Ogłoszenie z dnia 2007-11-07
Warszawa: Dostosowanie systemu Centrum Certyfikacji i Generacji Kluczy do potrzeb wydawania certyfikatów paszportów biometrycznych, wprowadzenia certyfikatów dla potrzeb podpisu elektronicznego w administracji publicznej oraz certyfikatów na potrzeby kontroli dostępu do rejestrów państwowych - zakup niezbędnego sprzętu informatycznego i licencji oraz zakup usług związanych z wdrożeniem i utrzymaniem systemu dystrybucji certyfikatów i list CRL
Numer ogłoszenia: 215393 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, ul. Stefana Batorego 5, 02-591 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6015916, 6463708, fax 022 8456044,.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zamowienia@mswia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie systemu Centrum Certyfikacji i Generacji Kluczy do potrzeb wydawania certyfikatów paszportów biometrycznych, wprowadzenia certyfikatów dla potrzeb podpisu elektronicznego w administracji publicznej oraz certyfikatów na potrzeby kontroli dostępu do rejestrów państwowych - zakup niezbędnego sprzętu informatycznego i licencji oraz zakup usług związanych z wdrożeniem i utrzymaniem systemu dystrybucji certyfikatów i list CRL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie systemu Centrum Certyfikacji i Generacji Kluczy (CCiGK) do potrzeb wydawania certyfikatów do paszportów biometrycznych, do podpisu elektronicznego administracji publicznej oraz kontroli dostępu do rejestrów państwowych - zakup niezbędnego sprzętu informatycznego i licencji oraz usług związanych z wdrożeniem i utrzymaniem systemu dystrybucji certyfikatów i list CRL. Zamówienie polega na dostarczeniu całkowicie nowego, nie używanego i nie regenerowanego sprzętu informatycznego wraz elementami niezbędnymi do zainstalowania i uruchomienia systemu oraz oprogramowania, zamontowaniu i uruchomieniu ww. systemu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.51.42.00 - Usługi rozbudowy systemów komputerowych Kod CPV wg słownika 2008: 72.51.42.00 - Usługi rozbudowy systemów komputerowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W tym zakresie Wykonawca powinien wykazać się niezbędnym doświadczeniem, tj. należytym wykonaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwa) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością co najmniej 400.000,00 zł przedmiotowi zamówienia, przez który Zamawiający rozumie zamówienia obejmujące wszystkie pozycje wyszczególnione poniżej: a) dostaw określonych dla zamówienia, przy czym, przez dostawy odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający odpowiednio rozumie dostawy: serwerów, szaf serwerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, oprogramowania, urządzeń klimatyzacyjnych, oraz innego sprzętu komputerowego i elektrycznego wymienionego w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ, b) usług określonych dla zamówienia, poprzez który Zamawiający rozumie: usługi instalacyjne, konfiguracyjne, serwisowe, gwarancyjne i pogwarancyjne na urządzenia, oprogramowanie i instalacje odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca wraz z ofertą zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Zamawiający wymaga wykazania się doświadczeniem obejmującym cały zakres wymieniony w lit. a) i b), przy czym każda z wymienionych pozycji mogła być realizowana w ramach odrębnego projektu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą : 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 3 do SIWZ), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwa) zamówienia odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówieniom stanowiącym przedmiot zamówienia, spełniających warunki wskazane w części V SIWZ lit. a) i b), z podaniem ich wartości, przedmiotu, opisu szczegółowego zakresu zamówienia, z którego wynika spełnianie warunków a) i b), dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie podaniem (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ). Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 - 3 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, natomiast oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 w formie oryginału. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oświadczenie wymienione w pkt. 1 składane jest przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub wzbudzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.mswia.gov.pl/portal/pzp/1/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Biuro Administracyjno-Finansowe, Wydział do Spraw Zamówień Publicznych ul. Stefana Batorego 5, 02-591 Warszawa pokój nr 38.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Biuro Administracyjno-Finansowe, Wydział do Spraw Zamówień Publicznych ul. Stefana Batorego 5, 02-591 Warszawa pokój nr 38.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa, montaż i konfiguracja nowych i demontaż zużytych kamer systemu CCTV, konfiguracja rejestratora na terenie Oddziału OReg w Lublinie
- Rozbudowa DW 740 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w km 22+300 i budowie nowego obiektu inżynier. wraz z przebudową zjazdu i rozbudową dojazdów w niezbędnym zakresie - nr post. 064/25
- Usługa cateringowa - spotkanie pn. "POLSKO - UKRAIŃSKI DZIEŃ WSPÓLNY REKTORÓW.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu wielobranżowych robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa budynku przy ul. Śmiałej 21 w Warszawie na potrzeby prowadzenia dzi
- Dostawa probówek do systemu próżniowego, uchwytów do igieł oraz igieł systemowych.
- Przeglądy roczne i pięcioletnie stanu technicznego budynków
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.