w wodzie surowej. Zadanie B - pn. Rozbudowa SUW CETNIEWO we Władysławowie - w celu zwiększenia wydajności do Qh = 600 m3/h oraz retencji wody uzdatnionej do 3 000 m3, które swoim za-kresem obejmuje wykonanie: 1.zbiornika retencji wody uzdatnionej Vu = 2 000 m3, 2.rurociągów technologicznych zewnętrznych; 1) rurociągi wody uzdatnionej z rur PE, 2) rurociągi wody popłucznej z rur PE i PCV, 3.rurociągów technologicznych wewnętrzne; 1) rurociągi PE z armatura, 2) modernizacja pompowni III O z dostawą i montaż pompy, 4.wymianę rurociągów technologicznych z armaturą hali filtrów oraz pompowni I oi III o wody surowej i uzdatnionej z rur stalowych na rury PP PN 10, 5.wykonanie automatyki procesowej z częścią elektryczną. Wszystkie elementy wsporcze (podpory opaski śruby, wkręty), połączeniowe (kołnierze, śruby podkładki i nakrętki) oraz drabinki i podesty muszą być wykonane ze stali nierdzewnej kwasoodpornej. UWAGA: Przedmiotem zamówienia nie jest objęty, opisany w przedmiarze - technologia SUW Cetniewo, element robót 1.1. poz. 1 dostawa i montaż filtra HI-FLO9 UF300 fi 2500. Tą pozycję należy pominąć przy wypełnianiu kosztorysu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Oryginalny kod CPV: 45.25.21.26 - Zakłady uzdatniania wody pitnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 90000,00zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu: a) posiadają kadrę inżynieryjno - techniczna z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlano-montażowymi w zakresie wymienionym w załączniku Nr 6; b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia potwierdzone w załączniku Nr 5 wykaz zrealizowanych za-mówień zbiorników retencji wody V u 1500 m3 oraz stacji Uzdatniania wody Q h 100 m3 . c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.1.Ocena spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia nastąpi na podstawie: a/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.1 lit. a i lit. d - ocena spełniania warunków nastąpi na pod-stawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt.2 ppkt.1,2,3,4,5,6 (tabela poniżej); b/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.1 lit. b - ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia wskazanego w pkt.2 ppkt.7,8,9 i 10 (tabela poniżej); W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca jest zobowiązany, wykazać się wykonaniem (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonywaniem) w okresie ostatnich trzech lat licząc wstecz od dnia wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - robót budowlano - montażowych odpowiadających swoim rodzajem i wartością co najmniej dwóch zamówień porównywalnych z niniejszym zamówieniem. Poprzez roboty budowlano - montażowe odpowiadające swoim rodzajem porównywalne z niniejszym zamówieniem należy rozumieć: 1.Wykonanie co najmniej dwóch modernizacji, dwustopniowych instalacji technologicznych uzdatniania wody o wydajności Q h 100 m3 opartej na filtrach ciśnieniowych, która jest dostarczana poprzez komunalny system dystrybucji wody do spożycia przez ludność. Przy czym jedna instalacja technologiczna uzdatniania wody musi obejmować montaż wielowarstwowych filtrów ciśnieniowych z systemem napowietrzania, rurociągów technologicznych z armaturą technologiczną operacyjną oraz systemem sterowania instalacją w oparciu o sterowniki programowalny. 2. wykonanie co najmniej dwóch zbiorników żelbetowych zamkniętych dla retencji wody uzdatnionej o pojemności użytkowej V u 1500 m3, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów, Wykonawca jest zobowiązany załączyć dokumenty potwierdzające, że ww. roboty budowlane zostały wykonane należycie, c/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.1 lit. c - ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt.2 ppkt.11 (tabela poniżej); W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca jest zobowiązany znajdować się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, to znaczy posiadać środki własne lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). Informacje, o których mowa wyżej, określone w walucie innej niż PLN, będą przeliczane na podstawie średniego kursu NBP obowiązującego na 14 dni przed terminem otwarcia ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4, 5, 6, 7, 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. Dokumenty stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.1. dowód wpłacenia/wniesienia wadium - w wysokości i na zasadach określonych w Rozdz. V pkt. 1 i 2 SIWZ, 2.2. złożenie oświadczenia (na załączniku numer 4 do SIWZ), 3. Dokumenty stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3.1.wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoją wartością i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiotu niniejszego postępowania (zgodnie z pkt.1 lit.b), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (na załączniku numer 5 do SIWZ - WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH), 3.2.Dokument/y potwierdzający/e, że wykonawca w latach 2006 i 2007 zrealizował roboty budowlane- montażowe w każdym roku o wartości 10 000 000 PLN netto wskazane w WYKAZIE ROBÓT BUDOWLANYCH (stanowiącym załącznik numer 5 do SIWZ) zostały wykonane należycie, 3.3.dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty budowlane wskazane w WYKAZIE ROBÓT BUDOWLANYCH (stanowiącym załącznik numer 5 do SIWZ) zostały wykonane należycie, 3.4.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (na załączeniu numer 6 do SIWZ - WYKAZ OSÓB I PODMIOTÓW) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresy wykonywanych przez nich czynności, 4. Dokumenty stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.1.informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (w wysokości wyżej wskazanej), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, UWAGA: informacje, o których mowa wyżej, określone w walucie innej niż PLN, będą przeliczane na podstawie średniego kursu NBP obowiązującego na 14 dni przed terminem otwarcia ofert. 5. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do złożenia: 5.1.Oświadczenie oferenta, że dokonał wizji lokalnej SUW JURATA w Juracie gm. Jastarnia potwierdzone przez upoważnionego pracownika Zamawiającego wymienionego w Rozdz. VII pkt 5. 5.2.Wypełniony FORMULARZ OFERTY - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, 5.3.Wypełniony HARMONOGRAM RECZOWO-FINANSOWY - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekowik.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji EKOWIK Sp. z o.o. 84-120 Władysławowo ul. Droga Chłapowska 21 (pok.107).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Międzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji EKOWIK Sp. z o.o. 84-120 Władysławowo ul. Droga Chłapowska 21 (pok.110).
IV.3.5) Termin związania ofertą: 20.03.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WŁADYSŁAWOWA
więcej: przetargi w Władysławowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Wykonanie zmian w oznakowaniu poziomym na obszarze SPPN w m.st. Warszawa dla: Cz. 1 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.1 Cz. 2 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.2
- Wykonanie remontu odświeżającego w budynku biurowym Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej nr 311 - nr postępowania PWK.ZP.2710.01.2025.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.