Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-07
Nowa Sucha: Wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej na drogach gminnych w miejscowościach Nowa Sucha oraz Nowy Kozłów Pierwszy
Numer ogłoszenia: 215278 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Nowa Sucha, 50/8, 96-513 Nowa Sucha, woj. mazowieckie, tel. 046 8612051, fax 046 8612051.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugnowasucha.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej na drogach gminnych w miejscowościach Nowa Sucha oraz Nowy Kozłów Pierwszy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej w miejscowości Nowa Sucha a) ułożenie nowej warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno- asfaltowej o grubości 3 cm na istniejącej nawierzchni asfaltowej - 299 x 3,5 m oraz skropienie emulsją 1 046,5 m2 2. Wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej w miejscowości Nowy Kozłów Pierwszy a) ułożenie nowej warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno- asfaltowej o grubości 3 cm na istniejącej nawierzchni asfaltowej - 1711 x 3,5 m oraz skropienie emulsją 5 988,5 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O pozyskanie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadający uprawnienia do wykonania zamówienia, b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - winni wykazać się wskaźnikiem bieżącej płynności nie mniejszym niż 1,0 za 2006 r. - w tym wykwalifikowany personel legitymujący się uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w zakresie kierowania robotami ujętymi w zadaniu oraz legitymującymi się zaświadczeniem o uiszczaniu obowiązujących składek na rzecz właściwej Izby Inżynierów i Techników. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ÷ 2 Prawa zamówień publicznych, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści SIWZ zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawierające omyłki rachunkowe w obliczaniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczaniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgłosił się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczaniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, wykonawca składa następujące dokumenty: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, - umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, konsorcjum itp.), - Koncesje, zezwolenia lub licencje (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem), - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega w opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - Formularz oświadczenia - art.. 22 Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2, - Formularz oświadczenia - art. 24 Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3, - Formularz karty gwarancyjnej - załącznik nr 4. 2. Dokumenty dodatkowe: podpisany wzór umowy - załącznik nr 5
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugnowasucha.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gmina Nowa Sucha Nowa Sucha 50 96-513 Nowa Sucha pokój nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urząd Gminy Nowa Sucha pok. nr 8..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej w miejscowości Nowa Sucha.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ułożenie nowej warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno- asfaltowej o grubości 3 cm na istniejącej nawierzchni asfaltowej - 299 x 3,5 m oraz skropienie emulsją 1 046,5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej w miejscowości Nowy Kozłów Pierwszy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ułożenie nowej warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno- asfaltowej o grubości 3 cm na istniejącej nawierzchni asfaltowej - 1711 x 3,5 m oraz skropienie emulsją 5 988,5 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbiórka istniejącego obiektu mostowego oraz budowa nowego mostu na rzece Zuśnianka w ciągu drogi gminnej nr 101853B w miejscowości Zusno, gmina Filipów.
- Budowa drogi od skrzyżowania ul. Spyrkówka z drogą krajową nr 47 do ul. Chyców Potok w Zakopanem
- Usługi bieżącego utrzymania dróg gminnych przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego na terenie Gminy Łomża w 2025 roku
- Wykonanie remontów nawierzchni żwirowej i gruntowej dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w 2025 roku
- Rozbudowa cmentarza komunalnego w Klikowej w Tarnowie
- Budowa ramp do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP Skoszewy Zachód oraz Wschód przy autostradzie A1 woj. łódzkie
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.