Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-09
Warszawa: Dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego, elektronicznego oraz oprogramowania dla Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie ul. Szachowa 1 w ramach Projektu rozwojowego pt. Opracowanie metody automatycznego pozyskiwania i prezentacji w czasie rzeczywistym treści lokalnych dostawców usług w sieciach operatorów interaktywnej telewizji cyfrowej (LDUiTV), współfinansowanego ze środków na naukę przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju.
Numer ogłoszenia: 215163 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Łączności, Państwowy Instytut Badawczy , ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5128100, faks 022 5128625.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.itl.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego, elektronicznego oraz oprogramowania dla Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie ul. Szachowa 1 w ramach Projektu rozwojowego pt. Opracowanie metody automatycznego pozyskiwania i prezentacji w czasie rzeczywistym treści lokalnych dostawców usług w sieciach operatorów interaktywnej telewizji cyfrowej (LDUiTV), współfinansowanego ze środków na naukę przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego, elektronicznego oraz oprogramowania dla Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie ul. Szachowa 1 w ramach Projektu rozwojowego pt. Opracowanie metody automatycznego pozyskiwania i prezentacji w czasie rzeczywistym treści lokalnych dostawców usług w sieciach operatorów interaktywnej telewizji cyfrowej (LDUiTV), współfinansowanego ze środków na naukę przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze szczegółową specyfikacją ilościową, oraz minimalnymi wymaganiami Zamawiającego określa opis przedmiotu zamówienia który jest załącznikiem nr A do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w załączniku nr A do SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne zgodnie z wzorem załącznik nr 2 do formularza oferty, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów i urządzeń oraz ich parametrów z wymogami SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 38.65.16.00-9, 32.34.24.20-2, 32.00.00.00-3, 32.55.23.20-6, 48.82.00.00-2, 48.52.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Postępowanie prowadzone jest bez obowiązku wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz zgodnie z postanowieniami art. 22 ust 1 ustawy PZP, spełnia warunki dotyczące: 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do formularza oferty). Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone przez Wykonawcę do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz zgodnie z postanowieniami art. 22 ust 1 ustawy PZP, spełnia warunki dotyczące: 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia - Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do formularza oferty). Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone przez Wykonawcę do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz zgodnie z postanowieniami art. 22 ust 1 ustawy PZP, spełnia warunki dotyczące: 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia - Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do formularza oferty). Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone przez Wykonawcę do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz zgodnie z postanowieniami art. 22 ust 1 ustawy PZP, spełnia warunki dotyczące: 1.3. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do formularza oferty). Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone przez Wykonawcę do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz zgodnie z postanowieniami art. 22 ust 1 ustawy PZP, spełnia warunki dotyczące: 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do formularza oferty). Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone przez Wykonawcę do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upełnomocnione, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 2. Do oferty Wykonawca musi dołączyć komplet dokumentów i oświadczeń oraz wszelkich informacji wymaganych postanowieniami niniejszej SIWZ. 3. Ofertę wraz ze stanowiącymi integralną część SIWZ załącznikami od 1 do 5, zawierającymi oświadczenia i wykazy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu należy sporządzić zgodnie z ich treścią. Wykonawcy nie wolno dokonywać żadnych zmian merytorycznych we wzorze druku formularza ofertowego, opracowanego przez Zamawiającego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.itl.waw.pl; http://bip.itl.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Łączności-Państwowy Instytut Badawczy
Ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa
