eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynRemont cząstkowy mieszanką mineralno - asfaltową dróg, ulic powiatowych i wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie Rejon Dróg w Kętrzynie z podziałem na 5 części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-05

Olsztyn: Remont cząstkowy mieszanką mineralno - asfaltową dróg, ulic powiatowych i wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie Rejon Dróg w Kętrzynie z podziałem na 5 części.
Numer ogłoszenia: 215376 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5346265 w. 22, fax. 089 5399876.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy mieszanką mineralno - asfaltową dróg, ulic powiatowych i wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie Rejon Dróg w Kętrzynie z podziałem na 5 części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy mieszanką mineralno - asfaltową dróg, ulic powiatowych i wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie Rejon Dróg w Kętrzynie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Składając ofertę, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości: Część nr 1 - 690,00 PLN, słownie złotych: sześćset dziewięćdziesiąt 00/100. Część nr 2 - 2 800,00 PLN, słownie złotych: dwa tysiące osiemset 00/100. Część nr 3 - 2 800,00 PLN, słownie złotych: dwa tysiące osiemset 00/100. Część nr 4 - 2 800,00 PLN, słownie złotych: dwa tysiące osiemset 00/100. Część nr 5 - 2 800,00 PLN, słownie złotych: dwa tysiące osiemset 00/100. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach; a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Jeżeli wadium wnoszone będzie w poręczeniach lub w gwarancjach, w treści tych dokumentów musi być zawarty zapis, że Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Gwarancja, poręczenie nie może wygasać przed końcem okresu związania ofertą podanego w pkt. 3 ppkt 6 nin. Instrukcji. 5. Wadium należy wnieść do dnia 24.09.2008.r. godz. 1300. - w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego w Banku Millennium S.A.O/Olsztyn nr rachunku 69-11602202-0000-0000-32353524 z dopiskiem : RDW.K/W/P-DM/3220/39/2008 - Remont cząstkowy mieszanką mineralno - asfaltową dróg, ulic powiatowych i wojewódzkich - część nr (w tym przypadku Wykonawca winien dodatkowo dołączyć do oferty potwierdzenie dokonania przelewu wymaganej kwoty wadium dokonanego z takim wyprzedzeniem, aby żądana kwota wadium była na koncie Zamawiającego w momencie upływu terminu składania ofert); - w pozostałych dopuszczalnych formach, oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą jako osobny dokument, aby można go było złożyć do depozytu w kasie Zamawiającego, a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona prawidłowo wniesionym wadium zostanie wykluczony. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą; - zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy; - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzieleniu zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wniesienia. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana : - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki wymienione w art. 22 ust 1 ustawy - Pzp. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - dysponują min. 1 osobą kadry technicznej do wykonywania funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, o doświadczeniu zawodowym min. 3 lata jako kierownik podobnych robót; - dysponują min. 1 osobą kadry technicznej do wykonywania funkcji majstra robót, posiadającą, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, oraz doświadczenie zawodowe min. 1 rok jako majster budowy podobnych robót (dla każdej części); - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o łącznej wartości min. 0,1 mln PLN; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - dysponują własnymi środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej 1,0 mln PLN; - wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: warunek a) spełniają łącznie; warunek b) spełnia każdy z wykonawców. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie n/w oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu odnoszące się do treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego (dot. kierownika robót); 5. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy; wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 6. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. JEŻELI WYKONAWCA SKŁADA OFERTĘ NA WIĘCEJ NIŻ JEDNĄ CZĘŚĆ WYMAGANE DOKUMENTY SKŁADA DO KAŻDEJ CZĘŚCI. UWAGA: W przypadku składania ofert przez więcej niż jeden podmiot oraz przez podmioty nie posiadające osobowości prawnej, np. przez spółki cywilne - załączyć odpowiednie porozumienie regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20, 11-400 Kętrzyn,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Rejon dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20, 11-400 Kętrzyn, lok. nr 22 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: remont masą na gorąco dróg, ulic powiatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont obejmuje: - remont cząstkowy dróg i ulic powiatowych mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco z obcinaniem krawędzi w ilości - 500m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: remont masą na gorąco dróg, ulic wojewódzkich OD1 i OD5 w Kętrzynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont obejmuje: - remont cząstkowy dróg i ulic wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco z obcinaniem krawędzi w ilości - 2 000m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: remont masą na gorąco dróg, ulic wojewódzkich OD 2 w Bartoszycach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont obejmuje: - remont cząstkowy dróg i ulic wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco z obcinaniem krawędzi w ilości - 2 000m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: remont masą na gorąco dróg, ulic wojewódzkich OD 3 w Biskupcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont obejmuje: - remont cząstkowy dróg i ulic wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco z obcinaniem krawędzi w ilości - 2000m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: remont masą na gorąco dróg, ulic wojewódzkich OD 4 w Mrągowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont obejmuje: - remont cząstkowy dróg i ulic wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco z obcinaniem krawędzi w ilości - 2 000m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.