To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-19
Poznań: Wykonanie i dostawa form kokilowych do odlewów z aluminium do produkcji:
a) żyrandoli - 1 szt.,
b) lamp wiszących - 1 szt.,
c) kinkietów - 1 szt.
oraz wykonanie, dostawa i nadzór nad montażem:
a) żyrandola - 1 szt.,
b) kinkietów naściennych - 2 szt.
c) lampy zewnętrznej wiszącej - 1 szt.
w budynku Collegium Maius UAM w Poznaniu, przy ul. Fredry 10
Numer ogłoszenia: 215150 - 2010; data zamieszczenia: 19.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182764 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa form kokilowych do odlewów z aluminium do produkcji: a) żyrandoli - 1 szt., b) lamp wiszących - 1 szt., c) kinkietów - 1 szt. oraz wykonanie, dostawa i nadzór nad montażem: a) żyrandola - 1 szt., b) kinkietów naściennych - 2 szt. c) lampy zewnętrznej wiszącej - 1 szt. w budynku Collegium Maius UAM w Poznaniu, przy ul. Fredry 10.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie i dostawa form kokilowych do odlewów z aluminium do produkcji: a) żyrandoli - 1 szt., b) lamp wiszących - 1 szt., c) kinkietów - 1 szt. oraz wykonanie, dostawa i nadzór nad montażem: a) żyrandola - 1 szt., b) kinkietów naściennych - 2 szt. c) lampy zewnętrznej wiszącej - 1 szt. w budynku Collegium Maius UAM w Poznaniu, przy ul. Fredry 10.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.40.00 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U."HUBERT" S.C. TADEUSZ HUBERT, EWA HUBERT
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U."HUBERT" S.C. TADEUSZ HUBERT, EWA HUBERT
- HUBERT P.P.H.U. Spółka cywilna, ul. Przelot 42, 60-408 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59814,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59814,75
Oferta z najniższą ceną: 59814,75 / Oferta z najwyższą ceną: 59814,75
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Art. 67 ust. 1 pkt. 4 : Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Przeprowadzono dwa postępowania przetargowe: a)ZP/1261/U/09 ogłoszenie w BZP 03.12.2009 r., nr ogłoszenia 229893-2009, b)ZP/1261/I/U/09 ogłoszenie w BZP 23.12.2009 r., nr ogłoszenia 252597-2009, które zostały unieważnione z powodu braku złożonych ofert, dlatego też uzasadnionym jest zastosowanie powyższego trybu.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Świadczenie usług w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO usg
- Dostawa wyposażenia dla Bloku Operacyjnego
- usługi stacjonarnej ochrony fizycznej terenu, obiektów i mienia Instytutu Ochrony Roślin-PIB, znajdującego się w Poznaniu przy ul. Władysława Węgorka 20
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych oraz zmieszanych z nieruchomości jednostek Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych sądów rejonowych
- Dostawa energii elektrycznej
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.