To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-25
Wrocław: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA
znak sprawy ZP-6/05/2011
Numer ogłoszenia: 215336 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128630 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438031 w. 233, faks 071 3431558.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA znak sprawy ZP-6/05/2011.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ Nr: 1 Dostawa sprzętu komputerowego: 1) Komputer przenośny nr 1-2szt.; 2) Komputer przenośny nr 2- 1szt.; 3) Zestaw komputerowy nr 1-4 szt.; 4) Pamięć RAM nr 1-3szt.; 5) Zewnętrzna nagrywarka DVD -2 szt.; 6) Dysk zewnętrzny, 1TB, 2,5-1 szt.; 7) Dysk sieciowy- 1 szt.; 8) Dysk wewnętrzny-2 szt.; 9) Karta pamięci - 1 szt.; 10) Karta graficzna - 3 szt.; 11) Pamięć RAM nr 2 - 3 szt.; 12) Komputer stacjonarny - 1 szt.; 13) Monitor 27 nr 1 -1 szt.; 14) Monitor 27 nr 2 - 1 szt. CZĘŚĆ Nr: 2 Dostawa sprzętu komputerowego: 1) Monitor komputerowy-2 szt.; 2) Zestaw komputerowy-1 szt.; 3) Dysk zewnętrzny 2,5-1 szt.; 4) Dysk zewnętrzny 3,5-1 szt.; 5) Klawiatura komputerowa - 1 szt.; 6) Zasilacz awaryjny UPS-1 szt.; 7) Dysk zewnętrzny 3,5 - 1 szt.; 8) Kontroler PCI-E 2x USB 3.0-1 szt.; 9) Głośniki - 1 zestaw-1 szt.. CZĘŚĆ Nr: 3 Dostawa sprzętu komputerowego: 1) Dysk sieciowy-4 szt.; 2) Dysk wewnętrzny-8 szt.; 3) Mysz USB-3 szt.; 4) Dysk zewnętrzny 2,5 -1 szt.; 5) Drukarka laserowa kolorowa-2 szt.; 6) Skaner-1 szt.; 7) Monitor komputerowy 23-3 szt.; 8) Komputer przenośny-2 szt.; 9) Komputer stacjonarny-3 szt. CZĘŚĆ Nr: 4 Dostawa sprzętu komputerowego: 1) Tablet - 1 szt.; 2) Dysk zewnętrzny - 1 szt.; 3) Monitor komputerowy - 2 szt.; 4) Komputer przenośny - 1 szt.; 5) Dysk sieciowy - 1 szt.; 6) Dysk wewnętrzny - 4 szt. CZĘŚĆ Nr: 5 Dostawa sprzętu komputerowego: 1) Drukarka - 1 szt. CZĘŚĆ Nr: 6 Dostawa oprogramowania: 1) Microsoft Office Standard MOLP lic. Edukacyjna - 13 licencji; 2) MS Windows 7 HP 64-bit PL - 2 licencje; 3) MS Windows 7 HP 32-bit PL - 2 licencje. CZĘŚĆ Nr: 7 Dostawa oprogramowania do Umowy nr 4400140208: 1) Adobe CS5 master collection - Lic. Edukacyjna - 2 licencje; 2) Adobe CS5 design premium - Lic. Edukacyjna WIN - 4 licencje; 3) Adobe Acrobat Pro v.10 PL - Lic. Edukacyjna - 2 szt. (1xWin ; 1xMac) - 2 licencje; 4) Adobe FontFolio v11 Fonty - zestaw - 1 kompl. - 1 licencja. CZĘŚĆ Nr: 8 Dostawa oprogramowania: 1) FileMaker Pro 11 EDU box Mac Polish Version - 1 licencja; 2) AnimatorHD Film Producer Edu Dual License (dla 2 komputerów dla system Windows) - 1 licencja. CZĘŚĆ Nr: 9 Dostawa oprogramowania: 1) FontLab Studio 5 ver. MAC- 2 licencje. CZĘŚĆ Nr: 10 Dostawa oprogramowania: 1) The Pixel Farm - Pfhoe ver. 2.2 - - 1 licencja; 2) Linceo VR 4all+ (Easy PPT Package) - 1 licencja; 3) V-ray dla Rhino EDU LAB KIT - 30 licencji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 4. Załącznik nr 2 do SIWZ stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnianiu na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Pzp. 5. Zamawiający wymaga, aby cały sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany przed dniem dostawy. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć sprzęt o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż w opisie przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ. Zaoferowany sprzęt komputerowy i oprogramowanie powinno spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w formularzu szczegółowy opis przedmiotu (załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ) lub posiadać lepsze parametry. Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Wykonawca powołując się na rozwiązania równoważne winien na żądanie Zamawiającego wykazać, że oferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego. 7. Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 8. Sprzęt wydany zostanie Zamawiającemu w opakowaniu fabrycznym wraz z przynależnym okablowaniem, osprzętem i instrukcjami oraz dokumentami gwarancyjnymi i licencyjnymi. 9. Odbiór przedmiotu umowy potwierdzony zostanie pisemnym protokołem odbioru (ilościowo-rzeczowym). Do protokołu muszą być załączone dokumenty gwarancyjne i licencyjne. 10. Instrukcje użytkownika muszą być sporządzone w języku polskim. 11. Oferowany sprzęt komputerowy musi być zgodny z obowiązującymi normami i oznakowany znakiem CE. 12. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projekty umów (załączniki nr 7 i 8 do niniejszej SIWZ. 13. Okres gwarancji Wykonawcy nie może być krótszy niż okres gwarancji producenta. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez Zamawiającego końcowego protokołu odbioru. Jeżeli w załączniku nr 2 do SIWZ określony został okres gwarancji Wykonawca nie może zaproponować okresu krótszego. 14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych Oferty częściowe mogą zostać złożone na każde z zadań wyodrębnionych przez Zamawiającego i oznaczonych odpowiednio numerami: zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3, zadanie nr 4, zadanie nr 5, zadanie nr 6, zadanie nr 7, zadanie nr 8, zadanie nr 9, zadanie nr 10. Oferta na każde zadanie podlega odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego zadania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.74.50 - Tablety graficzne 48.30.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAFAŁ JANICKI "AREST COMPUTERS TECHNOLOGY"