Pokój nr 266 (budynek główny - I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Instytut Łączności-Państwowy Instytut Badawczy Ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa Pokój nr 146 (budynek główny - kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt multimedialny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Stereofoniczny przenośny dyktafon cyfrowy z możliwością nagrywania filmów FullHD - 1szt. b) Zestaw aktywnych monitorów odsłuchowych bliskiego pola - 1 kpl. c) Reżyserski system interkomowy - 1 kpl. d) Mikrofon nakamerowy - 1 szt. e) Mikrofon dynamiczny XLR - 1szt. f) Wzmacniacz słuchawkowy z trzema zestawami słuchawek - 1 kpl. g) Mikrofon typu lapel- 1 szt. h) Zestaw z mikrofonem bezprzewodowym typu lapel oraz bezprzewodową przystawką XLR - 1 kpl. i) Kontroler MIDI z interfejsem USB - 1 szt. j) Statyw pantograficzny na mikrofon z koszykiem - 1 szt. k) Mikrofon konferencyjny XLR - 1szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kamera HD-SDI z osprzętem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Kamera profesjonalna z wyjściami HD-SDI - 2szt. b) Pilot do sterowania nagrywaniem i zoomem kamery - 2 szt, c) Pilot do sterowania ostrością i przysłoną kamery - 2 szt, d) Statyw video z przyssawką - 1 szt. e) Statyw naramienny - 1 szt. f) Adapter do statywów z szybkozłączką do kamery - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.16.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie do studia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Lampa do oświetlania tła - 3 szt. b) Lampa do oświetlania pierwszego planu - 2 szt. c) Statyw oświetleniowy - 4 szt d) Statyw-boom do oświetlenia z góry - 1 szt. e) Statyw oświetleniowy stalowy z dodatkowym obciążeniem - 2 szt. f) Uchwyt na parasol do statywu - 3 szt. g) Lampa nakamerowa LED - 1szt. h) Parasolka srebrno-czarna o podwyższonej sprawności - 2 szt. i) Parasolka rozpraszająca transparentna - 2 szt. j) Świetlówka do lampy studyjnej - 8 szt. k) Statyw stojący do kamery - 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Specjalizowany sprzęt wideo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Switcher wideo z wyjściem USB 3.0 - 1szt. b) Konwerter z HDMI na SDI zasilany bateriami - 1szt. c) Konwerter z SDI na HDMI zasilany bateriami - 1szt. d) Przenośny serwer kontroli systemu - 1szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Urządzenia różne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Pendrive ze złączem USB 3.0 o pojemności 64 GB - 2 szt. b) Klawiatura bezprzewodowa - 4 szt. c) Mała klawiatura bezprzewodowa - 1szt. d) Numeryczna klawiatura USB - 1 szt. e) Specjalizowane naklejki na klawiaturę - 1 kpl. f) Kamera internetowa USB z obsługą kompresji H.264 - 1 szt. g) Karta od obioru telewizji DVB-S2 - 1szt. h) Modulator telewizji cyfrowej - 1szt. i) Synchronizator HDMI EDID/CEC - 1 szt. j) Switch HDMI - 3 szt. k) Projektor HD - 1 szt. l) Karta microSD klasy 10 o pojemności 16 GB - 1 szt. m) Okablowanie - 1 kpl. n) Karta ASI - 2 szt. o) Switch Ethernet - 2 szt. p) Router Wi-Fi - 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Modularny multiplekser.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Modularny multiplexer video - 1 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.23.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Serwery typu Blade.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) System serwerów kasetowych blade - 1 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Oprogramowanie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Oprogramowanie umożliwiające edycję liniową, z wielosystemowym nadawaniem strumieni wideo w trybie live - 1 szt. b) Oprogramowanie do obsługi IPTV z transkodowaniem i DVR - 1 szt. c) Oprogramowanie do obsługi IPTV z transkodowaniem - 1 szt. d) Upgrade do najnowszej wersji Adobe Creative Suite Master Collection (Windows) z posiadanego przez zamawiającego oprogramowania w wersji CS5 PP - 1szt. e) Oprogramowanie służące do synchronizacji wielu ścieżek audio i video - 2 szt. f) Oprogramowanie monitorujące strumień transportowy MPEG 2 TS - 1 szt. g) Oprogramowanie pozwalające na sterowanie dowolną aplikacją kontrolerem MIDI - 2 szt. h) Upgrade do najnowszej wersji oprogramowania Gopro Cineform Studio Professional z posiadanego przez zamawiającego oprogramowania Noe4K v5 dla Windows - 1szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.52.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Węgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkocińska, Święciańska, Radzymińska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja przedszkolna w Gminie Kozy" dla dzieci w Gminnym Przedszkolu Publicznym w Kozach - cztery części
- Dostawa serwerów z licencjami
- Dostawa i montaż modułowego ekranu LED (telebimu) wraz z wyposażeniem na potrzeby Bystrzyckiego Ośrodka Kultury i Sportu w Bystrzycy Kłodzkiej
- Zwiększenie bezpieczeństwa na ataki w cyberprzestrzeni, poprzez wdrożenie mechanizmów i zakup sprzętu IT związanych z cyberbezpieczeństwem dla Gminy Wijewo
- Dostawa urządzeń, rozbudowa i modernizacja Systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia z wykorzystaniem infrastruktury systemu łączności radiowej typu LMDS.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, agregatu prądotwórczego oraz usługi szkolenia i wdrożenia w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd realizowanego przez Gminę Nekla - etap II
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.