Ogłoszenie z dnia 2011-02-14
Gliwice: Zorganizowanie wypoczynku dla dzieci klas III Szkoły Podstawowej nr 9 w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 21528 - 2011; data zamieszczenia: 14.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 9, ul. Sobieskiego 14, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2391362, faks 032 2391362.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wypoczynku dla dzieci klas III Szkoły Podstawowej nr 9 w Gliwicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie wypoczynku dla dzieci klas III Szkoły Podstawowej nr 9 w Gliwicach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GAT S. A. Ośrodek Wypoczynkowo-Szkoleniowy WIKING w Jantarze, ul. Rybacka 12, 82-107 Jantar, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75046,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59800,00
Oferta z najniższą ceną: 59800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60320,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wartość zamówienia na usługę organizacji zielonej szkoły została oszacowana w przedziale pomiędzy 14000 euro a 193000 euro tj poniżej progów unijnych. Usługi zorganizowania wyjazdu śródrocznego dzieci szkoły podstawowej są usługami o charakterze ogólnodostępnym. Każdy wykonawca może stać się organizatorem wypoczynku i może się ubiegać o udzielenie zamówienia publicznego jakim jest organizacja zielonej szkoły. Na rynku istnieje wiele firm które mogą świadczyć przedmiotowe usługi. Organizacja zamówienia nie odbiega od ustalonych standardów w organizacji śródrocznego wypoczynku dzieci.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Budowa automatycznych, jednostanowiskowych toalet publicznych - w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- ZP/G/25/25Wykonanie i instalacja dedykowanego oprogramowania do sterowania modułami które będzie uzupełnieniem ciągu technologicznego urządzenia do nanoszenia nanowłókien
- Remont wybranych pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych w siedzibie Prokuratury Rejonowej w Zabrzu przy ul. Pawliczka 1 - drugi etap
- [4WOG-1200.2712.28.2025] Wycinka drzew i krzewów, frezowanie korzeni, nasadzenia zastępcze, cięcia pielęgnacyjne, wycinka samosiejek oraz porządkowanie terenu - 4 WOG Gliwice - 2 części.
- ZP/G/9/25Dostawa reaktora chemicznego o pojemności całkowitej 1.0 m3 do siedziby Zamawiającego wraz z montażem i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego.
- 2025 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja obozów terapeutyczno-rekreacyjnych dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych
- ORGANIZACJA KOLONII PROFILAKTYCZNO - TERAPEUTYCZNEJ W RAMACH PROJEKTU "AKADEMIA MALUSZKA"
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych I a - 24 uczniów w terminie 04.06.2025 r - 06.06.2025 r PSP 12 w Stalowej Woli
- ORGANIZACJA KOLONII PROFILAKTYCZNO - TERAPEUTYCZNEJ W RAMACH PROJEKTU "PRZYSTANEK SZKOŁA"
- Trening rozwojowy w formie wyjazdowej dla młodzieży usamodzielnianej w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Organizacja wypoczynku z edukacją dla dzieci i młodzieży Elbląga i powiatu elbląskiego będących uczestnikami projektu "Moc rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską,
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.