jakie przetargi wygrała firma
RAFAŁ JANICKI "AREST COMPUTERS TECHNOLOGY"
- AREST COMPUTERS TECHNOLOGY Janicki Rafał, ul. Biskupia 2, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19940,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30137,50
Oferta z najniższą ceną: 30137,50 / Oferta z najwyższą ceną: 35962,74
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAFAŁ JANICKI "AREST COMPUTERS TECHNOLOGY"
jakie przetargi wygrała firma
RAFAŁ JANICKI "AREST COMPUTERS TECHNOLOGY"
- AREST COMPUTERS TECHNOLOGY Janicki Rafał, ul. Biskupia 2, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7738,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6372,90
Oferta z najniższą ceną: 6372,90 / Oferta z najwyższą ceną: 7891,68
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SPINEL Sp. z o.o., ul. Podwale 25, 50-449 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29010,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21661,85
Oferta z najniższą ceną: 21661,85 / Oferta z najwyższą ceną: 23033,75
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAFAŁ JANICKI "AREST COMPUTERS TECHNOLOGY"
jakie przetargi wygrała firma
RAFAŁ JANICKI "AREST COMPUTERS TECHNOLOGY"
- AREST COMPUTERS TECHNOLOGY Janicki Rafał, ul. Biskupia 2, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10268,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11143,60
Oferta z najniższą ceną: 11143,60 / Oferta z najwyższą ceną: 19406,94
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAFAŁ JANICKI "AREST COMPUTERS TECHNOLOGY"
jakie przetargi wygrała firma
RAFAŁ JANICKI "AREST COMPUTERS TECHNOLOGY"
- AREST COMPUTERS TECHNOLOGY Janicki Rafał, ul. Biskupia 2, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9200,00
Oferta z najniższą ceną: 9200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10947,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: DOSTAWA OPROGRAMOWANIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RYNEK 13 PIASECKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
RYNEK 13 PIASECKI SPÓŁKA JAWNA
- RYNEK 13 Dorota Krzysiek, Jacek Piasecki Sp.J., Pl. Gen. J. Bema 2/9, 50-265 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8070,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4726,89
Oferta z najniższą ceną: 4726,89 / Oferta z najwyższą ceną: 5274,24
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: DOSTAWA OPROGRAMOWANIA DO UMOWY NR 4400140208
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MERKEL Marek Horbacz, ul. Adm.J.Unruga 35C/10, 81-181 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24476,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25750,05
Oferta z najniższą ceną: 17938,32 / Oferta z najwyższą ceną: 39040,20
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: DOSTAWA OPROGRAMOWANIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RYNEK 13 PIASECKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
RYNEK 13 PIASECKI SPÓŁKA JAWNA
- RYNEK 13 Dorota Krzysiek, Jacek Piasecki Sp.J., Pl. Gen. J. Bema 2/9, 50-265 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2365,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2177,10
Oferta z najniższą ceną: 2177,10 / Oferta z najwyższą ceną: 3690,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: DOSTAWA OPROGRAMOWANIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RYNEK 13 PIASECKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
RYNEK 13 PIASECKI SPÓŁKA JAWNA
- RYNEK 13 Dorota Krzysiek, Jacek Piasecki Sp.J., Pl. Gen. J. Bema 2/9, 50-265 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2607,60
Oferta z najniższą ceną: 2607,60 / Oferta z najwyższą ceną: 5190,60
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: DOSTAWA OPROGRAMOWANIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RYNEK 13 PIASECKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
RYNEK 13 PIASECKI SPÓŁKA JAWNA
- RYNEK 13 Dorota Krzysiek, Jacek Piasecki Sp.J., Pl. Gen. J. Bema 2/9, 50-265 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3930,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3822,84
Oferta z najniższą ceną: 3822,84 / Oferta z najwyższą ceną: 86961,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Zakup nowych urządzeń sieciowych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.